רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 בפברואר 2013

'המודיע' ו'המבשר' בריונים ורשעים!!! - אי הזכרת היותו של ר' מנדלי מויזניץ בישיבת 'מועצת גדולי התורה' הוא פשע

אקדים ואומר, אין לי מניות לא אצל ר' ישראל ולא אצל ר' מנדלי, אני מדווח על הקורה, בעיני אלו ואלו ויזניץ, נכון הם התפלגו לשתי קהילות, אבל היחס שלי אליהם הוא במעשיהם בלבד, כשהם עושים מעשים טובים אני לצידם וכשיש צורך לבקר אבקר, ויוכיחו עשרות הפוסטים שעוסקים בוויזניץ שאני מתייחס לקורה לטוב ולרע ובשתי הקהילות - את שתיהם ביקרתי

כששמעתי כי לא הזכירו את ר' מנדלי ב'המודיע' וב'המבשר' זה הרתיח אותי ולא יכולתי להרגע, וצר לי שאני צריך לכתוב זאת על 'המבשר' קיוויתי שלפחות שם יהיה קצת יותר שכל, ויבינו מתי כן ומתי לא. המדיניות הזו של החרמה טוטלית גם כשהוא חבר 'מועצת גדולי התורה' וכשר' ישראל היה זה שדחף שיזמינו אותו, היא פשע, מפני שזה מחנך למעשים רעים. אם העיתונים הרשמיים יכולים להתנהג כך לסרס לדווח חצאי אמת להתעלם, אז זה החינוך, מהם לומדים וככה מתנהגים ושלא יבואו בטענות מדוע אי אפשר עוד לשמוע דיווח כלשהו ישר ואמין, כל עיתון בלי יוצא מן הכלל מדווח אחרת ועל פי אינטרסים בלבד

קחו את עיתוני החרדים היום, ותמצאו משהו מדהים, כל עיתון דיווח בצורה אחרת נתן רשימה אחרת, לדוגמא 'המבשר' כתב על בוסטון, 'המודיע' בודאי שלא. ובאשר לויזניץ, 'יתד נאמן' הזכיר את ר' מנדלי אבל 'המודיע' ו'המבשר' התעלמו ממנו כליל

אשאל את עורכי 'המודיע' ו'המבשר' האם ר' מנדלי מספיק טוב בשביל 'מועצת' ובשביל אחיו ר' ישראל אבל אינו ראוי מספיק בשביל שיזכירו את שמו בעיתוניכם?

אם אתם מתייחסים ככה לחברי 'מועצת גדולי התורה' אתם תהיו האחרונים להטיף מוסר לאחרים. היום נתתם אתם את האישור להתייחס לגדולים' בכל דרך ואינכם יכולים לבא בטענות. אם 'מועצת גדולי התורה' שהוא השולחן הגבוה ביותר באגודת ישראל והכי חשוב, אם גם שם יש לכם מוחרמים אז אנא אל תטיפו מוסר, היום נתתם לרבים וטובים את ההכשר לטפל ב'גדולים' וכל אחד בדרך שלו בהכשר 'המודיע' ו'המבשר'

ידידי ב'המבשר' כואב לי שאני צריך לכתוב שורות אלו, אבל אני חייב להיות ישר עם אמונתי ואקוה שתבינו זאת

7 תגובות:

  1. הענין הוא שאתה פשוט לא מעודכן, '' הצדיק'' ה ''בעל מידות'' רי שרול לא רצה את ר' מנדלי במועצת אך לחץ ואיומים של האדמורים מבעלז, קלויזנבורג וסלונים שללא ר'מנדלי גם הם לא באים, הכריכו אותו להזמין
    מי שלא נותן להכניס את שמו של ר' מנדלי בעיתונים זה ר' שרול בכבודו ובעצמו, אתו ר' שרול שמנשל את אחיו מכל ירושת אביו ולא מפסיק לרגע לעשות פרובוקציות לאחיו. לולא ר'מנדלי היה מבליג ומוותר כל הזמן למען כבוד אביו זצ''ל היתה אש גדולה

    השבמחק
    תשובות
    1. מנדליסט רמאי [כרבך] וכפוי טובה. איש מהאדמורי"ם לא סבר שמנדל ההזוי מתאים להיות חבר במועצת, הוא מתאים לבית משוגעים ורוצחים, כמעט כולם רטנו על רבי ישראל שעקב מידותיו הנאצלות הוא מכניס למועצת "יצור" כאחיו.

      אגב: אתה מכיר צוואה שמנדל אמור להתעופף לחו"ל ??? "הוי טאטע" ...

      מחק
  2. ר' חיים.

    התשובה לשאלתך היא בפוסט אחר שפירסמת בשם: סיפור לשבת, אנא קרא אותו עד סופו ותבין את התשובה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נא ר' חיים אתה כבר ענית על זה בעצמך אז באמת מה הפשט של הפוסט הזה
      בברכה

      מחק
    2. הסיפור החזק כאן הוא שכ"ק האדמורי"ם מבעלז סלונים וצאנז שליט"א הפעילו לחץ שר' מנדלי ייכנס למועצת והגדיל לעשות האדמור מסלונים שהודיע שבלי ר' מנדלי הוא לא יבוא למועצת ,
      וזה מה שמפריע לצד של ר' ישראל שהם לא פללו על כזה דבר שיהיה שני ויזניצע רבי'ס והם היו מעדיפים בכלל למחוק את ר' מנדלי ועכשיו מה שצד של ר' ישראל מנסה לעשות לא הולך להם ור' מנדלי נהיה היום מנהיג דגול ביותר בציבור החרדי וע"ע הבחירות שלא רק מאגודת ישראל שחרו לפתחו אלא גם מדגל התורה

      מחק
  3. מה שתפס אותי זו הפיסקה האחרונה בפוסט, ציטוט:
    ידידי ב'המבשר' כואב לי שאני צריך לכתוב שורות אלו, אבל אני חייב להיות ישר עם אמונתי ואקוה שתבינו זאת

    מה זה האיש שמשמיץ את כולם יש לו קשרים בהמבשר????
    המבשר ושאולזון משתפים פעולה????

    שורות אלו וההתנצלות שבהם דורשים בדיקה יסודית בהמבדר ומניעיוץ מאיר פרוש תבדוק מה הבן שלך יענקי מעולל שם!!

    השבמחק
  4. שרוליסט,
    לך תשאל ברחוב כל אחד ויגיד לי דווקא שר' שרול הוא "יצור"
    [ע"ע לא ללכת עם הנשים ברחוב ]ולולא שהיה עומד מאחורי חסידות אף אחד לא היה מסתכל עליווקשה לך להתרגל שר' מנדלי הוא מהרבי'ס הגדולים מה שלא רציתם לראות

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.