רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 בפברואר 2013

מוחלפת השיטה - את מי מימנו 'ועד הישיבות?

מאת שלמה מרקוביץ:

למי שטרם שם לב, מתבררת לפתע שיטת ההשתלטות של נתי גרוסמן ושות' על מוסדות הציבור החרדי.
בעוד הבעלות על המוסדות הייתה נתונה בידי מנהיגי הציבור, הוקמו ועדות\חברות למיניהן לניהול המוסדות, אשר היו כפופות לשלטונו, ואשר בעלי המוסדות האמיתיים נמנעו מלממש את בעלותם על המוסדות, מפני הכבוד שהם רחשו למרן הגרי"ש שנתי פעל כביכול בשליחותו.
כך היה ב"יתד", בכל מוסדות העמותה והעיתון היה להגראי"ל שליטה מלאה, אולם הניהול נגזל ע"י נתי גרוסמן, מה שנלקח ממנו בהשתלטות או לייתר דיוק "השבת הגזילה" שנעשתה ע"י הגראי"ל.
כך המצב ב"ועד הישיבות" הבעלות שייכת להגר"נ קרליץ והגר"ש וואזנר, אולם הוקמה ע"י המנכ"ל טננבוים ז"ל ועדת ניהול בראשות חיים קוץ וצביקה ויספיש, שלא הודחה עד עתה מפני כבודו של הגרי"ש.
לשאלה מה עדיין יש ב"ועד הישיבות" שעורר את מחנה המחבלים (בגלל פרסום מוקדם שנעשה בידי גורמים לא אחראיים), להתרומם על רגליו, ולעשות הכל בכדי למנוע את השבת הסדר על כנו, והגזילה לבעליה, אין עדיין תשובה ברורה, מה שברור כי עניין "חוק הגיוס" הוא לא העניין, שהרי כל הסדר עתידי יוכרע ע"י הגראי"ל שברצותו יעבירו לסמכותם של אירגונים ממושמעים יותר ויעילים יותר.
מה שנראה עכשיו לפי עוצמת הפעילות המחבלית כי הגראי"ל נגע בעצב חשוף, האם אנו עומדים לגלות שכספי "ועד הישיבות" שימשו את עיתון הפלס במלחמתו להצלת עולם הישיבות מידי הגראי"ל??
כבר מצאנו בעבר שאירגון צדקה שילם כספים מכספי נדיבים למסכנים, למען הוצאת פשקוילים כנגד הגראי"ל, וכשנשאלו מה ההיתר לגזול כספי נזקקים, השיבו: אם נצליח להשמיד את הרב שטיינמן יהיו פחות צרות, וממילא יהיו פחות אלמנות ויתומים, ואם כן הכספים ממלאים את יעודם...
האם גם פה זה המצב???

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.