רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 בפברואר 2013

אברומי זילברשטיין בראש הטרור של שלמה צבי בקרית גת מסית נגד הרב ווקסלשטיין

הבטחתי והתחייבתי להלחם בטרור אז אעשה זאת יום יום אם יהיה צורך, ומתפלל אני שלא יהיה צורך, אבל לאפשר לטרור להשתולל בשום אופן לו ואחשוף את שמות הטרוריסטים

מי שמכירים את גור בקרית גת יודעים, כי הרב ווקסלשטיין היה רב שכולם העריצו, ועתה בעקבות מה שקרה הציבור בקרית גת זועם על מי שסובבים את הרבי ובישלו את כל הדייסה הזו. אבל יש גם לטרוריסטים אנשים שם ואחד מהם הוא אברומי זילברשטיין שהוא בן דוד של שלמה צבי הבן של הרבי הוא זה שמסתובב בקרית גת ומנסה להסית את הציבור נגד הרב ווקסלשטיין אבל ללא הצלחה

שלמה צבי שצריך היה לשלם לטרוריסט הזה, היום בברית שעשה הושיב אותו במקום ראשון עם סעודה, לאות הוקרה על העבודה שלו

מה שמעניין שכל החברים של אותו זילברשטיין עזבו אותו לא רוצים עוד כל קשר עמו בגלל חוצפתו ועזותו

הגאון החסיד רבי בצלאל ווקסלשטיין שוהה עתה באירופה יושב ולומד הוא התרחק מן הסערה להרגע ומאוחר יותר יחליט על עתידו

כמה מראשי חשובי גור דיברו עמו והודיעו לו כי הם עמו, וביקשו ממנו להמתין קצת לתת זמן עד אשר הענין ירגע ויעשו סדר, חייבים למגר את מי שמסבכים את הרבי במחלוקות מיותרות המבזות את בית גור

8 תגובות:

  1. זו תגובה שהתפרסמה למטה באחת הכתבות, אבל מקומה כאן.....

    חיים, תשמע טוב, אני לא יכול לשלוח לך מייל, אז אני כותב לך פה, תעשה שיעורי בית בעניין,

    ישנו אברך בקריית גת, שמסתובב כבר כמה שבועות מאז פרוץ המהומה, ומשליט טרור ופחד בקרב כולם, ועושה להם שטיפת מח,

    הוא אומר להם הרבי כועס על כל הקרייה, פגעתם בו אישית,
    הוא אומר: בצלאל לא יודע ללמוד כמו שהוא מציג עצמו, הוא בס"ה היה איזה מג"ש בישיבה שנתיים, בצלאל כבר הולך נגד הרבי 3 שנים בדברים שאי אפשר לפרסם, ויש עוד הרבה דברים חשאים שאתם לא יודעים על הבר-נש הזה,

    האברך הזה מסתובב מעל כל במה ומשמץ וממציא דברים וכווווולם מפחדים להשיב לו.

    מה שמנחה את כולם לכיוון שתיקה רועמת זה בעיקר פחד, פחד להיפגע, פחד מהצל,,, פחד מהבלתי נודע.... ושפוך לכל זה אמונות שונות - כל אחד ברמה שהגיע אליהם במשך השנים, והעיר נבוכה....

    הם רק שואלים את עצמם בחצי טפשות-חצי תמימות, אם אכם אחרי הכל ההוראה לזרוק את בצלאל מגיע מהרבי ישירות, מדוע עד לרגע זה לא בא שום גורם רשמי, לא בכתב ולא בדרשה, ולא בשום צורה להבהיר להם שההוראה מגבוה ועליהם לקבל את הדין, מדוע הם צריכים להשאר עם לשון בחוץ ללא רב, וללא הסבר רשמי, אפילו שיאמרו מפורשות שהרב פוטר או לא פוטר.

    ר' נחמיה, הבן של הרבי שליט"א, אומר להם: שאין לו כל מושג מה קורה בעניין, הם שואלים את עצמם: "אם הוא אין לו מושג" - אולי יש כאן סיפור של "הרב שהסתירו אותו - או נחטף" מס' 2 ??!

    האברך הזה, שהולך מאחד לאחד וצועק ומשמיץ, מיותר לציין, יש לו אינטרס אישי ממדריגה ראשונה, ובירור קצר בקריה, תגלה את כל הפרטים, מי הוא, מה הרקע, ומה המטרה שלו.

    אתמול נראו אברכים בשיחות טלפון צדדים, המומים כאובים והיו גם שבכו, להרב בצלאל יש שם אהבה מקיר לקיר, של הצעירים הוא היה מדריך אישי, למבוגרים הוא היה רב ואוזן קשבת, וגם עסקן למופת.

    יש שם בקריה משבר אמון אדיר, רק שכולם רועדים לדבר, וגם מי שמעיז מתנסח בלשון שמשתמעת ל 3 פנים כדי שהוא לא יהיה הקרבן הבא,

    הגיע המצב עד כדי כך, שאברכים שפויים, וריאלים, התחילו באמת להאמין שיש משהו יותר גדול עם הרב שליט"א שמסתירים מהציבור, אולי פלילי?

