רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 בפברואר 2013

הרב החסיד ר' טוביה בלוי מגדולי משפיעי ומחנכי חב"ד מייסר קשות את הרבנים שתמכו ב'עוצמה לישראל' ומאשים אותם באחריות למצב שנוצר

ב"ה, ט"ז שבט תשע"ג


ידידיי ומכובדיי הרבנים הגאונים החסידים
הרב מנחם מענדל שי' גלוכובסקי
הרב יוסף שי' גערליצקי
הרב דוד מאיר שי' דרוקמן
הרב משה שי' הבלין

שלום וברכה!
בצער  ובכאב, עם הערכתי הרבה אל כל אחד מכם, שמעתי על קריאתכם לשומעי לקחכם להצביע עבור רשימה שבראשה עומד חילוני מוצהר – שהוא עצמו ודאי בז לנסיון להגדיר את רשימתו כ"חרדית ביותר" – רק בזכות כך שהשקפותיו הפוליטיות נראות, כביכול, קרובות – להבדיל – לדעתו הקדושה של כ"ק אדמו"ר זי"ע בענין איסור החזרת שטחים או דיבור על כך.
על פי הכלל ש"מצוה" גוררת "מצוה" אי-הציות הבוטה להוראות כ"ק אדמו"ר זי"ע הביא לבזבוז אלפי קולות של אנ"ש שיכלו לגרום לחיזוק המערכות על שלימות התורה והעם והארץ, נוסף על הפגיעה      בהפצת המעיינות ובחינוך הנוער שלנו בעצם ההצבעה האומללה האמורה.
מטרת כתיבתי זו אינה, חלילה, לשפוך שמן על מדורת צערכם, אלא לבקשכם לקרוא שוב את מכתבי ששיגרתי לפני הבחירות, וכן מכתבים קודמים, כדי לקיים "אשרי הדור שהגדולים נשמעים לקטנים" ותתייחסו ברצינות ובכובד ראש לדברים הנאמרים שם, ביחס לעתיד, כמובן.
לדוגמא בלבד (נוסף על האמור במכתבי הנ"ל): האם עלה על הדעת, בהיות הרבי אתנו בעלמא הדין, שאנ"ש יצביעו, למשל, אחרי תשכ"ז, לרשימתו של מנחם בגין – לפני שהחמיץ בקעמפ דייויד - כ"רשימה חרדית ביותר"?!
מיותר להזכיר כי אסור לכם להיסחף אחרי דעת בעלי בתים של ההמון.

בכבוד רב ובידידות
טוביה בלוי

3 תגובות:

  1. שאולצון שאולצון! הגיע הזמן שתבין כי חב"ד היא פאסה! היסטוריה! אינכם רלוונטיים עוד בשיח החרדי ולא בשום שיח אחר! מפלגתכם עוצמה לישראל נכשלה כשלון חרוץ כמו גם האידיאולוגיה הפנאטית שלכם בעשורים האחרונים.

    מי יתננו רבי כריי"ץ שהרים את קרנה של ליובאויטש בעולם עד שממשיכיו בכוח הזרוע ריסקו את התדמית הזו בויכוחים פוליטיים.

    השבמחק
  2. חבד חוזרת פעם אחר פעם על הטעות ששורפת קולות. חב"ד נהפכה לבדיחה עלובה. הלזה יקרא חכמה בינה ודעת? טיפשים שוטים ונערים השתלטו על חב"ד והפכו את כל העסק לבדיחה. בשום חוג רציני לא היו מאפשרים מעשה אוילי כזה ללכת עם עוצמה לישראל. שמעתי שבחב"ד כועסים מאד שהוליכו אותם שולל והבטיחו להם בשבועה שבן ארי הפעם עובר אחוז חסימה. כמה אפשר עוד לעבוד על חב"ד. די נמאס כבר.

    השבמחק
  3. חבל שרב בלוי אנו מתייחס לוולפה.איני מכיר את כל הרבנים שתמכו בעצמה לישראל אך ברור שחלקם למעשה לא התכוונו לכלום רק להצליח בפיס ומה לעשות שלא תמיד הגורל עוצר.............

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.