רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 בפברואר 2013

שלמה צבי אלתר הבן של הרבי מגור: להעיף 300 איש ולהחזיר את כושר ההרתעה לגור

עד להיכן הדברים מגיעים לא תאמינו. בבית הרבי שוברים את הראש איך מחזירים את ההרתעה לגור. בעבר רעדו, גם מי שחשב על משהו שלא בסדר בגור לא העיז אפילו בסוד לדבר על כך עם חברו, ידעו שעל חיוך לא נכון משלמים יקר, אבל היום השתנה המצב, מדברים פתוח שומעים ביקורת קשה על הממסד, כשכל אחד אומר, חלילה לא נגד הרבי, אני חסיד ואלך עד הסוף למען הרבי, אבל על כל היתר מוכנים היום לדבר פתוח ושומעים דברים שזה שנים לא חלמו שאי פעם יהיה מי שיעיז לדבר כך

הבן של הרבי שלמה צבי עומד מעל הטרור ומפעיל אותם, הוא מחפש עתה דרך איך להחזיר את ההרתעה לגור, ברור לו שמשהו התפספס משהו קרה ששינה את המצב, וכך הוא אמר לכמה מראשי גור, אין מנוס אלא להעיף קבוצה של כ... איש וככה להחזיר את כושר ההתרעה שישובו לפחד ולרעוד לדבר מילה אחת נגד כל מי שמסביב לרבי

וכאן המחלוקת על כמה שאמר. יש האומרים כי הוא אמר רק 20-30 איש ויש האומרים כי הוא אמר כמה מאות ויש מי שאומרים כי שמעו אותו אומר 300. לכן לא אכנס לוויכוח על כמה שאמר, אני עוסק כאן בעקרון, הוא בונה עתה רשימה של קרבנות מי שאותם הוא הולך לשחוט על מנת להחזיר את ההרתעה לגור

הוא רק לא יודע, שאנו נתייצב לצד כל קרבן כל מי שישפכו את דמו נכה בטרור פי מאה עד אשר יבינו כי לא שופכים דם בשביל כושר הרתעה. אם הוא רוצה הרתעה אמיתית, שיתנהג כמו שצריך, שיעצור את הטרור יחיה על פי שולחן ערוך לא יירד לחיי החסידים וממילא ינהגו בו ובבאי ביתו של הרבי בכבוד

29 תגובות:

  1. אפשר לקבל הסבר למה אנשים נורמליים נ שארים בכת הזו?

    השבמחק
    תשובות
    1. תראה לי עוד אדמור עם כזאת הדרת פנים כמו בקישור הזה



      http://tinyurl.com/czowhpt

      מחק
  2. אל תשמיץ סתם את ר' שלמה צבי, הוא לא בדעת יחיד בזה, לפי מה שסיפר לי אחי שממתפללי השטיבל של הגה"צ ר' דוד אלתר, דווקא הוא הקיצוני יותר מאחיו ש.צבי וסבור יותר ממנו שיש לעשות סדר ולהעיף את כל מי שלא 100 אחוז עם אביו "משה רבנו של הדור", הוא כבר יותר משנה זועק שיש להתנהג בקנאות כפינחס בשעתו ולחסל ולטפל בכל מי שלא לגמרי עם רבנו שליט"א ללא שיור, רק שמסיבותיו הוא עושה זאת דרך מקורביו ולא מוכן להתייצב רשמית ב"חזית" באופן ישיר. ר' דוד קדוש עליון ויודע מה הוא עושה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תשים לב כמה "הם" מנסים לכלך על ר' דוד כל הזמן
      מענין למה????????????????? כנראה הם מ-פ-ח-ד-י-ם
      ממנו
      ר' דוד הוא קדוש עליון הוא לא מתעסק בדברים האלו
      אני יודע ממקור ראשון

      מחק
    2. אני דווקא שם לב שאיש לא מלכלך "סתם" על ר' דוד, הוא מלכלך את עצמו ...

