רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 10 בפברואר 2013

מפלאי הבריאה - מנחם אליעזר מוזס דיבר עם ר' מנדלי בישיבת מועצת גדולי התורה - ואולי הוא ביקש לגרשו להזיזו למקום אחר?

מה הוא אומר לו ומדוע ר' ישראל סיבב את הראש, האם הוא ביקש ממנו שיזוז וכי יתיישב על המקום שמיועד לאחר. על פי הסדר אמור היה ר' מנדלי לשבת רחוק יותר אבל כשנכנס שאל היכן יושב אחי ויתיישב לצידו מבלי ששאל אף אחד

מי שישים לב ר' מנדלי לא מסתכל לו בפנים בכלל, רק מי שמכירים את מרקם היחסים בין השניים יבינו למשמעותה של התמונה הזו, בימים כתיקונם השניים לא מדברים ולא רק שלא מדברים, ר' מנדלי תבע שיחליפו אותו באחר מפני שהוא בגד בו

6 תגובות:

  1. רב שאולזון הנכבד,הגיע הזמן לתת סקירה אמיתית על היחסים של מוזס עם מנדלה מה היה שם ועל מה חש הוא נפגע,מה שבטוח שמוזס היה נפרד מהרבה מזומנים כדי לרצות את מנדלה,כדי להציל את הקדנציה הבאה שלו,אני בכלל חושב שגם למנדלה הזכות לקבוע מי ייצג את ויזניץ בכנסת,וגם הוא כאביו וכאחיו יודע שיש הרבה יהודים שאין אומרים שמע ישראל מדי יום.

    השבמחק
  2. ר' מנדלי התיישב היכן שהיה ריק וכשר' ישראל נכנס וראה שריק ליד ר' מנדלי התיישב גם הוא שם

    השבמחק
  3. הוא לא מסתכל לו בפנים, וגם לא הי'ה לו עניין לדבר אתו, רק הליצן מנחם לייזער רצה להוכיח לכולם (ע"י תמונה) כי הוא ידבר איתו, ולעומת זה האדמו"ר הרמ"מ לא רצה לביישו בפני קהל ועדה ולסובב את הראש, אז הוא נתן לו לדבר בלי שהי'ה איזה דו שיח ביניהם.

    מי שיודע עד כמה מתעב האדמו"ר מויז'ניץ הרמ"מ שליט"א את מנחם לייזער, על מה שהוא עולל לאביו זי"ע, יכול להבין בן שכואב על פגיעת כבוד אביו.

    כי מי שמכיר את ההסיטורי'ה בוויז'ניץ, יודע היטב איך שמנחם לייזער פגע בכב' רבינו זי"ע, ובצורה נבזית ביותר, יחד עם שותפים, שאינני רוצה לפרוט כאן את שמם, וד"ל.

    השבמחק
  4. א׳ חיים שמעתי ממקור מוסמך שמוזס החצוף התראה במנדלה הקדוש בשם אחיו הלא קדוש שלא ינסה אפילו לפתוח את פיו בכל זמן הישיבה שים לב ליד ולאצבע של מוזס להבעת פניו של מוזס מול המבט הקפוא והמום של א׳ מנדלה
    והא׳ דמור מבויאן מול הפנים המזלזלות של הלא קדוש שמסובב פניו וצוחק לעצמו
    מהתוצאות הבחירות שמוזס נשאר ור מנדלה חתם ועוד בלשם
    יחוד שם מוזס בקלפי מאז מנדלה רועד ממוזס  
    והאמת מוזס גבר יודע לעבוד מולו רק לראות את האצבע זה פשוט גורם לך רעד מהיצור הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מכיר עוד את מוזס מהישיבה קטנה של ויז'ניץ, שלמדנו יחד אצל המג"ש הרה"ח ר' מנשה האס ע"ה. ועל אף שר' מנשה ע"ה הי'ה קרוב משפחתו (נדמה לי שהי'ה דודו) ועל אף שהרה"ג ר' מנשה ע"ה הי'ה איש משכמו ולמעלה, הוא נאלץ לזרוק את מוזס מהישיבה, אבל לא סתם לזרוק, אלא פשוט תפס אותו בצאוורו, וסחב אותו עד לדלת, ובהגיעו לדלת, נתן לו בעיטה מאחור, ואמר לו "געיי פין דאנעט" - הסתלק לי מכאן.וכל זאת למה ? כי הוא הי'ה פשוט בלתי נסבל בהתנהגותו.

      ויכולים להעיד על כך כל משתתפי השיעור.

      רק מה ? מכיוון שיש לשון חלקלק ובווערטיל אחד הוא גורם לפרצי צחוק אצל הסובבים אותו, אזי יש לו כושר חיפוי על כל מעשיו.

      הי'ה פתגם אצלנו בישיבה, כי מנחם לייזער מסמיק כשהוא אומר אמת. אז פלא על מה שעשה לכ"ק רבינו הישועות משה זי"ע ? והדברים יגעים וארוכים. הדברים מפורסמים אצל כל חסידי ויז'ניץ . ומה הפלא שהאדמו"ר מויז'ניץ (רמ"מ) שליט"א מתעב אותו בתכלית התיעוב ? הרי הוא עשה מרבינו זי"ע ליצי ליצנות, אח"כ הוא פשט הרג אותו עם הסיפור של טלז סטון, ואח"כ עוד הי'ה לו העוז והחוצפה לקיים את "הרצחת וגם ירשת"

      מחק
  5. בררתי את הדברים, ודווקא בדברים שסיפרת אני חייב לומר כי אתה ממש צודק.

    ואני לא מבין את חסידי ויזניץ של ר' ישראל והטוענים כי הם מתלמידיו הנאמנים של הישועות משה, איך הם יכולים להסתכל כלל בפניו של מוזס, הלא דוד המלך כבר "הלא משנאיך אשנא" ???

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.