רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 11 בפברואר 2013

מי עומד מאחורי ההסתה בהרב הלפרין בלונדון ומדוע הם מסתתרים מאחורי שמות אנונימיים?

אקדים כי איני לוקח צד במחלוקת הזו, ואיני קובע אם ההאשמות הן נכונות או לא נכונות, זה אני מקוה יתברר בבית הדין שבשבוע הבא ימשיך לדון בנושא. השאלה היא אחרת, האם מותר בנושאים שכאלו לכתוב בעילום שם

לדעתי בכל נושא אסור לכתוב בעילום שם משום מכה רעהו בסתר, ואני מודה לקדוש ברוך הוא שבכל חיי מן היום הראשון שאני כותב זה 42 שנה מעולם לא כתבתי בשמות בדויים. גם השמות הספרותיים שלי מסגירים אותי והכל יודעים כי מדובר בי. תיעבתי ואני מתעב את מי שיורדים על אחרים ועושים זאת בשמות אנונימיים או בשמות של ניקים, אין להם את האומץ להתיייצב פנים אל  פנים כפי שעושים מי שבטוחים ומאמינים במה שהם כותבים

לכן, בענין זה אני מתייצב לצידו של הרב חיים הלפרין מאנגליה וקובע, כי מי שיש לו טענות נגדו אדרבה שיכתוב אבל תחת שמו המלא כפי שאני עושה כאן ובכל מקום אחר. להרוג אדם לרצוח משפחות תחת שם אנונימי לדעתי הכותב גרוע פי כמה ממה שעשה הלפרין גם אם זה נכון

מי שאין לו את האומץ יש לו מספיק דרכים איך להלחם ולחשוף אותו. נכנסים למי שמוכן להתייצב תחת שמו המלא להעביר לו את החומר ושהוא יכתוב תחת שמו כפי שאני עושה כשבאים אלי אנשים פחדנים, אני מברר אם אמת הדברים ואז כותב תחת שמי ולא תחת שמות בדויים ואנונימיים

טוב עשה הרב הלפרין שפנה לבית המשפט שחייב את גוגל לחשוף את שמות אלו שהשמיצו אותו, סוף סוף נדע מה באמת מסתתר מאחורי הענין הזה. עושה רושם כי מניעים לא טהורים מאחורי המאבק הזה, מפני ש-99 אחוז מאלו שקשורים בענין הזה כלל לא קשורים לנפגעים, הם מקווים להיבנות מחורבנו של הלפרין

בית המשפט חייב את גוגל להעביר לעורך הדין של הלפרין את שמות ופרטי כמה בלוגרים וניקים אנונימיים, ואולי זה יעשה סוף להשמצות הללו. כל מי שרוצה להלחם בבקשה, אבל תחת שמו או שיקח מי שמוכן לחשוף את שמו וייצג אותו, בשום אופן אסור לאפשר את המצב הזה שכל כך אחד יכול להשמיץ ואיש לא יידע מי הוא

השופטת הדגישה בפסק דינה שהיא מפרידה בין חופש הדיבור להשמצות, להשתמש באנונימיות להרוג את חיי השני בזה צריכים להלחם ולעשות לזה סוף

3 תגובות:

  1. כפי הנראה הרב הלפרין קנה לעצמו איזה שונא על ידי התערבותו בעעיות משפחתיות, ומסתבר שלא הצליח לעשות שלום באיזה משפחה עשירה, ולאחר שעבודתו לא עשה פרי ואדרבה גרם איזה בזיונות להמשפחה הם החליטו לגמול לו כרצונם. ויש לשער שהם עשירים, ומצאו איזה טהעראפיסט הצריך לפרנסה להעיד בעד הלזות שפתים. וידעו שיש רבנים תמימים שיאמינו בתמימותם לכל דברי בעל מקצוע מבלי לשאול אם זה מה שקוראים עורכי דין hearsay ובלשוננו עד מפי עד

    השבמחק
  2. עם עקש תתפל

    השבמחק
  3. מאז שנהג הוולוו... בעל האייפון...נכנס למועצת השקט מתחיל לרדת על לונדון

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.