      אכן מ-פ-ח-ד-י-ם ממנו מאוד כי הוא גבר אלים שמתסיס ועושה מעשיו בסתר, וכאביו בשעתו הוא מסתתר מאחרי חבריו ושליחו כתמים. זה מסוכן יותר מש.צבי שלפחות בגלוי. וכפי שהחמירה התורה יותר בעונשו של גנב משל גזלן העושה בגלוי.

      רק דוד הוא "אלים עליון", אתה לא יודע ממקור ראשון אחרת, רק אתה מאנשיו שמנסה להגדיל אותו כדי שנמשיך לסבול גם לאחר ההנהגה הנוכחית במקום הנהגה שפויה מאחד האחים הבוגרים הטובים יותר יחסית - נחמיה או ישראל מנחם.

      מחק
  3. מעניין, כמה אנשים מונה גור 350? 400? לפי הרעש שעושים המתנגדים לאדמו"ר הנוכחי שליט"א , נראה שהרוב המוחלט בגור הולך איתם, והנה, הם נחשבים לקהילה הגדולה ביותר שלה לפחות 10,000 בתי אב, כמה זה- במקרה הכי גדול של 300 , מתוך הקהילה? אולי 3% . ואתה חיים נותן להם במה כאילו מאחריהם עומדים 9,700 אנשים, ורק 300 תומכים באדמו"ר .
    ועל זה נאמר"איסטרא בלגינא קיש קיש קריא"...

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לכך קשר לאף מספר. אינני בקי ואינני יודע כמה מתנגדים יש כיום בגור, אך אפילו אם רק 3 ולא יותר, אם אתם טרוריסטים יש לצאת נגדכם בכל עוז. כמו שיוצאים כנגד כל דיקטטור בעולם הטוען כמוכם.

      מחק
    2. קודם כל זה יותר מ 300 ואף יותר מ 600, אבל אפילו שנלך על 300, כל אחד יש לו הורים, אחים, גיסים, בנים, עובדים או מעבידים, חברים וכדו'.

      תכפיל כל אחד מה 300 ב 15-20 שישנאו את המערכת רק בגלל פגיעת קרובם, אתה כבר מגיע לאלפים רבים.

      איזהו חכם הרואה את הנולד, לראות מה נולד מהמועפים וד"ל

      מחק
  4. בדיוק זוהי הטעה שטענו עליכם בזמן הנהגת הרבי הפני מנחם שרדפתם וירדתם לחייו ומלככם בראשכם ...

    השבמחק
  5. אני אומר לזרוק לא 300 אלא 1000 לפחות, לא לוותר לאף אחד וכל מי שאינו נאמן במאה אחוז לא צריכים אותו.
    אם יזרקו רק מעט אנשים זה יכול לעשות רושם כאילו הקהילה מפחדת שתאבד חסידים או שאיכפת לה אם תתגבש אלטרנטיבה. צריך להראות לכולם שאנחנו עם דרך האמת שלנו ומי שלא מוצא חן בעיניו שיילך בלי להחזיק אף אחד בכוח שיפתחו להם מוסדות לבד ויכתירו להם אדמור ושיעזבו אותנו לנפשנו.

    השבמחק
  6. כל עוד שאתם צבועים שכמוכם לא עזבתם אותנו לנפשנו בימי הנהגת הפני מנחם, רק נשארתם בפנים אתם וראשיכם עד למעלה, ופעלתם להציק לו ולמרר את חייו ולקרר את ההמונים ולא נתתם לו לפעול כלום, אז אל תטיפו לאחרים.

    השבמחק
  7. את מי מינה ה"פני מנחם" לדברר אותו? האם שרוליק לוין קבל כתב הסמכה לכך? עוד 3 שבועות חל יום השנה ה 17 שלו ,כמנין טוב. ואולי נחליט שמספיק! מה חטא הרבי זי"ע שבשמו כביכול אתם זורעים מחלוקת ופירוד?!
    וכן מי הסמיך את שאולזון לנהל את "מלחמות היהודים"? הוא ברח כמו עכבר מפוחד מהארץ, שרק חסידי גור, דווקא מאותם אלו שהוא מדבר נגדם היום, דוגמת יונתן בורנשטיין, יצחק משה גוטרמן, מוטי רושצקי, האחים ליצמן ווכו' ,עזרו לו, והצילו אותו מיד הליטאים . היום הוא מלקק לליטאים ומאשים את אותם אלו שסייעו בידו בכל המחלוקות.
    במחשבה שנהיה, אתה לא חייב לאף אחד מאלה כלום, הם מוחלים לך, אז אל תשליך עליהם בליסטראות.
    תזהרו מלתחבר לרשעים. הם יאבדו מהר מאד בתהום הנשיה, ויזכרו לדראון עולם כמו ש"צ ודומיו

