רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בפברואר 2013

המשיחיסטים חוזרים על אותה טעות - מאיימים בהחרמת התלמידים השפויים בחלוקת הכובעים והחליפות אם לא ישתתפו בכינוסיהם



הם עשו כך לפני חצי שנה מיד לאחר תשרי עם חלוקת המעילים, ועתה הם מנסים שוב עם חלוקת החליפות והכובעים, אבל כמו אז כך גם עתה, ישיגו אחרים שיתרמו ובשום אופן לא יכנעו לתביעותיהם

להבין את הבעיה, התורם הוא מראשי מממני המשיחיסטים. הוא לא כל כך משיחיסט, אבל בשל היריבות שלו עם ר' יהודה קרינסקי מן השפויים הוא נוקם ומממן את הפעילות המשיחית שהיא אנטי קרינסקי

מביא אני לכם כאן דיווח מאברך בכולל בקראון הייטס:

תמיד הם טענו שהם נותנים לכולם - בלי להתייחס לדעות והשתייכות אבל כעת מתגלה פרצופם האמתי.

למשיחיסטים אין שום מוסדות, אז כל המשאבים שלהם, וההכנסות שלהם באמצעות תורם אחד - ר' שלום בער דרייזין, וגם באמצעות מלון שמפעיל ראש התנועה שלהם - מענדי הנדל בשכונת קראון הייטס, הולכים לפעילות המרכזית שלהם - בישיבות של חב"ד בארץ.

הם נותנים כל שנה לפני פסח כובעים וחליפות לבחורי הישיבות, ובעקבות המסיכה שלהם - שהם נותנים מטוב לב, ובלי כל כוונות זדוניות, כולם משתפים אתם פעולה.

אבל עכשיו המסיכה הוסרה. בשנים האחרונות החליטו כל ראשי הישיבות החב"דיות בארץ (הכוללות את הישיבות: הישיבה גדולה המרכזית  - כפר חב"ד, הישיבה קטנה המרכזית - לוד. ישי"ג וישי"ק בקרית גת, ישי"ג במגדל העמק, ישיבות קטנות ב: אלעד, ביתר עילית, בני ברק, רחובות, ורוב תלמידי ישיבת תורת אמת בירושלים) שנקעה נפשם מפעילותם של המשיחיסטים בחודש תשרי - שנותנים אכילה ושינה לבחורי חב"ד שבאים לחצר הרבי זי"ע, ובתמורה לכך מנסים להחדיר להם לראש שטויות ודברי הבל רח"ל. וראשי הישיבות פנו לארגון של בחורי חב"ד - שהוקם על ידי מנהלי הישיבה המרכזית של חב"ד בניו יורק - הרב דוד רסקין זצ"ל , ויבלחט"א ה'חוזר רבי יואל כהן שליט"א והמשפיע הרב שלמה זרחי שליט"א - וביקשו שיארגנו פעילות חלופית.

המשיחיסטים כעסו שהם לא יכולים יותר לעשות פעילות מיסיון ולהחדיר לבחורים שטויות לראש, ועכשיו הם מודיעים שכל מי שלא השתתף בהתכנסויות הטרור שלהם בחודש תשרי לא יקבל השנה כובע וחליפה לפסח - ויוצאים בכך נגד כל ראשי ישיבות חב"ד. להם נשאר רק את הישיבות של המשיחיסטים - מעוז הטרור בצפת עם 300 בחורים, ישיבת הנושרים בנצרת עלית עם עשרות בודדות של בחורים, וישיבת ההזויים ממשפחות הרוסות בקריות בראשות האלוקיסט יגאל פיזם עם 20 בחורים. הישיבות בנתניה (עם 60) ובאור יהודה (עם פחות מ100) התנתקו מהם למחצה, ולא נותנים להם להכניס תכנים, אבל נהנים מהטובות הגשמיות שלהם.

