רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 בפברואר 2013

נצחונו האדיר של ר' מנדלי מויזניץ הוא יגיע לישיבת 'מועצת גדולי התורה'

אין עוד שום ספק כי הוא ניצח ובגדול, איש לא האמין עד להיום כי זה יקרה וכי ר' מנדלי יוזמן אי פעם לישיבת 'מועצת גדולי התורה'. זה קרה היום, הוא הוזמן רשמית ואין ספק כי הוא ישתתף שם מפני שההופעה שלו היא נצחונו הגדול ויגרום גם למצב שלא יוכלו יותר להתעלם ממנו. המדיניות שהיתה עד כה של להתעלם ממנו ולא להזכיר אותו יהיה עוד בלתי אפשרי מפני שהוא חבר מועצת גדולי התורה

אמנם יש מיט שטוענים שעדיין אין זו המועצת הרשמית אלא רק כינוס חד פעמי, אבל אין זה כך, המציאות שהבינו כי יש לו ציבור מספיק גדול בשביל שיהיה חבר ב'מועצת גדולי התורה' היא מכה קשה לאוייביו חסידי ר' ישראל שאוכלים את עצמם, הם האמינו וקיוו שזה לא יקרה, אבל מתברר כי אי אפשר להתעלם מציבור גדול

לא אכנס כאן לפוליטיקה הפנימית, אבל זאת אקבע כי אסור להחרים קהילה כלשהי, ולכן טוב שזה קורה אני מרוצה, ומקוה שזה יקרה גם בסלאנים ועוד מקומות כאלו, הגיע הזמן להשלים עם המציאות ובואו נחיה כמו בני אדם

5 תגובות:

  1. אם אסו להחרים קהילה גדולה, למה אתה מחרים את המחבלים, הם אכן לא כל כ גדולים, אבל כמו שמנדלי ויזניצער קהילה גדולה, יש להם מינימום קהילה כמוהו

    השבמחק
    תשובות
    1. אמנם אני חייב לציין שאני מסתכל מהצד (ובעיקר צוחק) על כל מה שקורה בעולם החרדי אבל עדיין מצחיק לקרוא למחבלים קהילה, באופן ברור המחבלים אלו רק משחקי כבוד מדומים בעיקרם.

      מחק
  2. אין היום שום ערך לישיבות האלה ולא למשתתפים בהן.כך ...................

    השבמחק
  3. חיים זה ממש מוזר לי ואני באמת לא מבין אותך ר ישרולצה אהוב על כולם כולם כולל כולם אז מה קרה שמאוהב הפכת לשונא והתחלת לרדוף אותו הוא אחד האדמורים היחידים שרוב הציבור החרדי אוחז ממנו עולמות אז למה אתה ככה רודף???

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.