    השבמחק
    תשובות
    1. ומה חטא הלב שמחה ובנו שבשמם אתם ומלככם בראשכם זרעתם מחלוקת ופירוד בגור בשנות הנהגת הפני מנחם והתנהגתם כאילו לא הוא הרבי רק ר' יענקל, ואת הפנ"מ רדפתם עד חורמה, והסברתם שאין צורך לכבד רבי היושב על כסאו ומותר ומצוה לדבר עליו ולהשמיצו ???

      את מי מינה הל"ש או הנוכחי לדברר אותו - האם אברהם פינחס דייטש / שלמה אירנשטיין / דוד קוזליק / לייזר נוימן / מאיר גלוזמן / יענקל קמינר / יונתן בורנשטיין / א.מ.בורנשטיין / צבי ויוסל קופרברג / ...

      על איזה ש"צ אתה כותב בסוף תגובתך ? על ש.צ נשוא הכתבה ? הוא ואחיו דוד ייזכרו לדראון עולם ? לא, אל תגזים אנו דווקא כן חונכנו לרחם אף על אכזרים, לא ננקום בהם אם יחדלו ממעשיהם וישובו בתשובה.

      מחק
  8. הבן המציע להעיף הוא מושחת במידות, אגואיסט וסאדיסט בצורה מחליאה, אנו עוד זוכרים אותו טוב טוב מהישיבה לפני השותפות עם גיסו ח.י.שור, הוא היה בשאול תחתית, התעסק עם בחור, וביצע בו מע"מ בצורה חולנית, אז בבקשה שיפסיק להציק לאנשים, ואם לא נפרסם את הכל בפרוטרוט, עם עדויות ומסמכים.

    השבמחק
    תשובות
    1. רוזנבר ג רוזנברג תפסיק ללכלך ולהישתמש בשפת ביבים
      שזה המומחיות שלך

      מחק
    2. רוזנבוים [אשדוד וירושלים] נוימן גרובייס ורושגולד מאשדוד,5 בפברואר 2013 בשעה 14:55

      אתם תפסיקו לעשות "מעשי ביבים" ואז אנחנו נפסיק להשתמש בשפת ביבים

      מחק
  9. כרגיל לא דייקת בפרטים הוא ביקש להעיף3000 אם ללמד לקח אז עד הסוף.
    ושכחת להוסיף שנחמיה עם רוח הטהרה שהביא מתנגד, הרי שאולזוןיכתוב על זה וצריכים להתחשב בו ובממורמר בעל קונטרס ויעננו.
    פתטי עלוב.

    השבמחק
  10. הוא לא דייק בפרטים? הרבה יותר מזה ,הוא לא היה באספה הנכונה
    היתה אספה במשרדי האיחוד שבה סוכם על מכירת בית המדרש החדש
    לכל המרבה במחיר, פשוט אחרי עזיבת חברי שטיבל עוכר ישראל,
    ושיטבל פילוג ופיצול עכשיו לא נשארו מתפללים,
    שלא לדבר על ההפסד הכספי שניגרם לשלם יותר כספי כוללות.

    השבמחק
  11. צריך להוציא אחד להורג. בדרך כלל זה מחזיר את כוח ההרתעה.