הם עובדים על התורם שלהם דרייזין (שמתכוון באמת רק לטוב, והוא בעל חסד ידוע) שהם נותנים לכולם ומסיתים אותו כאילו מי שלא משיחיסט - שונא אותו אישית, אבל מתברר שכל עובדין טובין שעושים אומות העולם לגרמייהו עבדין. והם לא מוכנים לתת למי שנוסע לאהל הקדוש של הרבי זי"ע, ולמי שלא אומר 'יחי אדוננו'. מזה מובן שכל מה שהם עושים - זה בשביל שליטה וממשלה, וכל ה'אחדות' וה'אהבת ישראל' שהם מנסים להתפאר בהן, נעלמים כשזה מתנגש עם האינטרסים של המפלגה שלהם.

45 תגובות:

  1. Shaulzhon, enough with the crap!!!
    Stop making up stories!
    You say you always take credit for what you write, but here, where you know you have to write a nice piece of BS, you blame it on a avreich in kollel.
    Enough with your crap!
    You have no idea what's going on in lubavitch, so stick to topics you have "some" idea about...

    השבמחק
  2. מגיע להם האנטיםי טענו שישיגו תורם לדבר זה קל בא נראה הבטחתם פופאק לא יתן להם דולר שיעלו על דרך המלך שוב יום טוב לכולם

    השבמחק
  3. שאולזון פשוט בודה עובדות!!! שקרן מדופלם! כנראה שזה האמינות גם של שאר הידיעות...

    מבלי להכנס לעצם השאלה האם יש זכות לדרוש מאנשים שאתה נלחם נגדם שיביאו לך מתנות...

    א. למשיחיסטים אין מוסדות?! מכיוון שאין לי חשק וזמן לשרוף על האתר הזה, אני אכתוב רק את המוסדות שיש למנדי הנדל בניו-יורק )שלפי הגדרתך הוא ראש המשיחיסטים(. ת"ת לבנים, ביה"ס לבנות, ישיבה, ארגון הכנסת אורחים, מרכז חב"ד העולמי, עיתון בית משיח, את"ה העולמי, קעמפ חיילי המלך, קרן גמילות חסדים המרכזי... וזה רק הארגונים שלו...

    ב. הישיבות- ב"ב, תו"א, רחובות וביתר קיבלו!!! וארבעתם ממש לא ישיבות אנטיות, רחובות ותו"א משיחיסטים במוצהר!

    ג. מספרי הישיבות של המשיחיסטים: צפת-420 צפת ישי"ק-90 אור יהודה- 60 אור יהודה ישי"ק-110 נצרת עלית- 70 נצרת עלית ישי"ק- 65 ראשל"צ- 60 באר שבע- 50 בית שמש- 40 תו"א- 40 תו"א ישי"ק-70 חנוך לנער-דלתון-120 כפ"ח הבוכרים-80 קריות-50 גבעת אולגה חדרה- 40 כפר סבא-40 חיפה- 80 רחובות-80 נתניה-120 עמנואל- 40 יצהר-30.

    ד. הקרן לא קשורה כלל למנדי הענדל. הקרן מנוהלת בלעדית ע"י הרב י"י ווילישאנסקי ר"י חח"ל וחבר אגו"ח בארה"ק.

    ה. בהוראתו של התורם דרייזין, ישיבות לוד, קרי"ג, מגדל וכפ"ח לא קיבלו כובעים וחליפות עד שיחתמו שהם מפסיקים להלחם בארגון הכנסת אורחים.

    יראה הקהל את העובדות וידע את מידת המיהמנות של העורך היקר מר חיים שאולזון...

    השבמחק
    תשובות
    1. נו, המשיחיסטים הרי מפורסמים בחיבור לעובדות....
      תחזור למהמשיל''ו בשביל, ותשאל אותו אם גם הוא שמע על כל ערימת המוסדות הקקיוניים והמומצאים שניכסת למר הנדל.
      'ארגון הכנסת אורחים', 'מרכז חב''ד העולמי' - (לא פחות....) 'את''ה (שוב...) העולמי', וכמובן 'קרן גמילות חסדים המרכזי'....
      פתטי?! עד שנזכרים שמלך המשיח חי וקיים...

