רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 12 במרץ 2013

ר' ישראל מויזניץ שאל את המנדליסט ר' יוסף יצחק רוטנברג מדוע הוא כותב על עצמו הרב

סיפור מעניין:

בשבוע שעבר נכנסו הרב יוסף יצחק רוטנברג מנכ"ל מרכז חסידי ויז'ניץ (מנדליסטים) ועימו הספרא רבא הרב דוד משה סגל גם הוא מנדליסט אל האדמו"ר ר' ישראל מויזניץ בביתו ברח' אהבת שלום, והציגו בפניו את הספר משה רעיא מהימנא ח"א תולדות וקורות חייו של אביו האדמו"ר מויזניץ זי"ע, שייצא בקרוב לאור.

אחרי שעיין בספר שאל ר' ישראל את רוטנברג, יש לכם בית מדרש, ענה לו רוטנברג שלא. שאל אותו שוב אתה רב באיזשהו מקום, ענה לו שלא. הוא המשיך ושאל אותו יש לך היתר הוראה, ענה לו שכן. שאל אותו האדמו"ר אתה כותב על עצמך, הרב.

רוטנברג הרגיש לא נעים אבל  אמר לו שכך נהוג בימינו

6 תגובות:

  1. איזה רבי עקצן, חבל על הזמן

    כמדומני שהיתר הוראה מקנה את התואר הרב, כי כך גם בכתב יורה יורה
    מעניין לראות אם הוא שואל את אותה שאלה גם לגבאים שלו הרב מרדכי שטרן הרב שאול גרינברגר או לילדיו ונכדיו שעדיין רחוקים מאד מהיתר הואה ומכנים אותם הרב

    השבמחק
  2. צריך להזכיר ל ר' ישראל שהוא עצמו מכונה בתארים לא לו

    השבמחק
  3. פשששש איזו חריפות הונגרית.

    אני הייתי עונה לשמן המגודל הזה, שאני רב בדיוק אבל בדיוק כמו שהוא רבי.

    השבמחק
  4. מה היה החשבון שלו?

    השבמחק
  5. הוא הרי כמו הבעש''ט חחחחחחחחחחחח סוחר העתיקות כך חלם חחחחחחחחחחחחח
    סוחר הבגדים חלם אתמול שאני אליהו הנביא

    השבמחק
  6. בעולם אימצו הרב ר"ת; ה'חותם ב'כבוד ר'ב, לא מצריך היתר הוראה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.