רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 במרץ 2013

שובו בנים שובבים - מתנגדיו של הרב ברלנד מכים בו ובחסידיו

מתנגדיו של הרב אליעזר ברלנד השחיזו את העט וכתבו קונטרס להסביר את 'הפרשה המבישה', הם מביאים את טענות חסידיו כי מה שהרב ברלנד עושה אלו ענינים שמימיים, ומי שאינו מבין זו הבעיה שלו

עוד הם מביאים כי אחת הטענות הוא, שכאשר הוא עושה את המעשים הללו הוא מעביר את כל עבירותיהם של הבעלות תשובה עליו וכך הוא 'מנקה' אותם, הוא יצטרך להתמודד עם זה בפני בורא עולם

הקונטרס מאוד מעניין, ומי שרוצה שיכנס לכאן ויקרא: http://bektzara.blogspot.com/2013/03/blog-post_8375.html

4 תגובות:

  1. לאורך כל הכתוב שם רואים בבירור שהמדובר בסיגנון של הקנאים הפרושים המצטטים ברובם מגדולי ליטא אך גם מחסידים, אך לא בניסוח ברסלבי, ושם ניכרת הכוונה לגנותו על היותו כביכול "מלומד" בספרות אחרת שהרי בא מן המזרחי, ואולי גם חורה להם הצלחת ברסלב (אגב הטיעונים של התשובות שכביכול שמעו הם ממש מחסידיו, זה שקר, אין בהם חדש וכולנו יודעים זאת מסיפורי המפלילים עצמם החשודים בסכיזופרניה וראות חולנית ומגונה, לכן שוב ברור שדפים אלו הם הונאה ובכלל מכה רעהו בסתר כדרכם האכזרית והגויית של הקנאים)

    השבמחק
  2. שבוזגלו בכלא יעשה לו את מה שעשה לבחורות ולנשואות - וגם יטען שזה "תיקונים מעולם האצילות"
    ....אולי....אז החמור הזה יתעורר....

    השבמחק
  3. תתעדכנו, המעלילים על הרב ברלנד כבר בכלא. סחטו ואיימו ברצח, ושילמו שוחד לנשים להעליל על הרב.

    (אגב, מי שחשב עד עכשיו שהרב בן ה-76 עשה כאלה דברים, כדאי שיאשפז את עצמו..).

    השבמחק
  4. אחד מבכירי הקהילה לשעבר ולא הפרחחים של היום שקוראים לעצמם בכירים5 במאי 2013 בשעה 3:18

    תתעדכנו - את ה"מעלילים על הרב" שלח לכלא אליעזר ברלנד בכבודו ובעצמו. בפגישה עם עו"ד ווינרוט בשוייץ, פגישה מתועדת ומצולמת, ניסה ברלנד לשכנע את ויינרוט שנחמן שלום זה "חתול משוגע שמטפס על מרפסות". אבל ווינרוט ראה את שלום ב"ערוץ 10", ואמר לרב ולעוזריו שהבחור מדבר לעניין ובשום אופן לא נוכל לומר שהוא משוגע, אז ברלנד ועוזריו החליטו לשנות טקטיקה ולהעליל עליו סחיטה ואיומים. החוצפה הכי גדולה היא שחודש לפני כן שליח של ברלנד הציע לנחמן שלום 4 מיליון ש"ח (אין לכם בעיה בהבנת הנקרא - 4 מיליון ובמזומן) כדי לחזור בו ולומר שהכל היה חלום. האחראי על העלילה השפלה ששלחה 3 חסידים למעצר, כמו גם על המכות ששלום קיבל הוא אברהם גבירץ התמים, חסיד ביחד עם אחיותיו ואמו של ברלנד ובעל סוכנות חקירות פרטית.
    מי שחולה בסכיזופרניה והוא גם פסיכופת זה דווקא אליעזר ברלנד וכל אחד יכול לשמוע את זה מאישתו ומבנו ומחתניו וגם מאלו שבאמת היו בכירי הקהילה כגון טיקולסקי, הוכברג, גטר, זאבי, כ"ץ, הורביץ, ועוד רבים. הבעיה היא שברלנד לא התחיל במעשים המתועבים בגיל 76. הוא התחיל בהם בגיל 30 והעדויות על כך מתרבות מכל מיני כיוונים של אנשים ונשים שעזבו את הקהילה חלקם מזעם וחוסר אונים לצאת כנגד המפלצת הזאת וחלקם מדמי שתיקה עצומים שקיבלו ממשפחת ברלנד. כשנחמן ברלנד גדל הגיעו הוא ואימו למסקנה שחייבים לבודד את אליעזר מכל מגע עם נשים ואפילו לא לתת לו טלפון ביד כי לפי ניסוח של תהילה ברלנד: "שתי בתי זונות הוא הקים עם הטלפון".
    בניתוח שלאחר מעשה מתברר שכל מלחמת החורמה שהוא הכריז על תאוות ניאוף הייתה רק דרך לפלרטט עם התאווה ולהביא על עצמו את להט החושים של ההתעסקות עם בחורות. בכל ספרי המוסר לרבות ספרי רבנו ההדרכה היא פשוט להסיח את הדעת מהתאווה ולהתעסק בתורה ובמלאכה. אבל ברלנד אסר במפורש מלאכה (מלבד שוד באמצעות הוראות קבע של אנשים תמימים) והתעסק יום ולילה במלחמה בתאווה. זו הייתה דרכו להיות שקוע במה שכל כך אהב. כמובן שהוא לא הניח ידו מהתעסקות בפועל והיה משוחח עם נשים רווקות ונשואות שיחות ליליות רומנטיות, נפגש עם כל מיני בחורות ללימוד בצוותא לאורך כל הלילה והליכה בייחוד גמור בשדות ועל כך יכול להעיד שלום ארוש, ראש מוסדות "חוט של חסד", שראה דברים כאלו כבר לפני 30 שנה והיום ממלא פיו מים.
    מי שלכל אורך השנים איים ברצח וגם הוציא לפועל את איומיו הוא אליעזר ברלנד והדברים מפורסמים וידועים - אתות אדם בשם דת החסד והרחמים שהמציא פשוט מתאכזר בגסות לציבור של ברסלב ולציבור החרדי בכלל ורודף אותם ברוחניות ובגשמיות.
    גם מקורביו ותומכיו והגבאים מודים שאליעזר עבר עבירות של כרת אלא שחלקם כמו משה צנעני טוענים (שמעתי אותם באוזני - אני לא ממציא) שברוב קדושתו והביזינות שהוא מקבל הוא המתיק שואה נוראית (אז למה הוא שולח להרביץ לאלו שמדברים), יהודה אשר גולדבלום שרק עוד 1000 שנה נבין אותו וברוב עזותו טוען שגם רבי נהחמן נפל במקומות כאלו רק שרבי נתן לא יכול היה לכתוב זאת - עפר לפיו, אברהפ חג'בי שאומר ששולחן ערוך נכתב לבני אדם אבל הוא מלאך והמשיח למעלה מהולחם ערוך עפ"ל, אליהו מירב שאומר שלא היה קישוי אז לפי הרמב"ם זה לא אשת איש, מאיר סעדה שאומר שהוא היה חייב לשמח את אותן נשים, עופר ארז שאומר שלפעמים הצדיק צריך לעשות עבירה כדי להוריד דינים ואחר כך לשלח אותם לרשעים, וקצת תמימים שאומרים שלא היה ולא נברא.
    אז מי שעדיין מנסה להגן עליו ולומר שלא היה הוא אדם מתועב ורע, והכף זכות היחידה שניתן לומר עליו זה שהוא צריך אישפוז

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.