    השבמחק
  12. אלימות היא בומרנג

    השבמחק
  13. איייי חסידות גור אחרי שהיה את הסיפור עם עזרתכם לניר ברקת למען השבת........... חשבתי שאתם מבינים שטרור לא עוזר אלא רק מזיק, טרור הוא כמו סולם גבוה גבוה לעץ יותר גבוה ואתם לא מוכנים לרדת ממנו עד ש???????????? מה אתם מחכים להתרסק לגמרי ????????????? תחשבו בשכל בהיגיון אתם הרי פולנים לא? אז אם ככה אתם חכמים, בבכל אופן לפחות אומרים ככה אז תעשו בשכל תעזבו טטרור וכן זה יהיה פדיחות אבל תאמנינו לי רק ככה יש לכם סיכוי להחזיר את אמון החסידים שלכם כי גם את זה איבדתם מזמן(שלא לדבר על אמון הציבור הכללי בכם שלכאורה לעולם לא יחזור)

    השבמחק
  14. matzchik eik shoulzon kotev et kol ha talkbackim.Leatzomo
    EIzeh matzchik havols hazeh

    השבמחק
  15. הרבי מליובאויטש התגלה השבוע לכמה ממאמיניו האדוקים כשזקנו חצי שרוף והחצי השני שחור מפיח כבשן ואמר: הצער הזה נגרם לי בגלל שהרביתי מחלוקות בעם ישראל נגד הרב שך זצוק"ל, ובגל שהטעיתי את העם בחלום ארץ ישראל השלימה.

    חשיפה: כך שדדה חב"ד מיליוני דולרים מהרב גור אריה. במשך שנים ניסו בחב"ד להסתיר את החרפה הזאת, אבל פרטים חדשים שנתגלו לאחרונה בגניזה החרסונית מוכיחים: הרב לוי יצחק שניארסאהן אביו של הרבי הוריש נכסים לחתנו הרב גור אריה. חב"ד שדדה ממנו את הנכסים הללו במרמה ובאיומים.
    פרטים נוספים בהמשך.

    השבמחק
    תשובות
    1. הרב שך= לך וראה את בנו ונכדיו....

      היה בעצמו שפן מין השפנים.

      מחק
  16. חברים יקרים: בל נשכח שכל מטרתו של הבלוג האידיוטי הזה מטרתו היחידה היא להסיט את תשומת הלב הציבורית מכשלונה של חסידות חב"ד בכל התחומים שנגעה בהם עד כה.
    המאבק בליטאים נכשל ובגדול. חלום ארץ ישראל השלימה התנפץ להם בפרצוף אחרי הסכם אוסלו וההתנתקות. שלוחים שלהם נעצרים ברחבי העולם בעבירות של הברחות סמים קשות, וסיוע לארגונים חתרניים בארצות השונות.
    אז חבדניקים לא יקרים. זה לא יעזור לכם. אתם היסטוריה. הזיוף שלכם נחשף בגדול כמו היהלומים של גוטניק שלכם שלוחו המיוחד של הרבי. תודו על האמתץ הגיע הזמן להתקפל ולחזור לרוסטוב.

    השבמחק
  17. חס"גים, גם אם אתם כועסים על שאולזון חשוב שתזכרו שבדיוק כמו שהוא לא מייצג את הלב שמחה הוא גם לא מייצג את האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל.

    ובפרט שהאדמו"ר זצ"ל היה בידידות עם אדמו"רי גור, כולל כ"ק האדמו"ר הנוכחי - שאף נכח בביקור במעונו והאדמו"ר זצ"ל כיבד את האדמו"ר הנוכחי (שעדיין לא הנהיג אז את גור) בכבוד מלכים.

    כאשר אתה, בטוקבק אנונימי, מחרף את קדוש ישראל האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל, אתה פוער פיך גם כנגד אדמו"רי גור זצ"ל והאדמו"ר הנוכחי שליט"א,
    ובפרט כאשר אתה מזכיר את המאבק בליטאי אותו הזמן, שאדמו"רי גור היו אלו שעמדו לימין האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל כחומה בצורה.

    נהלו את מלחמותיכם בשאולזון בלי לערב קדושי עליון אחרים, וכ"ש שאל תפגעו בהם.

    השבמחק
  18. ראיתי 25 תגובות, אז הוספתי שיהיה 26

    השבמחק
  19. חבל על הזמן גור פושטת את הרגל!!!
    מסתובבים חסידים וחסידות ממורמרים בכל פינה!
    חסל סדר דיקטטורה!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.