רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 בפברואר 2013

נסיון הפיוס בין הרבנים הבלין וולפא נכשל

בחב"ד בארץ ציפו למפגש פיוס שאמור היה להתקיים אמש בסיום הרמב"ם בין הרבנים הניצים (תרתי משמע) משה הבלין ושלום בער וולפא, אולם זה לא קר . שני הרבנים שנטלו חלק מרכזי בבחירות האחרונות וגרמו לקרע עמוק בחב"ד היו הרב משה הבלין שהוביל את מפלגת עוצמה לישראל וגרם לשריפת 67 אלף קול, ביהדות התורה האשימו את הבלין באופן אישי שגרם לעליית כוחו של לפיד וגרר בעיה קשה לעולם הישיבות, ומנגד הרב שלום בער וולפא שתמך בבית היהודי של בנט מה שהכעיס מאד את תומכי עוצמה לישראל וב'יהדות התורה'.
 
למרות המתיחות והאשמות ההדיות בין שני הרבנים הניצים וולפא והבלין ששנאתם התהומית אחד לשני היא מהמפורסמות מזה 23 שנה, וולפא עזב את קרית גת ועבר לגור בביתר. וכעת וולפא האשים את הבלין בהתערבות בוטה בפוליטיקה ובכך שהוליך שולל את ח"כ בן ארי שולל שהבטיח לו שיכניס אותו לכנסת ולבסוף לא הצליח, וגם האשימו בכך שגנב לו את חבר הכנסת בן ארי למטרות כספיות למוסדותיו, כולם ציפו למעמד סיום הרמב"ם המרכזי בקרית גת לשם הוזמנו שני הרבנים וולפא והבלין, והתקוה היתה כי זהו זה כאן יהיה פיוס פומבי.
 
אבל מתברר שהיה מי שתיאם משום מה ששני הרבנים לא ייפגשו, למרות שכל רבני קריית גת החרדים השתתפו באירוע. באופן מוזר ומפתיע הבלין יצא מהאירוע עשר דקות לפני שוולפא נכנס לאירוע וכך אפילו לא הצליחו לתפוס תמונה מלחיצת ידיים בין השניים. מה שאכזב רבים מחב"ד שרצו לראות סולחה בין שני הרבנים החשובים.
 
ממה שהצלחנו להבין מארגני האירוע תיאמו שהשניים לא ייפגשו מחשש שהאש תתלקח, ולכן העדיפו שהשניים יפגשו בהזדמנות יותר מאוחרת ולא סמוך כל כך לבחירות.
 
מנגד גירסה נוספת, שדווקא וולפא לא רצה לפגוש את הבלין. לטענת וולפא, הבלין ודרוקמן מקרית מוצקין ניהלו נגדו באופן אישי מערכת בחירות מלווה בהשמצות אישיות שלווה גם בהטרדות טלפוניות שכללו איומי רצח, ולדברי וולפא במכתבו לחסידי חב"ד כל ישיבת קרית גת של הבלין התגייסה למערכת הבחירות של בן ארי.
 
בקריית גת מקוים מאד שהשלום יחזור לשרור בחב"ד והבחירות יישכחו.

7 תגובות:

  1. מעניין רק שהבית היהודי התבכיין שהליכוד תוקף אותם מצוך הטנק בשעת שהבית היהודי עשה אותו דבר נגד עוצמה לישראל. מזכיר לי את דרעי שהתבכיין נגד אמסלם שהוא לא בסדר בשעת שדרעי והשכירי חרב שלו ניהלו קמפיין חסרת רסן נגד אמנון יצחק כשכל השנים שהוא הביא להם מנדטים הוא היה צדיק ופתאום בגלל חצי מנדט הפך אותו לרשע מרושע.
    אז בסוף זה כולה פוליטיקה אז תפסיקו להתבכיין. כל אחד מותר לנסות את מזלו לא לדרעי לא בית היהודי ולא לאף אחד אין מונופול על מפלגה.
    רק חבל שיש כאלה שמשתמשים בדת לצורך פוליטיקה.

    השבמחק
  2. חיים למה אתה לא מביא הגירסא האמתית שוולפא גנב וסחט כסף מבן ארי - בן ארי פרש ממנו מרצונו הטוב משום שלא רצה להתעסק עם מנוול - הרב משה הבלין עזר לו כי הוא באמת חשב שהוא הכי טוב בשלימות הארץ העם והתורה - רוב רבני חב"ד הצביעו עוצמה כמו תמיד דעות ימנייות - רק שניים הלכו אחרי הכסף וולפא ושי גפן.

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לפי תגובתך שכנראה הפסדת הרבה מהכישלון של בן ארי. מה שאני מבין שבן ארי חשב להיות חכם ולקחת את הכסף לעצמו ולחברו מרזל ובן גביר ומצא את עצמו עם תחתונים למטה. שילך להביא עוד סודנים לבריכה. זה מה שקורה למי שחושב שכל העולם שלו ומוצא את עצמו בלי כלום.

      מחק
  3. מה שאכזב רבים מחב"ד שרצו לראות סולחה בין שני הרבנים החשובים.

    cha cha, idyot veshakran
    chlat hamin henoshy

    yossi 770

    השבמחק
  4. וזו הוכחה נוספת למה שכתבתי:
    חברים יקרים: בל נשכח שכל מטרתו של הבלוג האידיוטי הזה מטרתו היחידה היא להסיט את תשומת הלב הציבורית מכשלונה של חסידות חב"ד בכל התחומים שנגעה בהם עד כה.
    המאבק בליטאים נכשל ובגדול. חלום ארץ ישראל השלימה התנפץ להם בפרצוף אחרי הסכם אוסלו וההתנתקות. שלוחים שלהם נעצרים ברחבי העולם בעבירות של הברחות סמים קשות, וסיוע לארגונים חתרניים בארצות השונות.
    אז חבדניקים לא יקרים. זה לא יעזור לכם. אתם היסטוריה. הזיוף שלכם נחשף בגדול כמו היהלומים של גוטניק שלכם שלוחו המיוחד של הרבי. תודו על האמת הגיע הזמן להתקפל ולחזור לרוסטוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. בנתים שלוחים עוזרים לחסידי סטמאר שנתפסו עם סמים - הליטאים, להם טוב ולנו טוב - ארץ ישראל השלמה תמיד נלחמנו ונמשיך להילחם - חב"ד נמצאת חיה ובועטת לכל הכיוונים בכל העולם זאת החסידות המפוארת ביותר ברחבי תבל.

      מחק
  5. חבל שהרסו לימין 5 מנדטים. אני רואה ששאולזון צדק שהתריע כל מערכת הבחירות נגד תופעת שריפת הקולות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.