    גם אברכים שהיו תמיד עם ביקורת על המערכת כל כך המומים, שהבטחון העצמי שלהם ירד - עד כדי שהם מעדיפים להתחיל להאמין לסיפורי אותו משמיץ.

    כולם מחכים לפתרון יצירתי, שכולם יצאו בכבוד מהעניין והרב יחזור אל מקומו בשלום, אבל מצטיירת תמונה, כאילו במערכת ה"מטפלת" החליטו לשבור את הכלים, גם על חשבון שאלות של ילדים תמימים: לאן הרב נעדר???? ולמה?????

    השבמחק
    תשובות
    1. בקיצור: היעד: למנות את אברמי זילברשטיין לרב,

      כואב מאוד שהרבי לא מודע למצב של ש"צ, הנושא היה צריך טיפול דחוף, היה אפשר לשלוח אותו לחו"ל לכמה שנים, היה אפשר להצמיד לו חונך, יש הרבה פתרונות, אנשים שקרובים לרבי, ולא מטפלים בזה, חוטאים לרבי בכבודו.

      אבל מה לנו כי נלון, את הטוב ביותר עבור גור, עושה ש"צ בכבודו ובעצמו. כל יום שעובר, עוד כמה עשרות קולטים את התמונה לאשורה...

      מחק
    2. למי שעדיין לא הבין.

      יש כאן אינטרס לשבור את היישוב בקריית-גת. אותה הקים בהרבה דם ויזע רבינו הפני-מנחם זצוק"ל. מפעל אחרון שלו שעדיין לא השמידו.

      מחק
    3. לא מדוייק. ידוע שעל אף מצוקת הדיור ועל אף שבקרית גת היו כמה וכמה פעמים הזדמנויות לדירות זולות מאוד, ההנהגה הנוכחית מסרב לשלוח לשם, ההשערה של העסקנים היא שזה עקב כך שהפני מנחם הקים הקריה רחמנא ליצלן, מידות מידות מידות .... רח"ל.

      מחק
  2. איפה דוד אלתר בתמונה של קרית גת ? האם מעורב - בסתר או בגלוי ?

    השבמחק
  3. התלבטתי קשות אם לפרסם את הידוע לי: אך מאחר ושאולזון הבטיח להלחם בטרור, אז נראה אותו עומד בדיבורו, הוא לפחות בדר"כ משתדל לחשוף שערוריות.
    רפאל יהושע טוימן נבדק במכונת אמת ונמצא דובר אמת בכמה דברים, אבל נמצא שהוא מסתיר משהו. לא את כל האמת הוא אמר. בשיחה פרטית אמר מי שאמר כי הוא מפחד פחד מוות!!! תקראו טוב, פחד מוות, יותר מאשר מהטרוריסט אקרמן, הוא מפחד מישראל אהרון רוזנברג, שהוא מושחת במידות ונקמתו גרועה מאד.
    אולי, ר' חיים, תנסה לברר זאת ואז נוכל אנו לראות, מה קורה עם הרב וקסלשטיין שהוא דוד של טוימן, והשקט והשלווה יבואו לעירנו קרית גת

    השבמחק
    תשובות
    1. איסתרא בלגינא "קיש"-"קיש" קרייא.......

      מחק
  4. אתה נבל ושקרן, אבי שמע אישית מיוסל קופרברג ה' ירפאהו [שהלך עם טומן לפוליגרף יחד עם אקרמן ורוזנבוים] מיד יום למחרת שהלך עם טומן לפוליגרף, שטומן יצא נקי לדמרי לגמרי !!! רק, מה שאירע הוא, שהמערכת דרשה מטומן שיגלה מי עוד האברכים שהיה חברים של רוזנברג במכון בו עבדו יחד, וטומן שאל רב וסירב לחשוף את שמותיהם בידעו שאו אז "אחת דתם" ללא כל בירור כמנהג אכזרים ורשעים ד"פה גער", וע"כ הודיעוהו [כמו שעשו לריי"צ ברוסיה] שכל זמן שאינו חושף את שמות של הללו, מבחינת גור הוא כאילו אשם וימשיך לעבור הטרור "כרגיל", גם העיד בפניי אברך ששמע כך מפורשות מפי כ"ק הדבוק במדותיו של מרן אד"ש - ה"ה ישראל שטול שליט"א.

    רק, לאחר שראו המערכת המושחתת שהציבור מתקשה לקבל זאת, המציאו כרגיל שטומן לא יצא נקי וכו' 'כו' וכו'.
    "תתן אמת ליעקב" ...

    בענין "הרב" בצלאל וקסלשטיין: הלא זה הוא [וכן אברהם נחמן גוטרמן] זעק להרבי שהוא דוד של אחד הניונים
    ויש לו "נגיעות", אך הרבי חייב היה לסכסכו דווקא עם המשפחה וציווה עליו שאעפ"כ אינו מוותר לו.

    רשעים, אל תנסו להציג אחרים כמושחתים במדות בזמן שאתם הרבי'ס של ההשחתה במדות. [כך זה נראה כשהראש אינו שקוע בעיון התורה ולא מנשקים הציצית ...].

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.