      מחק
    2. חחחח...
      קשה לך עם ההצלחה המופלגה של הנדל?
      מציק לך שהמנהלים של ה'ועד' )ראשי הפלג של האנטים( הם ילדים בני 19?
      אתה לא יכול לסבול את זה שרוב מוחץ מבחורי ישיבות חב"ד הם משיחיסטים?

      יש לך 2 אופציות: או לחיות עם זה ולהתפוצץ מקנאה או לעבור חסידות...

      מחק
    3. אם נדבר על גיל הרי המישיחיסטים וראשיהם... כידוע

      מחק
    4. אתה מאשים את שאולזון בשקר, כשאתה בעצמך שקרן מדופלם???

      א) חצי מהארגונים שכתבת פנטזת, או שהם ארגוני בד שלא עושים כלום.

      ב) המשיחיסטים עדיין מנסים לשלוט על חלק מהישיבות החב"דיות, ולכן הוציאו מחוץ לחלוקה רק את הישיבות שאין סיכוי שיתקרבו למשיחיסטים, אבל את הישיבות שהם מדמים שיבוא יום ויוכלו למסיין אות בחוריהם, נותנים להם.

      ג) חצי מהישיבות שנכתבו אינן משיחיסטיות. והמספרים שקריים. לא זה המספרים של הישיבות האלו.

      ד) בהוראת מענדי הנדל הישיבות שהוזכרו (שהם הישיבות הגדולות של חב"ד בארץ: לוד - מעל 200 בחורים. כפר חב"ד - 250 בחורים. מגדל העמק - 200. הישיבות בקרית גת - כ500 בחורים) לא יקבלו כובעים וחליפות עד שיכריזו שהם מסכימים עם המשיחיסטים, ויפסיקו לנסוע רח"ל לאהל של הרבי זי"ע, כמו שהארגון שלהם דורש, ויתחילו להגיד יחי אדוננו.

      בראשות וועד התמימים עומדים המשפיעים - החוזר הרב יואל כהן, והמשפיע ומנהל הישיבה המרכזית ב770 הרב שלמה זרחי (והארגון מיסודו של רבי דוד רסקין זצ"ל). ומנהלים אותה הרבנים: המשפיע הרב מנחם מענדל קנלסקי, הרב צבי הירש אלטיין והרב שמואל ריייניץ.

      מחק
    5. מפספסים פה את הנקודה הכי חשובה:

      אם "עזרת חתנים" של בעלז רוצה לתת רק לבעלז - אין שום בעיה, אבל הוא לא יכול לשווק את עצמו ולהגיד שהוא נותן לכל יהודי שרק מבקש.

      וזה הכי חשוב מה שר' חיים רוצה בכתבה הזו: חב"ד תמיד נתנו מעצמם ככל שיכלו, לכל מי שרצה, בגשמיות וברוחניות (גם אם אחרים לא הסכימו על השיטה, אבל על ההקרבה העצמית - הן האישית והן בקבלה למוסדות - אין מי שמתווכח).

      והמשיחיסטים תמיד טוענים שהאהבת ישראל האמיתית זה אצלהם (אפילו שזה אהבה כל כך גדולה שהם מרביצים לאהובים שלהם).

      אז הנה הגיע ההזדמנות שרואים את הפנים האמיתיות שלהם: אם ההשקעה בך לא משתלמת, ואין סיכוי שתהיה משיחיסט - לא תקבל ממני כלום! ומכאן אפשר ללמוד לכל הפעילות שלהם, שהיא נתינה רק בתנאי שישתלם ל"מפלגה"...

      וכשזו השיטה שלך - אי אפשר לקרוא לעצמך חב"ד.

      מחק
    6. כל המוסיף גורע פשוט כתבת יפה ומדויק.

      מחק
  4. שאולזון, לא מתאים לך להיות כזה תמים...

