רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 במרץ 2013

האם מדובר במשוגע או שמא במי שביקש להזיק? - שלחתי שליח לבדוק היום ולא מצא אחד ב-770 עם כיפה כזו

אודה על האמת כאב לי להעלות את מה שהעליתי אתמול, נאבקתי בתוכי מה הנכון לעשות והגעתי למסקנה כי האמת נר לרגלי וכשעושים מעשים כאלו עלי להזיז הצידה סנטימנטים ולעשות את הנכון. קיבלתי גלריה של תמונות של מי שלובש את הכיפה הזו אבל מעניין רואים אותו מכל צד רק לא מן הפנים. הרושם שזה עשה שהוא ישב ולמד לקוטי שיחות ב-770 ואף אחד לא מחה על הכיפה הזו

מיד עם העלאת הפוסט קפצו עלי כולם גם שפויים שטענו כי למרות שהם נגד המשיחיסטים וסבורים כי אינם חב"ד כלל אלא רק מתחזים, אבל דבר שכזה עדיין לא קרה, ומדובר במשוגע שאינו חב"די כלל שעשה זאת בשביל להזיק, וזו הסיבה מדוע הוא צילם מכל זווית רק לא את פניו של הילד. היו שטענו כי מדובר בפוטושופ, אבל אין זה נכון מדובר בתמונה אמיתית שעשה מי שכוונתו היתה להזיק

בשביל לדעת מה נכון שלחתי היום אדם ל-770 הוא היה שם בבוקר בצהריים וגם בלילה וראה המוני משיחיסטים ולא מצא כיפה אחת עם המילים האלו. ולכן אני מקבל את הגירסה הקובעת כי מי שעשה זאת כוונתו היתה להזיק לחב"ד כולה ולא רק למשיחיסטים - הצביעו על מישהו מסויים שזו תקופה ארוכה עושה טריקים מן הסוג הזה על מנת להזיק בלבד

ולכן אמרתי להם ואני כותב זאת כאן. הפעם אני יורד מזה, וכל עוד שלא יוכח שאכן לובשים כיפות כאלו זה לא קיים עוד. אבל אם אמצא מי שאכן לובש כיפה כזו, אעלה זאת ואמחה

2 תגובות:

  1. נו,זה מה שהרב שך טען לפני שנים.

    השבמחק
  2. בלי שום קשר לילד זה או אחר, אני בעצמי נתקלתי כאן בארץ עם אחד כזה שאומר על הרבי שהיה ח"ו האלוק כאן בארץ, אמנם הוא לא מייצג אף אחד, אך דבר כזה "כן" קיים לצערי הרב, אף שאני אוהב חב"ד בכלל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.