רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 בפברואר 2013

3 מיליון כניסות - אני כבר לא סופר זה רץ מעצמו והשאלה היא מה הלאה?

דרכי במספרים כאלו, הוא לעשות חשבון נפש, בכל מספר גדול ולפחות מיליון כניסות חייבים לחשוב שוב ושוב, האם אני ממלא את התפקיד ואולי צריך לשפר או לתקן. האדם בחייו הפרטיים חייב חשבון נפש ובענייני ציבור בודאי ובדאי, ולכן אנסה כאן לעשות חשבון נפש ואשאל את עצמי האם אני מועיל או חלילה להיפך?

דבר אחד ברור, שמספר כזה של כניסות בתקופה כל כך קצרה היא ההוכחה שהציבור מבקש ורוצה בלוג כזה, מפני שאחרת לא היו גולשים. בדרך כלל נכנסים פעם או פעמיים ואם לא אוהבים לא חוזרים. ואם בכל זאת חוזרים אין זה רק מפני שיש פה חומר עסיסי, קורה משהו עמוק בהרבה, הציבור השלים עם המציאות שצריכים לתקן, אי אפשר עוד להשאיר את המצב כמות שהוא וגם אם אי אפשר לתקן הכל, לפחות חלק, צריך להשתדל היכן שאפשר על מנת להבטיח כי העתיד יהיה טוב יותר

השחיתות הציבורית חדרה לבתי הגדולים ביותר בחברה החרדית. זו לצערי מציאות קשה. בעבר ידענו להפריד בין אור וחושך בין קודש לחול, היום לא עוד, הגיעו הדברים לידי כך שהטרור והאלימות מגיעים מהראש. לא עוד מהמאפיא ומן הירודים, אלא מי שמציגים עצמם כאנשים חשובים כמי שרוצים שמהם ילמדו הם עומדים מאחורי מעשים מחרידים ומזעזעים, ואין מנוס אלא להציג את הדברים בפני הציבור שיידע כי הם חיים בחושך, וכי ההנהגה של ימינו אינה הנהגה רוחנית אלא סדיסטית שתלטנית מי שמבקשים בכח לשלוט עליך על מנת להבטיח את שררתם וכבודם

לקחתי על עצמי תפקיד קשה, זה לא קל יום יום להשיג כל כך הרבה חומר ולהציגו, מאז שפתחתי את הבלוג פרט לשבתות וחגים עדיין לא החסרתי יום שלא היה כאן חומר, לא לקחתי חופש ואיני חושב על חופש, מפני שאני עושה עבודת קודש ולכן החופש לא שייך כאן כלל. עם ישראל זקוק לרחמים מרובים ולהצלה ממש מידי מי שמבקשים להכחיד את הדורות הבאים באמצעות טרור ואלימות, להשתלט על הציבור בעזרת הפחדות כאילו שהם קדושי עליון בעוד שהם מושחתים במידות ובמעשיהם, ואין ביניהם ובין קדושה וטהרה ולא כלום

מאז קיומנו חל שינוי של ממש בעולם החרדי, חושבים הרבה לפני שעושים מעשים אשר לא ייעשו, ובשל כך בלבד טוב שאנו קיימים. תקוותי הגדולה שאצליח למגר את הטרור והאלימות מן הקהילות החרדיות כולן בלי יוצא מן הכלל, ולהבטיח כי העתיד יהיה טוב יותר, כזה שהרבי'ס ומי שיעמדו בראש יהיו משכמם ומעלה ולא מי שכל כוחם הוא בגדוד של טרוריסטים ואלימים המפחידים ומונעים לומר להם את האמת בפרצוף

המוטו העיקרי שלי בעבודתי הוא לחנך את הציבור כי לומר 'צדקה ממני' היא גדלות ולא בושה, מפני שרק זו תחזיר אותנו לדרך הנכונה. כן, החברה החרדית מלאה היום בזבל ממש, בפשעים מחרידים, אין כמעט תחום שלא רקוב שם, אנו מתדרדרים כל כך מהר עד שאיננו קולטים עוד מה ההבדל בין אור לחושך ובין טוב ורע. מידות רעות מגונות ומושחתות הפכו ל'חסידות' ול'השקפה', ואין לנו ברירה אלא לחשוף את פרצופיהם עד אשר נתקומם ונעשה סוף למצב הזה, נבטיח כי בראש יעמדו אנשים ישרים אנשי אמת ולא צבועים שחקנים ושקרנים

22 תגובות:

  1. אולי נכנסים בגלל שאוהבים לשון הרע?
    פשוט חשבתי להעלות את הסברא הזאת בגלל שאני רואה איך שאתה מחפש את האמת.

    השבמחק
    תשובות
    1. מצד אחד יש משהו מאוד מיוחד באתר הזה,
      אין כאן את הדיקטטורה המכוערת שישנה בכל האתרים החרדים, האתר פתוח לתגובות של כל אחד, ויהיו קשות ככל שיהיו,
      מצד שני מתוקף היות מר שאולזון חבדניק, אין לו את האפשרות למתוח ביקורת פתוחה על חב"ד,
      ושכזאת יש הרבה,
      קח זאת לתשומת לבך מיסטר שאולזון!.

