רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 בפברואר 2013

שלמה צבי הבן של הרבי מגור אמר בליל שבת לאחר השלום זכר כי את חופת הילד הוא יעשה

הוא רוצה להיות רבי, וכל הטרור שהוא מפעיל זה למען עתידו, הוא מאמין כי יצליח להשתלט על אחיו, ולכן הוא בונה לעצמו חמולה גדולה. ובליל שבת לאחר השלום זכר שזה היה הטיש של הרבי הוא ארגן טיש משלו עם קבוצה מאוהדיו ושם הוא אמר להם, באידיש מילים אלו "ביי דעם קינדס חתונה וועל איך שוין בענטשן"

מי ששמעו זאת היו המומים. ראשית, הוא הרג את אבא שלו, ושנית הוא מינה את עצמו לרבי, דבר ששנוי במחלוקת גדולה בבית הרבי, כל אח רוצה להיות רבי למרות שאף אחד מילדי הרבי אינם ראויים לתפקיד ובודאי שלא שלמה צבי שיש לו פרשיה ידועה שאני מעדיף בשלב זה לא להעלותה

8 תגובות:

  1. ח"ו, אף אחד לא היה המום, כל מי שיושב בטיש שלו, יודע כי הוא גבוה מעל גבוה... ואין מילה שיוצאת מפיו ללא כוונות ויחודים. ובודאי היתה כוונתו ל"עכערע - זאכען", שכאשר יבוא יומו, יוכלו לתלות בו נביאות ורוה"ק. ואין לנו החסידים השגה כל-שהי בבנש"ק בכלל, ובהצדיק ש"צ שליט"א בפרט, אשר כל רז לא אניס ליה וידע מה בחשוכה ובנהורא, צדיק כתמר יפרח כארז בלבנון ישגה. וכל דיבוריו עושים רושם לעילא ולתתא, ורוח ה' מפעפעת בלבו, אשרינו שזכינו לכך, ועוד בצעירותו אנו זוכים להתבשם מריח גן עדן אשר עמו, מגלה טפח ומכסה טפחיים, את מי יורה דיעה ומ יבין שמועה, אשרי מי שראה פניו וזיו קדושתו, ועכשיו יש חסידים נאמנים ודבוקים בנימי נפשם, שלוטשים עין אל הרך הנימול, בו הרה"צ שליט"א, להיות לו לצותא כבר מעתה, כי ממש רו כשנולד נתמלא כל הבית אורה, וזרח השמש ובא השמש, ורואים עליו כי הורתו ולידתו בקדושה עילאה, וכל כוונותיו טמירין ביחודין עילאין.

    אשרי מי שיזכה להתקרב אליו עוד מימי יניקותו, מובטח לו לראות אור ה', כי ממש ניכר עליו כי זרע ברך ה', ונחצבה נשמתו ממקום גבוה מאוד מאוד מאוד, ויש אנשי ענווה, שחוששים שלא יוכלו לעמוד ולסבול האור הגדול שהביא עמו ברדתו לעלם השפל. ומטכסים עצה, יעזרם ה'.

    השבמחק
    תשובות
    1. מלכים א פרק א
      וַאֲדֹנִיָּה בֶן חַגִּית מִתְנַשֵּׂא לֵאמֹר אֲנִי אֶמְלֹךְ וַיַּעַשׂ לוֹ רֶכֶב וּפָרָשִׁים וַחֲמִשִּׁים אִישׁ רָצִים לְפָנָיו:
      (ו) וְלֹא עֲצָבוֹ אָבִיו מִיָּמָיו לֵאמֹר מַדּוּעַ כָּכָה עָשִׂיתָ וְגַם הוּא טוֹב תֹּאַר מְאֹד וְאֹתוֹ יָלְדָה אַחֲרֵי אַבְשָׁלוֹם:

      מחק
  2. נעבעך, הוא חולה כבוד, ניזון רק ממציצת הדם של השני, ומצפה מתי כבר ימות אבי והנהיג את הדור, אבל הוא לא יודע שיודעים או מתכחש לדעת על מעשיו בבחרותו ונטיותיו שנשארו עד היום רח"ל שהשתיקה יפה להם, שמעשים כאלה עם רביסטווע לא הולכים ביחד.

    השבמחק
  3. רשע מרושע סאדיסט אכזרי צמא דם שתיין צבוע ומה לא?

    כל השומר נפשו ירחק ממנו.

    השבמחק
  4. הוא שלח להזמין את כל בני הפני מנחם, אך בצורה מאוד זולה ובזויה.

    השבמחק
  5. קצת רקע.

    מאז ומתמיד מוה"ר יצחק דוד שליט"א מקובל יותר מאחיו אצל הנוכחי. משום מעשה שהיה. פעם שאל הנוכחי את אביו הלב"ש זצוק"ל שאלה, אביו הפנה אותו לדוד ראש-ישיבה'ס - הוא יודע קבלה. (שהיה אז צעיר לימים, חמיו ר' יצחק רפפורט ז"ל עדיין היה בחיים - לכן נמנעו מלקרוא לו גם בשם יצחק). של"מרבה הפלא" שלף תשובה על האתר.

    כידוע שלא ניתן לשכנע את הנוכחי בצורה פרונטלית - הוא נכנס למגננה ולא רוצה לקבל. כאשר רוצים לשכנע אותו במשהו צריך לעשות זאת בדרך עקיפה. זה נקודה למחשבה לכל המעוניינים ליישר הדורים בתקופה האחרונה.

    דוגמה לכך, היה זה בתחילת ההנהגה הנוכחית, כאשר באו להתלונן על עסקן מה"ממסד" על כך שהוא לא יעיל/ישר, גוזל משאבי ציבור. כל ההוכחות נפלו על אוזניים ערלות. הוא צעק "לשון הרע", משחקים עם אש, מתכוונים אותו בעצמו ולא את העסקן. רק שנים אח"כ כאשר יהודי תמים, נכנס להשיח לפי תומו, בשבחו של אותו עסקן - שארגן לו איזה שירות שהוא ממתין לה כבר שנים והכל "במחיר סמלי של אלף דולר" רק אז הצליחו להבקיע (ללא כוונה) את חומת המגננה.

    שוב פעם נקודה למחשה!

    השבמחק
  6. נטיותיו לא נעלמו. הוא שטוף בזה עד היום כמו שכל נער יפה תואר בסביבתו יודע...

    השבמחק
  7. אולי תפרש כבר את דבריך, לאלו שלא מבינים.

    על איזה נטיות אתה מדבר ?

    אחרת, אם לא תגיד, אזי יחשדו בו על הכל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.