    שולחים לך ידיעה - תנסה לבדוק את האמינות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מזכיר של אחת מישיבות חב"ד בארץ, וכל הפרטים שכתובים כאן נכונים. המשיחיסטים לא רוצים לתת לכל הישיבות החב"דיות כובעים וחליפות, אלא רק למשיחיסטיות.

      מחק
  5. הפעם אתה כותה שטויות!!!

    השבמחק
  6. ארגון "אש"ל הכנסת אורחים" נותן אוכל לכל אחד שרק מגיע. העובדה שהם נותנים רק למשיחיסטים זה שקר שהמציעו בכדי שיצדקו את מעשייהם.

    מה שעוד יותר מצחיק הוא שהרב ירוסלבסקי, שאביו היה מייסד של "אש"ל הכנסת אורחים", תמך ב"אש"ל" של הנדל, השנה פתאום הוא מסר את "אש"ל" של אביו לאנטים! מה קרה? הוא שכח שהוא כבר מסר את זה למישהו אחר!?

    אגב, המשיחסטים לא כל כך משוגעים. נכון שזה מה שכתוב בעתונות, וזה מה שאומרים האנטים, אבל שתדע שכל פעם שענין משיחי ואנטי מגיע לדין תורה (לא ערכאות של גויים) המשיחיסטים הם אלה שמנצחים!

    השבמחק
    תשובות
    1. שקר גס. הם לא נותנים לאנטים. אני שמעתי את השיחה שבה אומר מעמדי הנדל שר"י לרב קנלסקי משגיח בקרי"ג "אני לא נותן להם קוסקוס, אם אני לא אחראי על הרוחניות שלהם"

      מחק
    2. המשיחיסטים אמרו שלא נותנים אוכל למי שלא משתתף בפעילות ה'''רוחנית'''' שלהם - שכוללת דיבורים נגד נסיעה לאהל הרבי מליובאוויטש - רח"ל, ו'הסברות' על זה שהוא חי וקיים ודיבורים נגד משפיעים ושלוחים חשובים.

      מחק
  7. קעמפ חיילי המלך היא תחת הנהלתו של ר' יענקל שפריצר והרב רוטמאן, ולא תחת הרב הנדל.

    השבמחק
  8. לחיים, א. חושבני שהכותרת של הכתבה צריכה להיות "החרמת עדה קדושה" מבלי להכנס כרגע לויכוח, עצם הרעיון שמחרימים עדה קדושה בגלל השקפה, הדבר הזה היה צריך לזעזע את אמות הסיפים וכל רבני
    חב"ד היו צריכים להוקיע את ההתנהגות, כפי שאנשי שך החרימו את חב"ד .
    ב. אמונה והתקשרות לרבי אינם נקנים בחליפה וכובע.
    ג. האם על ידי חליפה וכובע הם רוצים לכפות את ההורים והתמימים הקדושים לאיזה ישיבה ילמדו?
    ד. מה אשמים התמימים שלומדים בישיבות שאינם מזוהים על אותם אלה שמנסים לשלוט כפתגם האומר אם אי אפשר במוח אז נפעיל כח ואם גם זה לא ילך יפעילו עוד יותר כח.
    החותמם בכאב ובצער ובתקוה לאחדות ואהבת ישראל ונח"ר לכ"ק אדמו"ר

    השבמחק
  9. פתאום כל האנטים מלקקים למשיחיסטים... המשיחיסטים כבר לא מוקצה מחמת מיאוס...
    הפלג של האנטים מעניין אותם רק כסף ולכן כשמדובר במאות אלפי דולרים אז אפשר פתאום לקחת מהמשיחיסטים...

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון כך זה צריך להיות כמו שמוסבר בחסידות ״וינצלו את מצרים״.....

      מחק
  10. הרב שאולזון חסר לך עובדות!!!

    יש לי 2 שאלות:

    1) שליח שמשתתף בכינוס השלוחים במצאי שבת לא מקבל את הכסך של בוגלובאוו - למה על זה אתה לא כותב?

    2) ילד שהוריו מאמינים שהרבי הוא משיח לא יכול ללמוד ב-on line school על זה משום מה אף אחד לא פותח פה!

