רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 בפברואר 2013

בן ארי: הגיע הזמן שתאמר היכן טעית תדפוק על החזה תאמר אשמנו בגדנו

מכתבו של חסיד:

קראתי ראיון שנתת בסוף השבוע לאתר חב"ד און ליין בו אמרת "ישנה הזדמנות פז לקיים את דבריו של הרבי מליובאוויטש בענין חזית דתית". לדבריו, "אי אפשר להסתיר שבין המפלגות הדתיות והחרדיות יש אינטרסים משותפים - עולם התורה וארץ ישראל. לכן, במפלגה הדתית, צריכים לומר למפלגות החרדיות: בואו נתאחד ונקים חזית דתית מול ראש הממשלה בנימין נתניהו, ונשמור יחד על האינטרסים המשותפים לנו."

אני חותם על כל מילה, מר בן ארי, שאמרת בראיון. רק שאלה קטנה לי אליך. למה אתה בעצמיך לא קיימת את דברי הרבי ובכך היינו חוסכים את הצרה ששמה יאיר לפיד. כפי מה שפורסם והדברים אושרו גם על ידי אנשי עוצמה לישראל שהובטח לך מקום שביעי, ברשימה המשותפת, למה לא הלכת על חזית דתית עם הבית היהודי ובכך היו מצילים לפחות 2 מנדטים לגוש הימין.
 
חכמינו ז"ל אמרו שחכם עיניו בראשו. ידעת שאתה לוקח סיכון להפיל לגוש הדתי 2 מנדטים יחד עם אמסלם ואמנון יצחק שרפתם לפחות ארבעה מנדטים שהיו פותרים את בעיית לפיד. אילו היית שומע לעצת נבונים להוריד את מועמדותך ברגע האחרון היה נחסך המצב הזה.  כרגע שאתה הודית שצריך חזית דתית, השאלה עליך הרבה יותר חזקה וקשה ממה שחשבתי בהתחלה.
 
מאז ההפסד בבחירות לא נטלת אחריות בינתיים אתה ממשיך לבקר את כולם חוץ מעצמיך. הייתי מצפה כאיש ציבור שתיטול אחריות שתצהיר היכן טעית ותדע לדפוק על החזה ולומר אשמנו חטאנו.  אם יש סכנות להתנתקות נוספת כפי שאתה מציין בדאגה זה רק בזכות אובדן המנדטים לגוש הימין והדתי. ועל כך אין כפרה ואין מחילה.

5 תגובות:

  1. אחרי שיש ציר בנט- לפיד שזה אומר שכל אחד שהצביע לבנט בעצם הצביע ללפיד וכמו שרואים שבנט לא שונא את החרדים פחות מלפיד ומי ששכח שבפעם אחרונה שמפדל ואבא של לפיד הלכו ביחד היה התנתקות ועכשיו בנט מתעקש על גיוס בדיוק כמו לפיד אז יש למישהו את החוצפה לשאול למה בן ארי רץ? אז מה אם הוא לא עבר? מי היה אחר להצביע? כמו שתגידו בגלל בן ארי רץ אז לפיד קיבל רק 19 אם בן ארי לא היה רץ לפיד היה מקבל 21 כי הרי אין שום הבדל בין בנט ולפיד. אז לכל ההזוים שהצביעו לבנט אחרי שאתם רואים מה גרמתם אולי תרדו לבונקר קצת מרוב בושות וצרות שגרמתם.

    השבמחק
  2. שי גפן ויינטרוב לא נרגע

    השבמחק
  3. אם לא היו נלחמים בבן ארי הוא היה מקבל 2-3 מנדטים, הוא לא נכנס בגלל שבחרו בבנט שהתברר שהוא לפיד

    השבמחק
  4. הסיבה שבן ארי לא עשה חזית דתית עם הבית היהודי כי הרב דרוקמן מקרית מוצקין י אמר כי הליכה עם הבית היהודי אינה חזית דתית, כפי שהסביר הרב דוד דרוקמן בארוכה שהיום יש לציבור הדתי לאומי דין של רפורמים.

    אבל כעת אני מתפלא מדוע בן ארי החליט שכן צריך ללכת לחזית דתית עם הבית היהודי והחרדי. מה נשתנה ערב הבחירות שאז אסור היה לעשות חזית דתית מכעת שחייבים לעשות חזית דתית. ויתירה מכך בקשתו של הרבי היה לעשות חזית דתית דווקא ערב הבחירות ולהפרד מיד לאחר הבחירות, כאשר מטרת החזית לא להשמיץ בבחירות ולהביא לרווח מנדטים, מה שלמעשה לא קרה בבחירות. ההיפך אז מה ראה לפתע מר בן ארי להתעורר ולדרוש חזית דתית? מוזר עד למאד.

    מאמרו של הרב דוד דרוקמן נגד חזית דתית עם הבית היהודי
    http://www.col.org.il/show_news.rtx?artID=71917

    השבמחק
  5. מאמר כואב על מה שעשו לימין ולדתיים.

    כעת זה צווחים על לשעבר. והבעיה שגם בפעם הבאה הם ירוצו לשרוף קולות לימין העיקר להראות שכהנא חי ויש סודנים בבתל אביב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.