רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 במרץ 2013

אשריך שנלחמת בשורפי הקולות

לכבוד הרב חיים שאולזון
 
מאז הבחירות ועוד קודם לכן כאשר ניהלת מאבק חסר פשרות נגד המפלגה הקיקיונית של "עוצמה לישראל" והזהרת שיביאו לחורבן גדול והרס גוש הימין רבים מאד צעקו עליך למה אתה לא תומך בהם ובכך היית גורם שהם יעברו את אחוז החסימה. ועד היום אני רואה את התגובה של פעילי עוצמה לישראל, שמגיעים אליך בטענות קשות למה נלחמת בהם וגרמת שיהיה ליהדות התורה את המנדט השביעי, ואילו היית מתגייס למען עוצמה לישראל הם היו עוברים.
 
אז פעם אחת ולתמיד אני רוצה לענות לטיפשים מעוצמה לישראל. בו נניח לרגע שהרב חיים שאולזון היה מתגייס במלוא העוצמה למען עוצמה לישראל. למרות שהוא לא חייב לעשות את זה  כי לא מונה לשום תפקיד בקרב המפלגה הזאת. אבל נניח ששאולזון היה מתגייס ועוצמה לישראל היו מפסידים את הבחירות רק באלף קול.  הרי אז היו מאשימים את שאולזון באובדן קולות. מה אז הייתם אומרים לשאולזון לא עבד מספיק טוב ולכן הפסדנו.
 
לכן כאשר היה ספק והדברים לא היו בטוחים ברור שהיה צריך להזהיר את הציבור מפני המפלגה הזאת. ואני רוצה לחזק את שאולזון שלמרות האיומים שספג מפעילי עוצמה לישראל, הוא לא פחד והתריע עד לבחירות מהסכנה שהמפלגה הזאת יחד עם אמסלם ואמנון יצחק יגרמו לאובדן חמישה מנדטים לימין מה שקרה לבסוף.
 
על מי שמוטלת האחריות שיעברו על הכישלון הצורב, הוא על  מנהיגי עוצמה לישראל שהחליטו בהחלטה נמהרת לפלג את גוש הימין ולהפרד מהבית היהודי למרות שהובטח להם מקום ריאלי. הפרישה של בן ארי מהבית היהודי היה על משחקי אגו וכבוד, מריבה על המיקום, ואם בן ארי ומרזל ואלדד לא היה בטוחים שהם יעברו עליהם לתת את הדין.

7 תגובות:

  1. במקרה הזה אני עם שאולזון.

    בהחלט יכול להיות שאם שאולזון היה יוצר אוירה חריפה נגד יהדות התורה עוצמה לישראל היו עוברים אבל זה לא בטוח. רבים מחבריי ואנוכי בעצמי הצבענו לבסוף ליהדות התורה בגלל שאולזון והכבוד של הרב שטיינמן.

    השבמחק
  2. לי אין ספק ששאולזון עשה בית ספר לעוצמה לישראל מכמה כיוונים.

    1. הוא הפך את ההצבעה לאימון ברב שטיינמן והוא הצליח בזה בגדול. כי גם הליטאים המודרנים והימניים בגלל שאולזון לא הצביעו לבן ארי ומרזל

    2. בחב"ד הוא עשה אוירה שמדובר על כבוד הרבי שיהדות התורה תקבל 7 והוא הצליח להעביר להם אלפי קולות

    3. הוא הצליח להפחיד שלא יעברו את אחוז החסימה, שלדעתי גם הרס להם אלפי קולות.

    אין ספק ששאולזון הצליח להשאיר את בן ארי בחוץ. אמנם שלא באשמתו אבל מניתוח התוצאות שאולזון עשה עבודה יפה ומכובדת מאד והביא כבוד ליהדות התורה.