    השבמחק
    תשובות
    1. 1) אין שלוחים שמשתתפים באירוע של הבחורים במוצאי שבת, רק כמה הזויים. אם שליח הולך להשתתף שם הוא מבהיר שהוא אינו מוכן לקבל את מרות ארגונו של הרבי שהרבי אמר שכל שליח חייב להיות תחתיו, ולא מגיע לו כסף שמגיע לשלוחים.

      2) שקר וכזב. מספיק עם השקרים!!!1

      מחק
    2. 1) אתה מוזמן להציץ (ולהיפגע) בגלריות באתר חבד אינפו במוצאי הכינוס.
      של הבחורים? זה שהבחורים דואגים לארגון הטכני לא הופך את הכינוס לשלהם. בדיוק כמו שלא אומר שהכינוס במנהטן הוא של כושים, כי הם מרימים את האירוע.
      2) אתה מוזמן לשאול שלוחים בהודו, דרום אמריקה, יפן וכן הלאה...

      מחק
    3. אנא הפסיקו עם התגובות הקולקטביות והמתופשות "כל המשיחיסטים רעים וחשוכים וכל האניטים טובים" ולהפך כינוס המשיחיסטים הוא באמת בכמות קטנה ובתור אחד שלמד ב770 ראיתי כמוכ פעמים שלא מכניסים אליו בחורים כינוס האנטים אגב מתקיים בברוקלין לידעתך בדרך כלל 2:להפסיק עם הדמגוגי הזולה הבית ספר באנטרנט הוא באנגלית וכנראה לא מתאים למשיחיסטים כמוך שממילא לא ירצו אותו ואני מכיר משיחיסטים שלומדים בו לדוגמא משפחת איזק מאיזמיר ואם יש לך שמות של משיחיסטים שלא קיבלו אותם בבקשה הצג את שמותם

      מחק
  11. למשיחסטים שכותבים כאן בתגובות,
    האנטים אינם כורעים ברך בפני הכסף ולא הכובע ולא החליפה ישנו את דעתם. אלא כאן כואב שישנו יהודי חם ולבבי שתורם לכל אחד ולא משנה לו הדעות לכאן או לכאן, והראיה שתרם עד היום ללא חילוקי הדיעות. הבעיה היא, שישנה קבוצה קטנה שתלטנית וכוחנית שהם עושים הכל לכפות את דעתם על התמימים הצעירים ומאיימים עליהם בחליפה וכובע, ורק זה הבושה!!
    תורם לאותם תמימים שלא קבלו ימצא במוקדם, והם לא יהיו מקופחים.
    הרי בתשרי חשבו שלא יהיה הכנסת אורחים ואש"ל למי שלא הולך כפי שהם כופים את דעתם, ב"ה התמימים נהנו מאד מהכנסת אורחים והאש"ל (של האנטים) ברמה הרבה יותר גבוהה.
    נכון זה כאב לאותם אלו שראו שאפשר להסתדר בלעדם, וגם פגע בתרומות... לכן מצאו את הנקמה.
    אבל אל דאגה גם כאן יקבלו חליפות וכובעים ברמה יותר גבוה,
    השאלה רק מה יהיה צעד הבא שינקמו באותם תמימים שלא חושבים כמוהם..

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי רעיון לתורם פוטנציאלי בשבילכם, אולי תלכו לאהרונוב ותבקשו ממנו... בטח הוא יתן לכם תרומה הגונה :-)

      מחק
  12. כזה אבסורד עדיין לא שמעתי!
    גם להלחם במשיחיסטים עד חורמה וגם להתבכיין אח"כ שהם לא נותנים לכם מתנות...

    ע"ז נאמר: "תאכלו את הכובע"...

