רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 בפברואר 2013

שוב מגלים כי המלך המחבלי עירום!!!

מאת שלמה מרקוביץ:

אמנם כלפי חוץ במחנה המחבלים ממשיכים לצעוק את הסיסמה הנבובה "בלי פשרות וויתורים" אולם כעת, כשהגיע הזמן לצקת תוכן בסיסמה הזו, מתברר כי המלך ערום, הסיסמה נותרה על השלטים בלבד.
מתנהלים מגעים של מו"מ קואליציוני בין חכ"י יהדות התורה לסיעת הליכוד, ובמחנה המחבלים טרם החליטו, האם למגעים אלו "דין" של "ועדת טל" האסורה באיסור חמור, או שמא אלו מגעים כשרים ולגיטימיים, שהרי לא נמצא מי שאסר קיום מגעים קואליצוניים מאד התיר הרב שך את הכניסה לקואליציה בשנת 77.
מדברים על בלוק חוסם עם בנט, לכאורה מהלך פשרני מאין כמותו, כל גדולי ישראל בדורות העברו אסרו על קיום "חזית דתית כלשהיא" אולם ע"פ המתפרסם מי שעומד מאחורי המהלך הוא האדמו"ר מגור, שהוא מחוייב לדרך ה"בלי פשרות", ומה שנראה שדווקא הגראי"ל לא בדיוק שבע רצון מהמהלך, ובעצם זריקת העידוד שנתנו המחבלים לגערער, היא הזרז ל"פשרות", או שמא אין זה נחשב "פשרנות".
ובציבור המחבלי הבלבול גדול, כל עוד ההסבר היה "אנחנו ראש בקיר" הצליחו למצוא שותפים לדרך, יש תמיד את יצר המרדנות, אולם מאז הפשרה המבישה בהסכם עם גור, הכנסים שמארגנים במחנה המחבלים, לא מצליחים ללקט אליהם אפילו מניין מעבר לגלריית הדרשנים, אם חשבנו שרק בכנסי הבחירות שלהם יהיה כזה עלוב בגלל ההסתה הארוכה נגד ההשתתפות בבחירות, והקושי להפוך כל כך מהר את כל ההשקפה שטופטפה לאורך הזמן, הרי שכנסי התפילה והזעקה שהם עורכים עכשיו לביטול גזירת הגיוס, קטנים עוד יותר, ומרוב בושה חלקם אפילו נמחים מאיזכור כלשהו לאחר קיומם (או בעצם אי קיומם...).
ובכלל, ע"פ מה שנראה לעיני העם המצב באמת קשה, ונבחרו 7 נציגים ליהדות התורה, הישג מרשים, אולם מה? אסור להם להידיין, אז למה הם נשלחו? טוב היה באמת שלא נצביע!! זה נראה שהמצב כעת מיוחד ושונה, ואולי לכן באמת נראות פשרות כביכול ממחנה המחבלים, אולם מה היה המצב בשנת 99, ב"חוק טל" המקולל? רוב המחבלים בשנה זו עוד טרם נגמלו ממציצת האצבע, אולם בהשוואה לעכשיו, זה כמו שיאיר לפיד זכה ב 31 מנדטים והליכוד קיבל 19 מנדטים, אז אהוד ברק רץ על טיקט של גיוס חרדים וזכה להיות המפלגה הגדולה בכנסת!!
בקיצור הבלבול גדול, מנויי הפלס קמים לתפילת הנץ בכדי לשלוף את העיתון בשעה מוקדמת, ורבים מעמי הארץ מתיהדים כי נפל פחד הגראי"ל עליהם....

3 תגובות:

  1. שאולזון ההומו
    אמא שלו זונה
    תפסיק לזיין לנו את המח עם השטויות שלך

    השבמחק
  2. אם יש מישהו מבולבל, זה אתה עם הכתבות הלא ברורות שלך.

    השבמחק
  3. איזה שפה עדינה ונקייה יש למחבלים בני התיירע.......... חבל על הזמן,

    שאולזון עושה בשכל שהוא לא מוחק את זה, ככה ידעו מה הרמה של המחבלים,

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.