רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 12 במרץ 2013

סילקו את המשיחיסטים מן המזדרון ועתה הם מחלקים דולרים בבית הכנסת הגדול בתוך 770

לא יאומן עד להיכן זה מרחיק. מדובר בקבוצה מצומצמת של צעירים, וכאן אני מבקש חלילה לא להכפיש את הכלל כולו של המשיחיסטים מפני שהמבוגרים יותר ובמיוחד רבניהם אינם שותפים למעשה הזה. הצעירים מחלקים דולרים, עומד מישהו ושם דולר עוברים כאילוש היו עוברים בפני הרבי ולוקחים דולרים. הליצנים לוקחים פעמיים ושלשה ויש להם בשביל לקנות סנדוויץ, הצעירים המשיחיסטים עומדים מסביב ושרים, ממש תענוג לראות

הם היו עושים את זה במקום היכן שהרבי היה מחלק דולרים, אבל הצליחו להבריח  אותם משם, אז הם ירדו למטה לתוך בית הכנסת הגדול מפריעים עם הלימודים ומחלקים דולרים

9 תגובות:

  1. שגעון ברמות על....
    יש וידאו של חבדניק אחד שעושה סעודות בט' באב, בי"ז בתמוז, ובי' בטבת, כי לטענתו המשיח הגיע, והימים הנ"ל נהפכו לימים טובים, אם תרצו אעלה קישור של הוידאו, הבעיה היא שחלק מהוידאו הוא לא פחות מאשר על חוף הים עם בירות ונשים עירומות....!!!
    גם את זה המשיח התיר ?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא חב"דניק.

      זה משיחיסט.

      מחק
  2. "לא יאומן עד להיכן זה מרחיק"

    מען טיילט דאלארן! אוי וויי א פּירצה בחומת הדת של מי?

    השבמחק
  3. אין שום קשר לחב"ד הוא אף פעם להיה ומקורו ממאה שערים .

    השבמחק
  4. http://youtu.be/nifIrEhSkN0

    השבמחק
  5. סיפור זה החל בשנת ה׳תשס״ב, שאז הם החליטו שהרבי חוזר לחלק דולרים. ומאז סכנה להתקרב לכניסה של סעון-סעוונטי בימי ראשון בזמן של חלוקת הדולרים.
    לפני כשלושה חודשים, מצב זה נמאס ע״י הרה״ח חיים ברוך הלברשטראם, והוא נעל את הכניסה למסדרון, המשיחיסטים לא הרפו והצליחו לפרוץ את הדלת. ולאחמ״כ הם הלכו והתפרעו בזאל הקטן (ניתן לראות סרטון של זה ביוטיוב ״טרור בחסות המשיח״). והחל משבוע אחר כך הרב חיים ברוך החל לשכור מאבטחים ע״י למנוע מהם להכנס. ומאז הרבי שליט״א החל לחלק דולרים למטה, לאחר מנחה.

    השבמחק
  6. לר' חיים שאולזון

    אני משיחיסט ואני סולד מהטירוף הזה. זה ליצנות וברובם הם בחורים עם בעיות נפשיות שממחפה על זה מעשה קיצוני. ראינו כבר עם ברלנד מה מסתתר מאחורי קיצוניות.

    אני מציע למשיחיסטים למגר את התופעה החמורה הזאת כי זה מרחיק והורס ונותן דרור לפורקן לשטויות במקום לעבודת ה' ופעולות כפי שהרבי מלך המשיח מבקש מאתנו באמת ללמוד תורה להתפלל לעשדות מבצעים לקרב את ההתגלות המשיח ובניין בית המקדש.
    ותודה לך שאולזון שאתה מעורר על העניין ומכלה את הקוצים והדרדרים שנדבקו בנו.

    ומסיימים בהכרזת הקודש יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד ונזכה לראות את הרבי בביאת המשיח במהרה בימינו אמן.

    השבמחק
  7. התחיל בתשס"ז ולא בתשס"ב - וכבר אז היו מלחמות http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=1261
    אבל כוחם ידם של הבריונים הייתה על העליונה, וזה נמשך עד תשע"ג שאז פורסם הסרטון הנ"ל, ומנדי הענדל ימ"ש הורה להם שלא לחלק למעלה בכדי שהם לא יוצגו לציבור ככת אלימה..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.