    השבמחק
    תשובות
    1. אין מה לאכול את הכובע טוב מאוד הגיע הזמן שיקויים סורו מעל האנשים... להתרחק מעדת קרח ומכל מה שהם מיצגים שכל אהבת ישראל שלהם לגרמיהו עביד.
      ואם זה נגד השיטה אין להם כל אהבת ישראל
      תנסו לומר זי"ע בבית כנסת משיחי
      ותנסו לומר יחי בבית כנסת חבדי ותראו את ההבדל
      הגיע הזמן להתרחק מטרוריטים המקשקשים על שיחות הרבי עם זי"ע

      מחק
    2. המוסדות של הנדל הם: הרבנות בקראון הייטס,חיידר לבנים,ישיבה קטנה,מקווה,כינוס השלוחים,העיתון,והכנסת אורחים.כמה שאפשר ללכלך ולהלשין על הנדל אבל חייבם להודות הוא איש חסד גדול כל משפחה או בודד באיזו דעה שיהי שצריך מקום לישון הנדל ידאג לו אישית וללא תשלום וכן הוא נותן אשל מלא לכל החודש לכל דיכפין גם אם אתה אנטי ומי שחולק עלי שיענה לי פה ויוכיח שטעיתי והציבו לו תנאי כל שהו לקבל אשל. לצערנו בשנים האחרונות קמו צרי עין שאוכל אותם פשוטו כמשמעו לראות שהזולת מצליח[הנדל]ולא הם. מה עשו פתחו ארגון אשל מתחרה ומי שאוכל אצלם שיבקש מהם גם כובע. ולך שאולזון:אתה עושה עבודה טובה אבל כמו כולם הרבה פעמים כשאין חדשות אתה תקוע אז במקום לרדת על המשיחיסטים תעשה איך שלימדתי אותך: גש לסל המיחזור הוצא משם כתבה על המחבלים הכנס אותה לבלנדר הדיגיטלי,לחץ על הכפתור והמתן דקה אחת והנה לך כתבה ממוחזרת חדשה בהצלחה ר חיים

      מחק
    3. בכל שמות המוסדות שכתבת יש שקר - או שלא קשורים להנדל, או שמוסדות פיקטיביים, או מומצאים.

      לרב שאולזון יש מספיק מה לכתוב, וכשקורה כזה סיפור הזוי, גם על זה הוא חייב לכתוב.

      משיחיסטים הזויים, תפסיקו לעשות בושות לעצמכם.

      מחק
    4. מצחיק מאד שמוסד הרבנות בקראון הייטס שייך למענדי הענדל... זה מזכיר את הסיפור שהעסקנים אמרו שאם קצת כסף נשיג גם שונאי בצע... וד"ל. אבל אני מוכרח לומר שבכל צחוק יש קצת אמת, ויש למענדי הענדל יד במוסד הרבנות. לפחות נציג אחד מטעמו שם.

      מחק
    5. אחת הבעיות החריפות של משיחיסטים זה שהם לא מבדילים בין "לקיים פעילות" לבין "להילחם".

      כשארגון דואג להציע נסיעות לאוהל - זה לקיים פעילות (איך זה נלחם במענדי הנדל?). כשמישהו משדל בחורים שלא לנסוע לשם - זה להילחם (כפשוטו: הרבי רוצה שיגיעו לציונו, והם נלחמים בכך)

      רק משיחיסט יכול להפוך את היוצרות ולומר שההסעה היא ה"מלחמה" ומניעת הקהל מנסיעה זה ה"קיום פעילות"...

      (ואם המצב הוא שישיבות מסויימות רוצות להיפרד מהשפעת אש"ל - אסור להם? מותר! אבל איפה פה המלחמה?)

      מחק
  13. אין מה להתייחס לכל השקרים שנאמרו פה על הנדל וארגוניו. עתון עם 400 קוראים, וכתבות הזויות שאינן מתקבלות על שכל נורמאלי. הרבנות בקראון הייטס שהוא מנסה להשתלט עליה (ותגידו בעצמכם איך זה נשמע שמענדי הנדל מנהל את הרבנים) ולכן הוא שולט על 'רב' שוטה ארץ בן 40 שהוא הביא - יוסי ברוין, והוא שילם כסף לאנשים כדי שיצביעו לו, שיחד את וועדת הבחירות, וגם אחרי זה היה כמעט 50-50 לברוין ולמי שהתמודד מולו. 10 שנים הוא התרים מיליוני דולרים מחסידי חב"ד התמימים לצורך בניין של הכנסת אורחים לאורחי קראון הייטס, והיום הוא דורש עליו מחיר מופלג של 150 דולר לליליה.

