רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 18 בפברואר 2013

הם חושבים שכולנו מטומטמים

מכתב מאגודאי:

מכתב היוהרה של הצמד חמד מרזל וד"ר בן ארי שפורסם הליילה בכיכר השבת  נגד שלוחא דרבנן הרב מאיר פרוש שהוא אשם בשריפת 70 אלף קול שהם עצמם שרפו בעוצמה לישראל מראה לאיזה נבזות ירדו אותם אנשים שעוד רצו לקבל את אימון הציבור.
הבנתם? הרב מאיר פרוש אשם שאנשים לא אחראים רצו לבד ולא אכפת להם היה לשרוף קולות והוא עוד אשם? ותשאלו איך הרב פרוש אשם בשריפת הקולות של עוצמה לישראל? פשוט מאד. הרב פרוש פנה לאנשי ארץ ישראל ואנשי חב"ד שיצביעו עבורו ולכן הוא אשם שעוצמה לישראל לא עברו. טענה שטותית כזאת אפשר לקבל רק מילדים מטופשים. בהתחלה הם האשימו  את תושבי דרום תל אביב שלא התהלבו מהפרובוקציות של בן ארי בבריכת גורדון והצביעו לרב אלי ישיי שהיה היחיד שעשה דברים אמיתיים למיגור ההסתננות. אחרי זה אנשי ההתנחלויות היו אשמים שפשוט לא הצביעו למפלגה שלהם. אחרי זה ברוך מרזל האשים את ראש המפלגה החילונית שבחרו אריה אלדד שלא הסכים להיות מספיק קיצוני ולא רצה לקרוא לזרוק ערבים החוצה, והיום הם מצאו "אשם" חדש הרב מאיר פרוש. חוץ מהם כולם אשמים בכישלון שהם יצרו. אולי פעם אחת יסביר לנו מרזל למה תמיד הוא נכשל ולמה הוא ממשיך להכשיל ולגרום נזק לימין ולעבוד על כולם.
ואני שואל במה הרב מאיר פרוש פחות ימני מבן ארי? שיגיד לי בן ארי הנכבד דבר אחד שעשה למען ההתיישבות ביהודה ושומרון במהלך 4 שנים? הכל דיבורים. הרב מאיר פרוש שתרם לתנועת חב"ד ולהתיישבות מה שבן ארי וחברו מרזל לא יעשו עוד כמה גלגולים, אסור לו לפנות לאנשי חב"ד. רק לבן ארי מותר. איזה אפוטרופסות יש לבן ארי על חב"ד? הוא למד יותר תניא מהרב פרוש? הוא התחמם לאורם של חסידי חב"ד  בפאבריינגען של הרבי בסוון סוונטי? או שמא רק הגיע פעם נוספת לשרוף להם את הקולות בכפר חב"ד ולהציג את תנועת חב"ד כתנועה לא אחראית ששורפת פעם אחר פעם קולות.
 ואחרי זה הרב פרוש עוד אשם בכישלון המהדהד שלהם ופרוש עוד צריך לקחת אחריות. אולי גם יבקשו ממנו לממן להם את החובות שאליו נקלעו. אין גבול לטמטום של אנשים. כנראה חודש אחרי שלקחו מהם את המציבושי והמשכורת המפנקת, הלשכה והעוזרים והמשרתים והתקציבים, ואת שאר ה'קיינדלעך' והצימוקים משהו התחיל להציק להם והם מתגעגעים. זה מובן. אבל מכאן ועד להאשים את הרב פרוש בשריפת 70 אלף קול בזמן שאותם אנשים עשו מעשה בלתי אחראי שכזה, זה כבר גובל בחוצפה ועזות מצח.
 ובכלל הרב מרזל שכבר ידוע כשורף קולות מקצועי מוטב שישב בשקט ולא יאשים את כל העולם אלא יעשה חושבים היכן טעה. אני מאד מקווה שהוא לא מוכר שוב אשליות לבן ארי שבפעם הבאה הם ייבחרו. ושוב ילכו למסע לשריפת קולות הדתיים והימין.
אני כותב את המכתב בכאב רב כי יש גבול לטמטום ולנבזות להאשים את הרב פרוש בשריפת קולות של עוצמה לישראל.

