רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 במרץ 2013

מי הם מחלקי הדולרים ב-770?

מאת תושב קראון הייטס:

כולם שמעו על נוהגו בקודש של כ"ק אדמו"ר מליבואוויטש זצוק"ל לקבל בכל יום ראשון רבבות. לברכם, ולתת לכל אחד דולר לצדקה.

סיפורים רבים נכרכו בחלוקה זו, מופתים, ועצות מרחיקות ראות.

מעניין שמעין המשך לנוהג הזה מתרחש גם כיום, כשאלפי יהודים, בהם רבים מחסידי חב"ד, מהיהדות החרדית בכלל, ויהודים שאינם שומרים תורה ומצוות, נוסעים מדי יום ראשון לציון הק' של הרבי להתברך, לבקש ולהעתיר בתפילה.

אבל למשיחיסטים, קבוצה המונה כמה מאות אנשים, רובם חוזרים בתשובה ומיעוטם משורשי חסידות חב"ד, מקום מנוחתו הק' של הרבי לא טוב. הם, שעושים הכל בניסיונות לבזותו ולסלף את דבריו, חושבים הרבה זמן מה הכי יחלל את שמו ויראה הזוי.

לפני כמה שנים הם, בראשות ראשי הקהילה שלהם, התחילו לקיים מדי יום ראשון מחזה עלוב בו עוברים כמה אנשים ונשים, וקבצנים מקומיים, ומקבלים דולרים מאחד הבחורים המשיחיסטים, שמתחזה לרבי ואומר שהוא ממשיך את מנהגו לחלק דולרים. אמנם 'נכבדי' הקהילה לא מכבודם לעבור במעמד הזה. אבל בפני אנשי הקהילה הם מדברים שצריך לעבור שם. כך, מצורף כאן תמונה בה רואים את בנו של הרב של המשיחיסטים בשכונת קראון הייטס, יוסף ישעיה ברוין עובר שם.

הנוהג הזה, כמו רוב מנהגי המשיחיסטים, הוא למורת רוחם של המאות הרבים של מתפללי בית הכנסת, וכמובן למורת רוחם של כל חסידי חב"ד. אבל האלימות, שהם מצטיינים גדולים בה, גוברת.

ב770 יש שתי קומות ציבוריות. בתחתונה שולטים המשיחיסטים, שאינם מוכנים להתפנות משם. הרבי דאג כבר בשנת תשמ"ה שיכתבו על הבנין של 770 'בית אגודת חסידי חב"ד', כדי שכולם ידעו שהוא שייך לארגון הזה, האחראי על כל עניני חב"ד בעולם. מאז דאג לבסס את הארגון 'אגודת חסידי חב"ד', למנות לו מנהלים, ולדאוג שכל ענייני חב"ד יעברו דרכו. ואכן, הבניין רשום על שם אגודת חסידי חב"ד, שכמובן חפצים להעיף את המשיחיסטים. דא עקא, שהמשיחיסטים נלחמים בכך בחירוף נפש, ובעזרת האלימות שהם מתברכים בה הם נאחזים במקום, תולים בו שלטים ועורכים טקסים ומסיבות הזויות. יש להם תורם בשם דרייזין, ששונא את העומדים בראש הארגונים של הרבי, שהרבי בעצמו מינה אותם, ולכן שילם מיליוני דולרים כדי לערער בל פעם על החלטת בית המשפט שהמשיחיסטים צריכים להתפנות משם. ולכן עד היום, 18 שנה אחרי ג' תמוז, הם שולטים שם, ובעידווד רבניהם ועסקניהם עושים מהמקום חוכא ואיטלולא.

אבל את הקומה העליונה מתפעלים המוסדות שהרבי מינה, ולכן העיפו משם את המשיחיסטים שרצו לעשות חלוקת דולרים. אל תחשבו שזה היה כל כך פשוט, הם שברו את דלתות המקום, הרביצו מכות למשב"ק של הרבי והממונה על הקומה מטעמו, הרב חיים ברוך הלברשטם, ואיימו על חיי משפחתו (אפשר לראות את האיומים בקטע וידאו המצורף בזה. http://www.youtube.com/watch?v=3JDhOmewk1c&list=UUQ-w_MsSAB-ryaJNSFrFMBA&index=1). הם גם זרעו הרס, וזרקו ספרי קודש מבית המדרש שבקומה, באמצע ה'סדר', כשהבחורים יושבים ולומדים. בסוף, נאלצו בחב"ד להביא חברת אבטחה עם שומרים כושים, ורק כך ניתן היה לעצור את המשיחיסטים, שהעבירו את החלוקת דולרים ההזויה לקומה התחתונה, בה הם מכתיבים את הסדר יום.