    הוא כל היום עובד על התורם שלו דרייזין וסוחט ממנו כספים.

    הוא פתח, בחוצפתו, כינוס ההזויים, המעניק אוכל בחינם לבחורי המשיחיסטים בקרונהייטס ועוד כמה הזויים, בימים של כינוס השלוחין העולמי, וקורא לחלוקת האוכל הזו 'כינוס השלוחים'.

    השבמחק
  14. פשוט נבילתא בשוקא
    מעניין מאד איך שבעבור סכומים זעומים ביותר הופכים בחורינו למחזרים על הפתחים.
    מה קרה נתנו משהו חינם בושה תכסה ארץ וערפל לאומים

    השבמחק
  15. ילדי האוהל היקרים!

    ככל שתכפישו יותר את המשיחיסטים - תגדילו את ה'חוכא ואיטלולא' שאתם עושים מעצמכם. תמשיכו לצעוק 'הם לא קשורים אלינו' ותמשיכו לבכות למה הם לא נותנים לנו כובעים...
    זה טוב, זה מראה לכולם את הבדלי הגישות, את הבדלי הרמה, ואת השקרים וההכפשות שצברתם בהם נסיון רב, יישר כח! המשיכו כך!!!

    השבמחק
  16. לא מדובשכם ולא מעוקצכם!

    חב"ד כבר שמונה עשרה שנה מחולקת לשני חסידויות: חב"ד-משיחיסטים וחב"ד-ליובאוויטש השפויה, המוסדות נפרדים, המשפיעים ואנשי החינוך נפרדים ואין כמעט אינטרקציה בין הפלגים וגם לא משתדכים ביניהם, השפויים פותחים בתי חב"ד ואילו המשיחיים פותחים מולם בתי משיח אך עדיין היה ניסיון שתראה חב"ד מאוחדת אבל גם זה התפוגג וכבר אינו אלו אינם אוכלים על שולחנם של אלו ואלו הפסיקו לתת חליפות וכובעים לאלו, לכן בחב"ד רואים את ה'קונץ' הזה כהיפרדות סופית ולא מתפשרת בטענה של "לא מדובשכם ולא מעוקצכם"!

    השבמחק
  17. מפספסים פה את הנקודה הכי חשובה:
    אם "עזרת חתנים" של בעלז רוצה לתת רק לבעלז - אין שום בעיה, אבל הוא לא יכול לשווק את עצמו ולהגיד שהוא נותן לכל יהודי שרק מבקש.
    וזה הכי חשוב מה שר' חיים רוצה בכתבה הזו: חב"ד תמיד נתנו מעצמם (גם אם אחרים לא הסכימו על השיטה, אבל על ההקרבה העצמית - הן האישית והן בקבלה למוסדות - אין מי שמתווכח) ככל שיכלו, לכל מי שרצה. בגשמיות וברוחניות.
    והמשיחיסטים תמיד טוענים שהאהבת ישראל האמיתית זה אצלהם (אפילו שזה אהבה כל כך גדולה שהם מרביצים לאהובים שלהם).
    אז הנה הגיע ההזדמנות שרואים את הפנים האמיתיות שלהם: אם ההשקעה בך לא משתלמת, ואין סיכוי שתהיה משיחיסט - לא תקבל ממני כלום! ומכאן אפשר ללמוד לכל הפעילות שלהם, שהיא נתינה רק בתנאי שישתלם ל"מפלגה"...
    וכשזו השיטה שלך - אי אפשר לקרוא לעצמך חב"ד.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון! הפכו פה את זה לדיון כאילו הנושא זה כמה בחורים נורמלים וכמה לא. למרות שברור ביותר האמת, שרוב הבחורים הם חבד נורמלי.
      (אין שום צורך בדוגמא - אבל מי שמתעקש - האירוע של סיום הרמב"ם בערב פסח שנה שעברה זה דוגמה חזקה: חב"ד מילאו לבד את אולם "יד אליהו" - אנשים נשים וטף, חלק גדול מזה בחורים - וכל האירוע היה בלי שום דגל משיח או משהו כזה, בכל האירוע! חבד הנורמלי גדולה וחזקה).
      אמת לא נמדדת במספרים. וכמה יש פה וכמה שם - זה ממש לא משנה.