      מחק
    2. אני חושב מר שאולזון, שמה שנכנסים לבלוג זה לא בגללך, זה בשביל התגובות!!!
      פשוט הגערע חסידים לא יכולים לדבר בפני עצמם בצורה פתוחה אלא פה ואל נא תיטול לעצמך את הקרדיט!!

      מחק
    3. אוי חיים אנחנו נמצאים פה כי אנחנו דומים לך,
      אוהבים לשה"ר רכילות ומחלוקת מתים על הזבל שלך,
      אוהבים לראות את בר הפלוגתא שלנו מתפתל נאנק,
      כמובן שאנחנו מאמינים להכל כל עוד זה השני,
      אבל בעיקר אין מומחה כמוך בשתיית הדם של השני בקשית, אנחנו מרגישים אצלך ממש קפיצת הדרך לדורות קודמים בקולוסאום ברומא זה לה היה יותר טוב.

      מחק
  2. אכן 3 מיליון כניסות מצריך חשבון נפש.
    אבל חשבון הנפש שלך ר' חיים צריך להיות גדול משל כולם, טוען הנך כי כמות הנכנסים מעידה כי הציבור חפץ בכזה בלוג.
    השאלה מה כולל הכזה: בלוג שמנסה לעורר על עוולות קיימות ע"מ לתקנן? או שזה בלוג רכילותי שהציבור פשוט קיבל סוף סוף מקום שבו הוא יכול להנות מרכילות זולה על מגש כסף, בלי לרדוף במקווה אחרי בעלי המחלקות המדוברים כדי לקבל פירור?
    זהו חשבון הנפש אותו אתה צריך לעשות, ואדרבה תעשה בדיקה פשוטה, שבוע שלם תעלה את כל הידיעות אבל לא בצורה רכילותית. לדוגמא: הידיעה על מצבו הבריאותו של ר' ברוך מורדכח החלה בתיאור שהוא כבר לבש את הפארק לכינוס המועצת, (הנ"ל הוא דוגמא מתאימה מאחר וקוראי הבלוג יודעים שבכללות אתה אוחז מהאיש) למה התיאורים מסביב שמוספים לכל ידיעה נופך של מדורי רכילות?
    אדרבה כתוב על הכל כולל גור והנפש התאומה שלהם המחבלים אבל בלי תיאורים זולים, וסגור את התגובות לשבוע, התגובות אצלך לפעמים הם פוסטים שלמים בפ"ע של חיסולי חשבונות, ואז תבדוק האם מספר הכניסות עולה באותו קצב!
    אין לך אומץ לעשות זאת, ואתה תתרץ את זה באיצטלה דקדושה, כי אתה בתוכך פנימה יודע מה תהיה התוצאה!!!
    3 מיליון רכלנים כבר נהנו משירותי הרכילות של חיים שאולזון בע"מ, ואם על הדרך תקנו עוולות זה עדיין לא מכשיר את הבלוג...

    השבמחק
  3. האתר הזה הוא ברכה של ממש עם שינוי קל.

    יצא לך להיות שליח של הציבור החרדי כולו. הציבור בכללותו נטרף על ידי עסקנים זולים שחלקם הם אדמו"רים של ממש.

    הגיע הזמן, שכל העוסק בעסקנות כזו או אחרת לא יוגדר כרבי, אלא כעסקן ותו לא.

    הגיע הזמן, שכל אדמו"ר או עסקן ידע שכל מעשה שלו יתועד ויועבר לכל הציבור החרדי ואז ישקול היטב את מעשיו.

    הגיע הזמן, שכל הציבור ידע בדיוק מי הם העומדים בראשו, וידע כיצד לנהוג.

    היה רצוי לעדן את האתר ולהיזהר מרכילות זולה ומלשון הרע מיותר. פשוט כל ידיעה שתעלה, תחשוב פעמיים האם זה לתועלת הציבור או לא.

    השבמחק
  4. קיימת כאן טעות בסיסית.
    ההנחה היא שהגדולים מסוגלים לנהל את כל עניני עם ישראל ורק הסובבים סביבם מטעים אותם וכו'.
    אולי זו טעות והגישה המיזרוחניקית יותר נכונה?

    השבמחק
  5. לחיים
    הכניסות שלך הרבות נובעים מכך שאתה מוציא הרבה זבל החוצה
    אבל אולי במקום ללכלך על רבנים וגדולים ולהסתכן!!!!
    תתחיל לעשות תחקירים על הפוליטקאים שלנו, במיוחד על הח"כ החדש יעקב אשר ראש עיריית ב"ב לשעבר שהוא גנב גדול ולוקח שוחד (יש לי ראיות והוכחות הקלטות וצילומים) ומטיל פחד על אנשים משתמש בבורינות, אני מבטיח לך שאם תעשה עליו תחקיר אביא לך דברים יפים שיכולים להכניס אותו למקום שהוא באמת שייך (היות ואני קרוב מאוד לעירייה אני חייב להישאר אנונימי ואני יגיב כך גם בעתיד)אבל תתמקד בזה אני יעזור לך!!!! יעקב אשר!!!! גנב!!!! לוקח שוחד!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן הגיע הזמן שה"אמת" על הגנב "יעקב אשר" הח"כ הטרי תצא החוצה כדי שעוד אנשים לא יסבלו!!! חיים בבקשה רק אתה יכול לעשות משהו נגד בריונים כאלה!