חסיד חב"ד מספר לי על יהודי חשוב בחב"ד, שליח ותיק של כ"ק הרבי זצ"ל, שהגיע באחד הימים ל770 וראה את החלוקה ופרץ בבכי תמרורים.

8 תגובות:

  1. http://www.chabad.info/#!g=1&url=article&id=75111

    יראה הקהל וישפוט בלינק המצורף את אותם משיחיסטים 'מטורפים' ששאולזון מנס ה להשמיצם עם חומר שהוא עט עליו כמוצא שלל רב והוא מקבל זאת מהמויסרים הידועים לשימצה מ.י. ו-ש.ק. (אם יהי צורך נפרסם את השמות עם פרטים לא כל כך מחמיאים).

    ה'מטורפים' הללו מקיימים מבצע הכנה לי"א ניסן יום הולדתו של הרבי וכן לרגל חג הפסח ובין הזמנים שם לומדים במסירות בשקידה הותמדה וזוכים במאות פרסים של ספרי נגלה וחסידות וחפצי ערך דוגמת מגילת אסת חנוכיית,כסף טהור וכיו"ב והכל עם הכרזת ה'יחי' ותוארים של הרבי מלך המשיח שליט"א בריש גלי ובגאון יעקב לקיים את ההלכה הראשונה בשו"ע אל יבוש מפני המלעיגים

    בנוגע לדולרים עצמם על אף הכתבה רצופת העיוותים והוצאת דברים מהקשרם ובפרט דמגוגיה, הרי שדבר אחד ועיקרי יש להודיע: אין אף בחור שמתחזה לרבי וזה שקר גמור! לטענתם הרי הרבי נמצא בגשמיות ממש כמו קודם ג',תמוז תשנ"ד וזה הראיה הכי חזקה. אלא שישנו בחור שטוען שמביא לרבי את הדולר והעוברים לוקחים זאת כביכול בשם הרבי. ע"כ להפעם.

    אם תגובה זו תמחק תדעו ששאולזון מפחד... מהאמת!

    השבמחק
  2. שקר גסססססססססס!!!!!! צחוק הגורל! דווקא בוידיאו שומעים את הלברשטאם מדבר על בנים וצאצאים: הוא נין של ר חיים מ....[שמפני כבודו לא אנקוב בשמו]אומר לחסיד אחד שסבו היה גוי ויצא ממנו חסיד! על עתיד הבנים ....בו בזמן שהלברשטם עצמו שתים מבנותיו חיתן[או התחתנו מעצמן...] עם מזרוחניקים. אז תראה איפה אתה הלברשטם, ואיפה הוא החסיד שאתה מטיף לו מוסר. ר שאולזון עוד פעם ירית לעצמך ברגל וכל כתבה שלך נגד משיחיסטים מוכחת כעלילה שפלה, ואפלה! ותמונות פוטו שופ שבמציאות לא קיימות!.

    השבמחק
    תשובות
    1. במו עיני ראיתי את המראה המזעזע הזה של "חלוקת הדולרים" כלום כאן לא מזוייף.

      מחק
  3. שאוזון היקר המקום לא שייך למשיחיסטים אלא מנוהל על ידי גבאים שנבחרים על ידי תושבי השכונה בבחירות דמוקרתיות כל שנתיים וגבאי אחד שמו יוסף לוש מזוהה עם קרינסקי ואם קרינסקי רוצה הוא יכול גם להריץ גבאים [ואת זה שאולזון לא תכתוב כי לבושתך ולבושת....אמך הוא יודע שתמיכת השכונה בו שואפת לאפס.....]

    השבמחק
    תשובות
    1. טיפש! המקום שייך לאגו"ח ובטח שלא למשיחסטים שעושים ככל הוות נפשם.

