רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 בפברואר 2013

מדוע יעדיף הרב שטיינמן את אריה דרעי על פני אורי לופוליאנסקי לראשות עירית ירושלים

לאחרונה מתחילים להתפרסם פירסומים שונים הנוגעים לבחירות בעיריית ירושלים, ע"פ הפירסומים השוקלים להתמודד הם: אריה דרעי, יצחק פינדרוס, אורי לופוליאנסקי, אורי מקלב.

הספקות המתעוררים הם כדלהלן:

בזמן ריצתו של אורי לופוליאנסקי לעירייה, הרב אלישיב לא נתן ללופוליאנסקי את זה כהוראה, הוא אמר לו, אני לא אומר לך לרוץ, אם אתה רוצה, תרוץ ואני אתן לך ברכה. לפי מה שידוע הרב שטיינמן בעניין הזה יותר "מחמיר" והוא רואה את הריצה לעירייה כהתחברות מיותרת למוסדות השילטון, לא הרי עיריית ירושלים כעיריית בני ברק, האם הוא יאפשר את זה? והאם הוא יתערב בכלל בנעשה בעיר ירושלים?.

סביר להניח כי אם יתערב הוא יעדיף למשל את ריצתו של אריה דרעי לראשות העיר מטעם ש"ס, שגדולי ישראל ראו אותם מאז ומקדם כ"קשורים יותר למדינה". אולם האם דרעי באמת מתכוין לרוץ, או שמא כל עניין הריצה הוא "ספין" שאמור לעזור לו לקבל תפקיד בכיר יותר בממשלה, כשמי שיסייע בכך יהיו כל החושקים בתפקיד ראש עיריית ירושלים, למשל "גורמים" ב"יהדות התורה" או ב"ליכוד" הבונים גם הם על ראשות העיר ירושלים, לי קשה להאמין שבמידה ויקבל תיק נאה בממשלה הוא ימשיך לחלום על עיריית ירושלים, חוץ מזה שאם היה רוצה לרוץ לעירייה, לא היה טעם לחזרתו לש"ס, היה עליו להמתין עוד כמה חודשים, והוא היה מקבל את העירייה על מגש של כסף.

תגובה 1:

  1. אתה ממציא הרב אלישיב אמר לו שירוץ

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.