רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 בפברואר 2013

לאן נעלם נתי גרוסמן?

תלמיד פונוביז' כותב:

כמעט חודש מהבחירות, ו"מלא כל הארץ כבודו" נתי גרוסמן נעלם לנו מהאופק. כן זה אותו נתי גרוסמן שייח"צן את ביתו בבית וגן עם השלט של יהדות התורה. באמת כולם מתפלאים לאן הוא נעלם אז אני יתן לכם הסבר קצר. הבחור שהעיד עליו ר' שמואל דוייטש שהוא היחיד שיודע לרדת לשרשם של דברים, גם בתוצאות הבחירות הוא ירד לשורש והבין טוב שמצבו אנוש. ההשקפה שמכר לכולנו בשמו של הרב שך לא רק פשטה את הרגל אלא גם את המכנסיים.
 
שבעת המנדטים שקבלה יהדות התורה הבהירו לנתי גרוסמן שתם זמנו. פג התוקף לעידן הרב שך. אולי באזור קברו של הרב שך הם יכולים לחגוג ולצעוק "חי וקיים" אבל לא יותר מזה. הציבור נקעה נפשו, ולכן פעם ראשונה בהיסטוריה יהדות התורה קבלה שבעה מנדטים. הרב שטיינמן העיף את נתי גרוסמן לפני שמונה חודשים מיתד. 200 אלף מצביעי יהדות התורה העיפו את נתי גרוסמן ביום הבחירות.
 
אם התוצאות של יהדות התורה היו חמישה הייתם רואים את נתי גרוסמן מחייך מאוזן לאוזן על הכישלון. מאמרי הפלס העוקצניים היו מסבירים לכם למה זה קרה וזה "עונש משמיים" כי זרקו את נאמני הרב שך מיתד נאמן.
 
אם נתי גרוסמן היה לוקח בעשרה אחוזים שיהיה שבעה מנדטים הוא לא היה מייעץ עצות אחיתופל למנחם כרמל ומסכסך אותו עם גדולי הדור.
 
שבעת המנדטים של יהדות התורה היו קבורת החמור של נתי גרוסמן. הרבה זמן ייקח לו להתאושש מזה, אם בכלל.

תגובה 1:

  1. כל מילה פנינה.

    איי איי נתי נתי לא הבנת שאתה משחק באש? מתי כבר תקלוט שהרב שך קבור עמוק עמוק באדמה ואתה לא יותר מחרטטן שניסית לספר לנו סיפורים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.