רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 4 במרץ 2013

מיליון כניסות בחדשות בקצרה 3 וחצי מיליון בבלוג

מרוב שאני עסוק עם חומר אני כבר לא מסתכל מה קורה בבלוגים האחרים שלי, ועכשיו שמתי לב, כי בבלוג 'חדשות בקצרה' עברתי את המיליון כניסות, למרות שאני כמעט ולא משקיע שם, מכניס פה ושם ידיעה

הגיע הזמן לפתח את החדשות ובל"נ בקרוב נתחיל לעשות סדר גם שם למלאות אותו ביותר תוכן חדשותי לתועלת ציבור הגולשים

לא חלמתי שאגיע שם למספר שכזה וכל כך מהר, מתברר כי הציבור מחפש ורוצה לדעת עוד ועוד, אז אין לי ברירה אלא לעשות את המוטל עלי ולהביא הרבה יותר ממה שהבאנו עד כה, וכפי שאתם שמים לב בבלוג הזה, למרות שאני יכול להסתפק עם כמה פוסטים בודדים ליום אני דואג לתת לכולם שלכל אחד יהיה מה שמעניין אותו

כאמור נשתדל ונעשה כמיטב גם לפתח את הבלוגים האחרים שלאחרונה עצרתי בגלל חוסר זמן, אין לי דקה פנויה ואני לוקח על עצמי ככל הנראה עוד תפקיד גדול, בקרוב תשמעו אותי בכל יום בטלפון שזה גם יגזול ממני זמן, אבל מה לא עושים בשביל למלאות תפקיד חשוב של לפקוח עיני עוורים

לחדשות בקצרה: http://bektzara.blogspot.com/

4 תגובות:

  1. תודה רבה אין מילים

    השבמחק
  2. משום מה אני נכנס לחדשות בקצרה וכל מה שאני רואה זה מסך ריק, יש לך מושג איך לטפל בעניין?

    השבמחק
  3. ברית כרותה ללשה"ר שתתקבל על הלב !

    השבמחק
  4. איך מגיעים לאתר הרישמי ששם כל החדשות

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.