רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 במרץ 2013

יסכרו פי דוברי כזב - דרעי גפני וחבריו זועקים כי הם סיימו עם הימין האם תמיכה בימין או בשמאל הוא ענין לקואליציה או אופוזיציה או ש'דעת תורה' היא הקובעת

הצביעות חוגגת או יותר נכון השקר הוא היום הסמל של ה'השקפה' החרדית, שומעים דברים משמרי שיער, דברים שלכאורה 'דעת תורה' היא הקובעת לכאן או לכאן הפכו להיות סחר מכר של קואליציה או אופוזיציה

תשמרנה שערות שיער כששומעים את אריה דרעי ולפני כן משה גפני מצהירים ואומרים כי הם סיימו עם הימין מעתה הם שמאל. ומדוע? מפני שלא הכניסו אותם לקואליציה. במילים אחרות, אם היו מצרפים אותם הכל היה אותו דבר, אבל מאחר והשאירו אותם באופוזיציה אז הם משנים עמדות, לא עוד ימין אלא הופכים לשמאל

אותי לימדו שנים כי בנושאים מעין אלו רק 'דעת תורה' קובעת מה הנכון, ואילו היום אנו שומעים מנגינה חדשה, אם אתה מצרף אותי לקואליציה אני איתך, ואם אני באופוזיציה אני נגד, עמדה שצריכה להיות הלכתית והשקפתית בעיקרה

ואחר כך ימכרו לציבור לוקשים כי 'דעת תורה' היא הקובעת איך יצביעו בעד ימין או שמאל

3 תגובות:

  1. שאולזון סוף סוף אתה כותב משהו אחד נכון

    השבמחק
  2. תשמרנה שערות שיער מה זה אמור להביע? רושמים תסמרנה ומה זה אמור להיות שערות שיער??

    השבמחק
  3. הרב חיים אני בטוח שיש לך קטעי עיתונות של שנים עברו שכל הנושא של הצטרפות לקואלציה היה בדיעבד גדול אצל גדולי ישראל.ורק ע"י החלטות מיוחדות של מועצת גדוה"ת זצ"ל בדיעבד הסכימו.והיו הרבה גדו"י שהתנגדו מאד בטענה שע"י הצטרפות לקואלציה יש אחריות לכל הנעשה ע"י הממשלה.וזה הסיבה שלא לקחו ח"כ החרדים תפקיד שר,רק סגן שר.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.