רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 2 בפברואר 2013

לטירוף אין גבולות - הרבי שמע זעק וכבר נענה - 'מקורות בתינו' בית ללוב

זה גובל במחלה אין בכך ספק, ואני מקדים שאין הכוונה רק להם, אני מביא אותם כדוגמא מפני שזה נפל בידי כרגע ראיתי דברים חמורים מהם אצל אחרים והדבר זועק לשמיים צריך להעמידם על מקומם

זה הפך להיות נורא, כל קבוצה קטנטנה הופכת את הרבי או הראש ישיבה שלהם למשהו שלא מעלמא הדין עם כוחות גדולים, מאמינים בהם כאילו שהם הסגן של קודשא בריך הוא, כותבים ומספרים עליהם עושים מהם את מה שהם כל כך רחוקים מזה. עושה רושם כי הצעירים של ימינו זקוקים לטירוף הזה, משהו חסר להם, הם מחפשים וכשהרבי'ס מעצמם אין להם מה למכור, אז הם עושים מהם את מה שאינם

אני מביא לכם רשימה של שבוע בבית ללוב בני ברק-בורו פארק, תקראו מה כותבים על הרבי איך ששמע כי הרב של מירון חלה, הרבי זעק ביוצר המאורות או באיזה מקום אחר בתפילה וכבר השתפר מצבו

בעוד שנים יכתבו על היצורים האלו כי הם היו כמעט מלאכים שרפי מעלה משהו שלא מעלמא הדין, ואיש לא יכחיש, ומי שיעמיד את מי על מקומו יצעקו כי הוא כופר בכל התורה כולה

איני בא כאן להחליש את האמונת חכמים, מה שאני מבקש זה לשמור על פרופורציות נכונות, מותר להלל ולהגדיל את הרבי שלך אבל אסור לחרוג מגבולות המותר

4 תגובות:

  1. אולי אין לו דולרים לחלק, אז הוא מוכרח לנקוט שיטות אחרות?

    השבמחק
    תשובות
    1. זהו בדיוק מה שחשבתי, רק לליובאוויטש מותר להיות משוגע?

      מחק
  2. ואולי תסביר לי איך מתפללים שחרית בשעות כאלו? ומי התיר להתפלל שחרית בשעה 11:00 (שזה עוד אולי) או בשעה 5:00 בערב ומיד לאחר מכן מנחה?
    ומי התיר להתפלל ערבית מלכתחילה בשעה 4:00 לפנות בוקר?
    מצד שני, מי שעורך את שולחנו הטהטור עד השעה 4:00 לפנות בוקר, מה הפלא שהוא חושב שהיום זה הלילה והלילה זה היום?

    השבמחק
  3. כן הרבי הוא כמו פרעה מעולם לא יושן ןלא הולך לשירותים, כל האוכל שאוכל שרפים לו בתוך המעיים. והוא מעולם לא חלה בשום מחלה כימיש לו גוף קדוש ושום מחלה לא ניסה להתחיל עמו...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.