רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 בפברואר 2013

בבעלזא מתכוננים לפסק בערעור נגד החזקת בניו של פרידמן שיהיה ככל הנראה מחר

הם יכולים לדחות ביום אם ירצו אבל נראה כי מחר יום רביעי אכן היום שהם יפרסמו את הכרעתם בערעור שהגישו ראשי בעלזא נגד החזקת בניו של משה אריה פרידמן בבית הספר לבנות

מתיחות רבה בעיר ובעיקר בבעלזא לקראת פסק הדין. בבעלזא מקווים שבית המשפט יורה להוציא אותם מבית הספר, אבל השאלה היא האם לא יחייב להחזיק אותם אצל הבנים דבר שלכאורה לא מסתבר מפני ששם הם לא תלויים בחוק כי אינם ממומנים על ידי הממשלה. קשה להאמין כי בית המשפט יזרוק את הילדים לרחוב הוא ייאלץ להורות למי להחזיקם

ואולי בכל זאת נס גדול שיורה לזורקם לכלבים

אני לא אוהב פסק כזה, מפני שרחמנות על הילדים הם בודאי לא חטאו ולא פשעו

נתאזר בסבלנות עוד כמה שעות ונשמע מה פסק בית המשפט

6 תגובות:

  1. השכן שלי הגוי אומר לי שהיהודים פה באנטוורפען הם עם ללא חמלה...ללא רחמים...רודפי ילדים.
    אוי לנו מאותו בושה.

    השבמחק
    תשובות
    1. כי הוא מכיר רק אותך...

      מחק
    2. אין מצוה לענות בכל מחיר.
      תמשיך לגלוש באתרי פורנו ולהביא ביד...

      מחק
  2. חיים, אני רואה שאתה מרחם כ"כ על הילדים של פרידמן, איזה אדם טוב אתה, אבל אתה יודע טוב טוב שפרידמן בעצמו גורם את זה, ואתה מבין טוב למה לא רוצים לקחת ילדים שלו, בגלל בכל מוסד שמקבלים ילדיו הוא עושה בעיות על כל דבר, ומערב את השלטונות ובין משפט על כל דבר קטן שלא עושים כמו שהוא רוצה, אז אתה כותב פה כיפה נפש שאסור לזורקם לרחוב וצריך לקבלם, בא נראה אם לך היה מוסד האיך הייתי מתמודד עם זה, אתה יודע טוב שאין פה שום חשבון פוליטיקה או חשבונות, אלא שאין ברירה וא"א לשום מוסד לקבל ילידיו כל זמן שהאבא הוא אחראי עליהם

    השבמחק
  3. כנראה שהפסק יהיה שהם ישארו בבעלזא אצל הבנות, רק שלא יהיה שייכות בין האב להמוסד,
    זה לא בשורה כ"כ נורא, ששלב הבא הוא שגם להבנים לא יהיה לו שייכות, ויאסור עליו לשהות בבלגיה...
    כמובן שיש צדדים לכאן ולכאן...
    העיקר שימח כבר שמו מן העולם

    השבמחק
  4. אני חושב שהשופט יצוה להניחם בבית ספר תחכמוני או פובליק גוישע ואז כל הבעיות יהיה בסדר, כיון שלהורים אין בעיה בכל הענין הפרדה בין המינים או הדתות, והוא לשיטתו החדשה לא יוכל לערער, שהשופט יאמר לו לשיטתך זה טוב מאוד, ואז יתחיל המלחמה הכבדה על בעלות הילדים, ואם הוא יאבד את המלחמה הזה, אז הוא יאבד עצמו לדעת ויהיה מלחמה חדשה באיזה קבר להניחו, שומרי הדת מחזיקי הדת , יש ביה"ח בליברטי נ"י לכל מת מצוה, ואולי גם הם לא ירצו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.