רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בפברואר 2013

איך התחמקו מן הבעייתיות של השם ויזניץ כשהכריזו והזמינו את ר' מנדלי לברכות?

הם דאגו והבטיחו כי יכבדו אותו בכבוד הראוי ואף שרו לכבודו כשהגיע לקבלת פנים. בעבר היו מכים אותו ומגרשים אותו מבית המדרש של ויזניץ אבל היום הסיפור היה אחר לגמרי קיבלו אותו בכבוד מלכים

ולא רק שקיבלו אותו יפה, ר' ישראל וויתר על כיבוד לעצמו והעיקר לכבד את מי שהוא חייב לכבד כולל את אחיו שקיבל ברכה מיד לאחר הגיס האדמו"ר מבעלזא, מבחינה זו הכל טוב ויפה

אבל כאן נספר לכם היכן היתה הבעיה ועל מה שברו את הראש. איך מכריזים עליו. את הרבי מבעלזא קל להזמין, אבל לא שכחנו כי יש רק 'ויזניץ' אחת, ור' ישראל לא מוותר עליה, אז איך הזמינו את ר' מנדלי האם עיטרו אותו בתואר ויזניץ או שמצאו דרך יפה להתחמק, הזמינו את הרבי ר' מנדלי הדוד אח הרבי שליט"א
נ.ב.
הנוסח המדוייק איך שהכריזו:  דער רבי שליט"א דער עלטער פעטער פון דעם חתן און די כלה איז מכובד מיט א ברכה

5 תגובות:

  1. הייתי בחתונה
    את ר מנדלי הכריזו "דער רבי שליט"א דער פעטער פון די חתן און די כלה"

    השבמחק
  2. זה לא יאומן איך אתה מוצא את הרע במיעוטו ...

    במקום להגיד כל הכבוד. אין הרבה אדמורי"ם שככה עוזרים ומכבדים את אחים שלהם. גם גר 100 מטר ממנו גם דאג להכניס אותו למועצת וכו וכו .ואתה מצאת לך משהו לעשות מזה עסק. איך הכריזו אותו. טיפש את מי זה מענין בכלל. פשוט רואים שאתה מורעל עם כמה מנדליסטים סביבך וכל הכתבות שלך בנושא ויזניץ בכלל לא אפקטיביות אתה פשוט מורעל ולא הוגן...

    השבמחק
  3. מה קרה נגעו לך בנקודה הרגשית ? ולכן זה לא פקטיבי? הוא לא מורעל אתם מורעלים נגד ר' מנדל! די לעידן הטרור שלכם היום הכל גלוי

    השבמחק
  4. מעין לי איפה אדמו"ר מדזיקוב ר' ישראל אליעזר אדלר
    האים הו לא פעטער?????

    השבמחק
  5. חיים אתה מעצבן אותי דווקא אתה יודע איזה רדיפות עבר הצדיק ר שרול איזה ביזיונות איזה שפיכות דמים ובסוף ככה אתה מלכלך עליו?????????????? תמהני עליך בתור איך שאני מכיר אותך מתאים לך לרדוף את הצדק ודווקא להחמיא לר שרול איך שבאצילות מכבד את האח הקטן ממנו שרדף אותו עד חורמה ואצטט לך מילים כדורבנות מאנונימי זה לא יאומן איך אתה מוצא את הרע במיעוטו ...

    במקום להגיד כל הכבוד. אין הרבה אדמורי"ם שככה עוזרים ומכבדים את אחים שלהם. גם גר 100 מטר ממנו גם דאג להכניס אותו למועצת וכו וכו .ואתה מצאת לך משהו לעשות מזה עסק. איך הכריזו אותו. טיפש את מי זה מענין בכלל??????????????? פשוט רואים שאתה מורעל עם כמה מנדליסטים סביבך וכל הכתבות שלך בנושא ויזניץ בכלל לא אפקטיביות אתה פשוט מורעל ולא הוגן...-עד כאן דעתו של אנונימי ועכשיו אכתוב את דעתי חיים אני באמת כועס עליך כמו שיש הרב שטיינמן לליטאים כך יש את ר ישרול לחסידים ואם תגור בארץ ישראל תראה את ההערצה האמיתית של 99 אחוז מהציבור החסידי לר ישרול לסיום חיים תכבד את ר שרול לפחות כמו את הרב שטיינמן כי בציבור החסידי האדמור עם קונצנזוס חיובי סביבו זה ר שרול ואומר לך דבר נוסף לסיום חייים התרגלתי לציניות שלך על כל צדיק ולצערי אני נהנה מזה אבל לקרוא זלזול על ר שרול זה באמת צורם לי ומקומם אותי ועוד רבים כמוני

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.