    השבמחק
  3. זריזין מקדימין ל........ לפי חשבוני אתה מעלה פוסט זה פעם בחודש מכאן ועד [סוף העולם] לבחירות הבאות, אבל עכשיו הקדמת לפעם לשלושה שבועות נו שוין..... אני ורוב חסידי חבד מקימים את "חובת ההצבעה" מתי שמתאפשר, ולפי דעת הרבי, מה שטוב לעם ישראל בהשקפה כללית, ולא סקטורילית. [הרבי תמיד מסר עצמו לכלל הציבור וויתר על חיו הפרטיים וכך עושים גם שלוחיו שמותרים על נוחיותם ונוסעים למקומות נדחים וכך גם לימד אותנו הרבי לנהוג.]יש פעמים שלא מצביעם כי פשוט אין למי[כמו שקרה בתשס"א, כשאריק שרון התמודד מול אהוד ברק, רוב החסידים פשוט לא הצביעו! ואפשר לראות זאת בסטטיסטיקה של כפר חבד.]הפעם היה למי לעצביע, אז הצבענו לעוצמה לישראל. למרות שהם לא צדיקים ולמרות שידענו שספק עם יעברו את אחוז החסימה[ולדעתי למרות שנכשלו היה להם הישג אדיר של 70 אלף קולות וממש כמעט נכנסו.]אבל הם הציגו דעה קרובה לדעת הרבי. ומאחר ואנו יודעים את דעת הרבי על אגודת ישראל טיפה יותר טוב ממך וסליחה שאולזון מכל הלב! ובזמן שאתה עסוק עם כל המקווה נייעס, וחבריך הכי טובים יהודה קרינסקי, ובנימין קליין, עסוקים לזייף [ופירסמו את הזיוף ונתפסו!]מכתבים של הרבי,] אנו מספיקים ללמוד קצת משיחות הרבי, כמו למשל בשיחה אחת מני רבים ביום שלישי כ תשרי ד דחול המועד סוכות התשמ"ח, ואפשר לראותה בספר תורת מנחם. שם הרבי מדבר על אגודת ישראל, וזה לשונו: "עם כל הכבוד למפלגות הדתיות שדואגות לתקציבים לישיבות, שזה דבר טוב, "ותומכי מאושר", הרי זה רק דבר משני. אבל הם לא עושים את הדבר שלשמו הם נבחרו, והוא קירוב לבבות! שזהו מתרטן ותכליתן! ושילדי ישראל יולדו בקדושה, ובטהרת המשפחה. יאוכלו אוכל כשר, ישמרו על איסור שעטנז, וכיוצא בזה בשאר עניני חינוך. החל מאמירת "מודה אני", ועד ל"אך צדיקים." עד כאן צותת מדבריו הקדושים. ומסיבה פשוטה זו החסידים לא בוחרים בהם. ולכן אם "עוצמה" לא היו רצים לא הינו משתתפים בבחירות כלל! כי לא היתה שום מפלגה חוץ מהם, שהסכימה לחתום שתתנגד למסירת שטחים! דבר שכבר עלה לנו באלפי הרוגים, ובטילים עד בני ברק! כפי התגשמות דברי הרבי לצערנו.

    השבמחק
  4. ב"ה.

    ש.ג. מצא אתר בו הוא יכול לפרסם את הגיגיו.

    השבמחק
  5. שאולזון לא חייב לתקוף אף אחד והוא לא חייב להתגייס בשביל אף אחד הוא פשוט יכול לשתוק! והוא תקף לא בגלל שאכפת לו מגוש הימין , פשוט אכפת לו מהמזומנים של מאיר פרוש!!!!

    השבמחק
  6. אתה צודק!ותודה על המחמאה ואם אתה רואה את שבתי אז תראה לו את זה ותסביר לו שככה הוא צריך לכתוב ולא כמו שהוא תמך בבית היהודי וחבל ושלום על ישראל

    השבמחק
  7. דבר אחד כל עצם הוויכוח הוא מיותר לגמרי, מדובר על וויכוח של כאילו היה קורה משהו דרמטי אם היה הרב שאולזון פונה לכאן או לכאן, דבר ראשון צריכים לשים את הדברים בפרופורציה הנכונה, אם אתרים מסויימים עם כל האגרסיביות שלהם בקושי משפיעין על דעת הקהל, מה לו לרב שאולזון שהוא לא עושה פרסומות, אלא מביע דעתו, חוץ מזה עצם הטענה שאם הוא היה תומך והיו חסרים אלף קולות, לא שמעתי טענה כל כך טריוויאלית כמו זאת: ומה היה קורה אם היה תומך והיו עוברים אחוז החסימה: האם היו אומרים: זה תודות "בעולמם של חרדים"???? ממש לא לענין!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.