9 תגובות:

  1. לא שזה נכון להאשים את הרב פרוש אבל זה בהחלט צריך להאשים אותנו ואותכם שלא אצלחנו להכניס לכנסת את מי שבאמת שומרים על ארץ הק׳ ולזה לא אנשים שאפשר לקנות אותם בכמה תקציבים.

    השבמחק
  2. סליחה, אני הצבעתי למרזל ואם פרוש היה רץ לבד הייתי מצביע לו.
    אבל פרוש שכנע את החבדניקים להצביע לליצמן, אייכלר, גפני ומקלב, שלפחות שניים מהם אחראים באופן ישיר !! להתנתקות.

    פרוש הוא אחד מתוך 7 חברים והוא היחיד שנאמן לא"י.
    אבל הוא הטעה את הבוחרים כאילו זה המפלגה האישית שלו.
    הוא עשה עוול לחסידי חב"ד.

    השבמחק
  3. הם לא מבינים שהם הפסידו? איך למרזל יש בכלל אומץ להוציא את הראש שלו החוצה? הוא כבר תפר חליפות וכובעים. הוא ראה את עצמו כחבר כנסת. ועכשיו הם מאשימים את כל העולם כולו.

    השבמחק
  4. נדמה כאילו עדיין לא היו בחירות? קשה להם לעכל שהציבור נתן להם בעיטה בתחת ושלח אותם לכל הרוחות הביתה.

    השבמחק
  5. אני מבין את כאבם של מרזל ובן ארי אבל תנו לי להסביר

    1. אכן פרוש פעל חזק בחבד והצליח לקלף אותם יפה מאד
    2. לא פרוש שרף. מי ששרף זה בן ארי ומרזל ואלדד. פרוש הציל קולות לטובת יהדות התורה
    3. אף אחד לא יכול לדעת אם יעברו או לא. פרוש פשוט הציל מנדט ליהדות התורה בלי פרוש. הם היו נופלים על פער של 5 אלף קול.
    4. במצב שלהם היה אסור להם לרוץ כי ידעו שהם עלולים לשרוף 2 מנדטים.
    5. כל האשמה היא על בן ארי ומרזל שלא הצטרפו לבית יהודי ולפחות בן ארי היה בכנסת. מרזל לא היה נכנס אבל בן ארי היה בתוך הכנסת היום. כיום לא מרזל ולא בן ארי בכנסת.
    6. מי שעושה טעות פעם שלישית יש לו דין של מועד. ולכן לא יסולח להם השריפה הגדולה שעשו כעת עם 70 אלף קול
    7. הניסיון להאשים את כל העולם זה פאתטי וטיפשי שמראה על רמתם הירודה של מרזל ובן ארי.

    השבמחק
  6. כאילו שעוצמה לישראל לא תקפו את יהדות התורה בבחירות.. נו באמת תפסיקו להתבכיין כמו ילדים קטנים. אפילו הרב הבלין והרב דרוקמן הלכו להודות לפרוש על הניצחון.

    השבמחק
  7. בן ארי צודק פרוש עשה נגדם קמפיין שלילי. אבל מנגד גם עוצמה התבססו על קמפיין שלילי נגד יהדות התורה והבית היהודי.

    השבמחק
  8. לר' חיים שאולזון

    רק בזכותך לא הצבעתי לעוצמה לישראל אלא ליהדות התורה ועל כך אני מודה לך.

    השבמחק
  9. בני זונות ג אני מסכים עם בן ארי כל מילה בסלע חיים אתה נחמד אבל גם גיסך ניסלביץ הצביע עוצמה לישראל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.