רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 27 בפברואר 2013

'המודיע' לא כתב תוארים לרבנים שהיו בישיבת הנהלת 'ועד הישיבות' בשביל שחלילה לא לכתוב תואר מכובד על הגאון רבי שאול אלתר

הוא לא זקוק לכבוד מהם יש לו ב"ה הרבה ובכל מקום רק לא בגור. אבל זה היה צורם. 'המודיע' היום דיווח על ישיבת הנהלת 'ועד הישיבות' ונקלעו לבעיה, בין המשתתפים היה הגאון רבי שאול אלתר ראש ישיבת 'שפת אמת', ולכתוב את שמו בתוארו המלא, ה' ישמור ויציל וזה לא טוב להם, לכן הם כתבו את השמות של המשתתפים בלי תוארים כלל וכך הבטיחו כי חלילה לא יכתבו על ר' שאול 'הגאון' או משהו דומה לזה

הייתם צריכים לראות את פניהם של מי שהיו בסעודה ביארצייט ברחוב רלב"ח כשר' שאול קיצר ובסוף נאומו אמר כי הוא ממהר לישיבה של 'זקני הדור' (לישיבת הנהלת 'ועד הישיבות) הטרוריסטים רצו לאכול אותו חיים

2 תגובות:

  1. זה היה הרבה יותר מצורם איך זה שלא משתחוים 3 פעמים ביום לכבוד הגאון הזה?
    אני ממש מרגיש כמו המן וכל זאת אינו שווה לי,
    לקבל כל כך הרבה כבוד ,כבוד, כבוד אבל דווקא היכן שאני הכי רוצה שישתחוו לי לא מוכנים לעשות זאת.
    איך אני ישן הלילה?

    השבמחק
  2. אין מה לעשות, האמת כואבת, בגור מכבדים היום בעיקר את השאהידים שידיהם מלאים בדם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.