רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 4 בפברואר 2013

ללא מילים - הרבי מגור כשיצא מהכנס


18 תגובות:

  1. מה המיוחד בסרט?

    השבמחק
  2. ראיתי פעמיים את הוידאו, הכותרת של שאולזון דורשת הסבר, למה ירמזון מילותיו?

    השבמחק
  3. אם מישהו או אולי ר חיים בעצמו יכול להסביר לי איך פותחים את הסרטים שנשלחים פה בבלוג? כתוב לי תמיד באייפון כשאני מנסה לפתוח ״כתובת לא תקינה״ גם כשאני מנסה דרך המחשב הוא לא נפתח. אשמח אם מישהו יוכל לעזור. תודה.

    השבמחק
  4. ראיתי את הסרט אני יכול להגיד כי ממש יצעתי מהתפעלות, כאשר מצד אחד רואים בו התנהגות אצילית, ומאידך גיסא רואים הנהגה של עניוות עניו ביותר כאשר הוא עצמו ניגש לכל הרבנים והאדמורים בכזו הכנעה, ואפי' כאשר ניגש אליו בחור ליטאי הו מתייחס אליו בכזה חביבות ועניוות, עד שלגבאים אין ברירה ועושים מעגל מסביבו כדי שלא יוכלו לגשת אליו, ולעכבו, תאמינו לי ראיתי את הסרט 7 פעמים !!! כל פעם שראיתי זה מכניס לי יותר ויותר יראת הכבוד כלפי אדמו"ר כזה

    השבמחק
    תשובות
    1. מי הם הגבאים אחד עם זקן כסוף ואחד עם זקן שחור

      מחק
  5. יישר כח ר' חיים. קנית את עולמך עם הסרט הזה. ממש תענוג לנשמה. ראיית פניו ההדורות של מלך ישראל.

    השבמחק
  6. האדמו"ר מסדיגורא4 בפברואר 2013 בשעה 15:29

    בין האדמו"ר מבעלזא יבלחט"א והאדמו"ר מסדיגורה זצ"ל, שררה ידידות עמוקה ורבת שנים: כך למשל, בבחירות הקודמות לכנסת, כאשר הגיעה משלחת מטעם יהדות התורה לאדמו"ר מסדיגורה כדי שיצרף חתימתו ל'קול קורא' למען התנועה, סירב האדמו"ר. היה זה זמן קצר יחסי לאחר תקופת הבחירות לירושלים, שבו הפסיד מקורבו, ח"כ מאיר פרוש במרוץ לראשות העיריה.

    האדמו"ר לא יכול היה להבליג על כך ואף שקל הקמת רשימה עצמאית. אך בזכות האדמו"ר מבעלזא, וההערכה שרחש לו, נמנע הדבר

    השבמחק
  7. מאז שצריך לרפואה עשה חשבון נפש, זה לא מה שהיה

    השבמחק
  8. מה בדיוק עושה שם ר' ישראל אחרי שהוא לוחץ את ידיו של הגערער???

    השבמחק
    תשובות
    1. מסתכל על השעון יד שלו

      מחק
  9. What's the difference between a rebbe and a celebrity? That the rebbe has to pretend he doesn't enjoy the attention...

    השבמחק
  10. איזה הדרת פנים
    איזה שפלות
    איזו ענווה
    פשוט מדהים!
    מלך ביופיו תחזינה עיניך
    יישר כח

    השבמחק
  11. ימח שמו וזכרו באל מחלוקת בעם ישראל

    השבמחק
  12. גם אני לא חסיד גדול של הגערער רבי, אבל התגובה האחרונה גועלית ביותר, ודינה להמחק לאלתר,

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אתה לא חסיד מה אכפת לך? אתה מתקן את העולם? אלא אתה שקרן ואתה גערער מסריח, ולכן זה כואב לך, אז אני בעד לעצבן את הגערערעעס החולירות.

      מחק
  13. לא שמתם לב שבסרטון האדמו"ר שליט"א מגור מתקשה לצעוד וללכת?

    בפרט שמי שמכיר אותו יודע שצעדיו היו תמיד זריזים ומהירים

    זה מטרת הסרט שהוכתר ב"ללא מילים"

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.