רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 בפברואר 2013

טפשות - עדיף היה שלא להביא את התמונה כלל מאשר לשפץ אותה להוציא את הנכד מן התמונה


אני מבין, הם לא רוצים שיראו כי הנכד שהוא הגבאי בבית הרב אהרן לייב שטיינמן יושב אף הוא לצד השולחן כשדנים בענינים הקשורים בעמדות החכי"ם החרדים בכנסת. ובכל זאת צריך קצת שכל, לא עושים דבר כזה, מפני שזה מחנך להונאה פשוטו כמשמעו

הבאתי שתי תמונות, העליונה המקורית והתחתונה כפי שתמצאו ב'יתד נאמן', לא רצו שיראו את ר' דוד שפירא נכדו של הרב שטיינמן המטפל בסבו וגר עימו אז הוציאו אותו בפוטושופ שזה היום מן הדברים הקלים לעשות

לא אכנס לעצם הענין אם הם צודקים או לא צודקים טוב או לא טוב שיראו כי הנכד לצד סבו. בואו נקבל שלדעתם זה לא טוב, אז מדוע לא חיפשו תמונה אחרת, ואם אין תביאו חלק מן התמונה ואם גם זה בלתי אפשרי מביאים תמונת אילוסטרציה. להונות להציג תמונה שהכל יודעים כי היא הופיעה בעוד מקומות ויתפסו את הדבר היא טפשות

יתכן ועל הטפשות הזו לא הייתי כותב שורות אלו לולא החינוך הרע שיש במעשה הזה, מחנכים להונאה ועל העורכים להיזהר ולהשמר לא לשוב על מעשים כאלו

5 תגובות:

  1. המודיע מצנזר נעליים של נשים
    יתד מצנזר את הרב דויד שפירא

    רק אני לא מבין למה אנשים קוראים את התעמולה המפלגתית האלה, ולא רק קוראים אלא משלמים על זה כסף.

    לא זכיתי להבין עדיין את האנשים שמשלמים על תעמולה מפלגתית.

    השבמחק
  2. אין זה צינזור.
    זה צילום שצולם כאשר הוא קם.
    ואפילו מסתבר יותר שהוא קם לצלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתם תמיד מבלבלים את השכל הוא קם ולא קם דוד שפירא חתיכת שמוק תפסיק לדחוף את האף שלך לכל חור יש פגישה לך לשירותים תוציא מה שיש לך ואחרי זה תדחך לכל חור לא בכל מקום אתה צריך לדחוף את מה שיש לך להציע, אמנם אתה משב"ק של הרב אבל נכנסת בכוח להיות משב"ק כמו קרפדה לך תעשה ביזנעס אולי תרויח שקל וחצי

      מחק
  3. דוד שפירא אתה זוכר שהיינו ביחד ואתה יודע איפה...
    שאני לא יצטרך להביא לבעל האתר את ההוכחות שיש....
    שמור על עצמך...

    נ.ב. מאוד נהנהתי איתך....

    השבמחק
  4. לאנונימי הקודם הרגת אותי, למה נזכרתי באחד הפינוקים הטובים שהיו לי אי פעם ממר דיויד הגינגי תשמע ישך עבודה טובה לך תתעסק איתה ותעשה הרבה כסף למה כבר שתים קיבלו ממך פינוקים מהסרטים תעשה הסבת מקצוע ותהיה מליונר,,,,,,,,,, כשתחזור משם דבר איתי בפייס,,,,,, ונהנה שוב פעם יחד כפרה ממושקה שלי

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.