      מחק
  4. למגיב מספר אחד ניראה לפי הידע שלך שאתה מרגיש כמו משיחי שאתה מבין ויודע הכל אתה יודע מי מוסר .ומאים שתפרסם את השמות ניראה אותך גבר ותפרסם בטח יש לך מקורות מהשב"כ,ובכן להתיחס אילך באופן אישי סתם חבל על הזמן .אני מתאר לעצמי שאתה איזה יצור מסכן . וניראה כמו חברך עם קסדה ודגל מכנסים צרים ונעלי סניקעס ומבט של מטורף, אבל לקוראים הנכבדים אני כותב,חוץ מהמשיחים .אף חסיד חב"ד לא מסר יהודי ואני דוקא כן אזכיר שמות ושאולזון לא יצטרך למחוק את התגובה, ובכן מי מוסר על השומרים על שישה אברכים שמוסרים נפשם על השכונה. הנה השמות , מנדל הנדל. יעקב שפיצר. ברוך שפלמן, יעקב הרצוג, מאיר שירבער שניאור גולפנקר. יעקב שץ בלנצקי, שלמה כהן, שוקי גור, פןל יובינר פולטרק שניאור בורנשטין,ועד אחד שאיני זוכר את שמו ןמי בדיוק המריץ את המסכן שוחט למסור על הרשקופ .הרשימה עוד ארוכה אין שום חסידיות או משהוא ביהדות שלקחו ומסרו יהודים לבתי משפט כמו המשיחים. ןאין פה שום ויכוח הקש,....מוסרים מלשינים, או, מיהוא שמירה. או מחנה מנחם, ותקבלו את כל המסמכים והמוסרים,
    ע"כ חביבי מחר על הבוקר אני מחכה לך בסיבוב.
    ולענין שאתה כותב שאתם יושבים ולומדים אז כל הלימוד שלכם מתמצא להרוס את תורת ושיטת חב"ד לע"ז רח"ל ובררתי כפי שכתב פה אחד המגיבים שרוב המשיחים שבאים ל 77 לשאת בנטל ולעבוד ומפה ממשיכים לטייל לכל העולם,
    בענין חלוקת הדולרים ראיתם כושי מנגן בתחנת הרכבת, אז לו נותנים דולר והוא קונה סנדיויץ .והם מחלקים דולרים ויוצים וקונים סנדיויץ עם קולה. למי אכפת לילדים שבאים לצחוק ולקנות ממתקים שהיה להם לבריאות,
    נ.ב. לחיים אני רואה פה שליחות קודש לפרסם את כל הבושת שהם ביישו את חב"ד והעומד בראש הרבי זצ"ל ב"ה היום אנחנו במצב שהם בקושי מקשקשים ואף אחד לא שומע אותם אז חזק ואמץ וכל הברכות וחג כשר ושמח...מ. ה.


    השבמחק
    תשובות
    1. לא סתם אותו כותב אמר שהוא לא רוצה לפרסם את שמך מ.י. או כל מי שאתה טיפש אחר......

      מחק
  5. למי שמחפש אמת:
    ידוע הסיפור שאחרי הסתלקותו של מורנו הבעש"ט הקדוש אחד מגדולי המתנגדים לתורת החסידות החל לפתע לשנות את היחס לחסידים - עד שהפך לחסיד של ממש! כששאלוהו 'מאי האי?' ענה שהבעש"ט הקדוש התגלה בחלומו ואמר לו "מדוע לא קיימת את מצוות התורה "וחקרת ודרשת היטב"?" כשהוא התעורר הוא הבין שטעה כל חייו.. הוא בדק את הנושא וכמובן השתכנע. כי כשיש אמת, צריך רק לבדוק אותה לעומק...
    הנושא של המשיח, עניין אותי מאוד. חקרתי אותו במשך 12 שנה. היום אני כמעט משוכנע שיש הרבה מין האמת בדברי המאמינים ברבי מליובאוויטש כמלך המשיח. ואפילו בזה שהוא חי וקיים.
    אני יכול לדון ולהתווכח רק עם מי שחקר את הנושא לעומקו!!!! יש להכל מקורות בתורתנו הק', וחבל שצועקים ומשמיצים לפני ש"וחקרת ודרשת ובדקת היטב.."
    בנוגע לעצם הטענה. אני מכיר אישית את אותם בחורים שנמצאים ב770, בדולרים, ובלימוד. דבר אחד אני יכול להגיד ברור: כואב להם העלמותו של הרבי - יותר מכל אדם אחר בעולם!!!!!! הם עושים כל מה שהם יכולים כדי לגרום לו להתגלות, ולזכות לביאת משיח צדקנו!!!
    לא נראה לכם? אז תקראו מהתחלה מה שכתבתי, ותגלו שצריך לבדוק את הנושא היטב...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.