רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 בפברואר 2013

מרן החזיר את זיו הדרה לפני היהדות החרדית

תלמיד פונוביז' כותב:

על שם אדם אחד ויחיד רשום המהפכה ההיסטורית שעוברת היהדות החרדית כולה, החל מציבור בני התורה וכלה בציבור החסידי. והוא מרן פאר הדור ראש גולת אריאל, מרן הגראי"ל שטיינמן.
 
שבעת המנדטים ההיסטוריים מאז קום המדינה, כינוס המועצות של גדולי התורה, אווירת האחדות, טיפול שורש בתופעות החולניות שהרקיבו והחלידו את המגזר החרדי בעשרות השנים האחרונות, ניקיון האורוות, שקורה בימים אלו זה הודות למה שעשה הרב שטיינמן לפני קרוב לתשעה חודשים. כאשר העיף מכל המדרגות את חלאת המין האנושי נתי גרוסמן שר"י.
 
נתי גרוסמן השתיק את היהדות החרדית כי רצה לשלוט לבד. לא הרב אלישיב שלט אלא גרוסמן וחבורת הפרחחים  סביבו. הריקבון והחידלון פשה לעבר כל היהדות החרדית, הסכנות ניצבו לפתחנו ואת אף אחד לא עניין כלום. העיקר שמעתיק השמועה והיורד לשרשם של דברים ממשיך לנפח את השכל ולמכור לכולם סיפורי בדים של השקפה, חרמות ונידויים, הכחשות נמרצות ,ומה לא. זה היה עיקר חייהם ובדרך לא עניין אותם שכל היהדות החרדית תישרף.
 
תראו מה היה לפני עשור שנים בחוק טל. חוק שהציל את הישיבות שיזם הרב שטיינמן, אבל מי נלחם בו ומירר את חייו כאחרון הפושעים, היה זה נתי גרוסמן "הצדיק מהבליארד" ורבו המובהק ר' שמואל אוירבעך. היום כולם מתחננים לחוק טל. אילו שמעו בקול הגראי"ל והיו ממלאים בתוכן את חוק טל בג"צ לא היה פוסל אותו ועולם התורה לא היה ניצב בסכנה איומה.
 
כח האחדות של הרב שטיינמן, שינה הערב את פניה של היהדות החרדית שאין ספק שהולכת לעתיד טוב יותר. יקח מספר שנים לנקות את הרפש שהשאיר נתי גרוסמן, אבל גדולי ישראל שלאורם נלך יגרמו שמעט האור ידחה את החושך הגדול שהפיל עלינו נתי גרוסמן.
 
כן, הלילה תם עידן הרב שך וממשיך דרכו נתי גרוסמן. הלילה חזרה השליטה לגדולי ישראל בראשות מרן הגראי"ל.
 
שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.