      מחק
    2. מה יותר פשוט מזה שארגון שאתה נלחם בו )!!!( לא יחלק לך מתנות???

      מחק
    3. תמשיכו עם הבלופים - נעשה מזה אח"כ ספר...
      סיום הרמב"ם?! המצחיק הוא שהרב ווילישאנסקי שהוא אחראי על הקופת בחורים שאנו דנים עליה עכשיו נאם שם )מזל שיש תמונות אחרת תכחישו גם את זה(...

      מחק
    4. שקר וכזב. וילשאנסקי (שמקבל הוראות בענייני פוליטיקה מהנדל) לא נאם בסיום הרמב"ם שהתקיים ביד אליהו שנה שעברה בהשתתפות 10,000 חסידי ורבני חב"ד, ובלי משיחיסטים משחיתים

      מחק
  18. כל התגובות שלכם פה ממש זועקות "לא מדובשכם"...

    והאמת היא, אם חב"ד הייתה בכיס שלך - מזמן יחזקאל סופר או אולי שמולי בוטח היו האדמו"רים החדשים שלכם.
    המזל הוא שאתם קבוצה קטנה של אנשים אגוייסטים שכל אחד דואג ליישבן של עצמו ואיך ליחצן את עצמו בצורה הכי יפה והכי "ליברלית"...

    השבמחק
  19. אחת הבעיות החריפות של משיחיסטים זה שהם לא מבדילים בין "לקיים פעילות" לבין "להילחם".

    כשארגון דואג להציע נסיעות לאוהל - זה לקיים פעילות (איך זה נלחם במענדי הנדל?). כשמישהו משדל בחורים שלא לנסוע לשם - זה להילחם (כפשוטו: הרבי רוצה שיגיעו לציונו, והם נלחמים בכך)

    רק משיחיסט יכול להפוך את היוצרות ולומר שההסעה היא "מלחמה" ומניעת הקהל מנסיעה זה "קיום פעילות"

    השבמחק
  20. מלחמה?! ההשמצות שנכתבו פה זה רק ביטוי לאהבה שיש לכם...
    ה' ירחם עליכם...

    השבמחק
    תשובות
    1. מתוך "ויקימילון": השמצה - פגיעה בכבודו של אדם או במוֹנִיטִין שלו על ידי אמירה או כתיבה של *עלילת* דברים, של דברי גנאי *בלתי מבוססים*...

      מחק
  21. א. כולם כאן צודקים

    ב. כולם מבלבלים את המח

    ג. כל התשובות נכונות

    יאלה תפסיקו להשתעמם מול המחשב או לאנטים מול האייפון\גלקסי.

    בזכות המריבות הללו, ניוושע, לא זה רק מוסיף חיות לכמה משועמים מקראון הייטס שהם בכח רוצים להכפיש ארגונים שעושים רק לטובה, ובאים כמה פורקי עול שמקימים ארגון מקביל, ואחרי זה גם רוצים לקבל כובעים וחליפות.

    תחליטו איפה אתם?

    אהה אתם לא סגורים על עצמכם, מכאן מתחילה ולא נגמרת הבעי'ה.

    תפסיקו לרקוד על שני החתונות.

    בא נעשה אחדות ונפסיק כבר להכנס אחד בשני.

    הרי תועלת לא יוצאת מכך, וכ''ש שהגאולה לא תחיש את בואה עי''כ

    ''יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד''

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.