      מחק
    2. זה מדהים שאתה נכנס בתור אנונימי ומגיב על החרא שאתה כותב....

      מחק
    3. כל הכבוד, על אומץ ליבך, הנושא מאד חשוב, לחשוף אנשים מושחתים שמתיימרים לייצג את הציבור החרדי, אוי לו לדור שאלו מנהיגיו.
      בזכות אומץ ליבך, יבואו עוד שיקבלו אומץ ויחשפו גם את השחיתויות של אנשי ציבור מקרב המחנה החרדי ונתפלל ונקוה שאולי זה יעזור שמושחתים אלו יוקעו מתוך המחנה החרדי ויבואו במקומם אנשים ישרים ויראי ד' באמת.
      חזק ואמץ!!

      מחק
  6. חייבים להודות שנכנסים בגלל העסיסיות.
    זאת האמת.
    אבל אני רואה גם את הרצון לרדוף את האמת ולתקן את המעוות.
    עסיסיות יש במקומות נוספים, אבל שם היא רכילות בלבד ותו לא.

    עם זאת, אמליץ שבכתיבה שלך תהיה יותר ספקנות ופחות נחרצות, כי הרי את המידע שלך אתה מקבל מידי אנשים ולא ישירות היית בסיפור המעשה.

    לכן התפקיד שלך זה להביא מידע ובעיקר לקשר את זה לתמונה הכוללת - אותה אתה מכיר בגלל ההיסטוריה האישית שלך והידע הנרחב [נודה שאנחנו לא שולטים בנעשה בכל חצר וחצר עד תום].
    בנוסף, להילחם ללא פשרות באלימים.

    לחיים שאולזון - יישר כח בהמשך דרכך.

    השבמחק
  7. מישהו מכם חשב שזו שטות ואין שום 3 מיליון צפיות?!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא נראה לי שאפשר לעבוד את המערכת של גוגל

      מחק
  8. למספר 3 מיליון אין שחר. כדי שיהיו 3 מיליון כניסות צריכים כל גבר, אישה ילד וילדה במגזר החרדי והדתי לאומי להיכנס לקריאת הדף 3 פעמים ביום... לא היה ולא נברא. כשבודקים את המיקום של הבלג הזה בAlexa, מקבלים שהוא בעדיפות גרועה מ6.4 מיליון אתרים אחרים. במילים אחרות אולי נכנסו 300, לא 3 מיליון.

    השבמחק
  9. אני חושב שרוב התגובות פה מעידות על הדוגמטיות של קהל הקוראים, שעדיין מאמינים כפתי המאמין לכל דבר, שאלה הנקראים ראשי ומנהיגי העדה הם מה שהם אמורים להיות, ולא כן לפי מעשיהם והתנהגותם.!

    השבמחק
  10. חיים שבוע טוב וחודש טוב!!!
    אני מעריץ גדול שלך ותמשיך לעשות עבודתך בנאמנות
    ותקבל כוחות על טבעיים למלאכת הקודש שלך.
    אני שואל בשם עצמי וגם בשם הרבה מחברי על הכניסה
    של למעלה מי 3 מיליון שזה כבר עכשיו אוחז ב-3 מיליון ו-50000 כניסות לאתר
    לפי מה האתר מזהה כניסות האם לפי מחשבים ואייפונים או כל פעם שמיהו נכנס אפילוו כמה פעמים ביום.
    אשמח לקבל תגובת הקוראים ובעיקר את תגובתך חיים היקר.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כולל כל כניסה וכניסה מכל סוג חיבור. וסופר כל פעם אפילו אם אתה נכנס מספר פעמים

      מחק
  11. מאחר והבלוג מאד עילג, ורצוף באגים, כדי לכתוב את התגובה שלי, נכנסתי 9 פעמים... כל כניסה שלי באמצע העבודה נחשבת, אז מה פלא שכל ליידיגייער שנכנס כמה פעמים ביום או בלילה מכפיל ומשלש ומעלה בחזקה את הכניסות. לדעתי מדובר אולי בכ1,000 איש בכל העולם כולו שנכנסו אי פעם, וגם זה בהפרזה מלאה כלפי מעלה. מתוכם לפחות חצי חילונים שמתענגים על מלחמות היהודים.
    בוש והכלים!

    השבמחק
    תשובות
    1. בחלומות שלך 1000 איש הביאו 3 מליון צפיות!
      יש כאן הרבה יותר מ-1000 איש. אם לך יש בעייה בלהכניס תגובות תאשים את עצמך בלבד (אולי גם את הספק החרדי שלך (?) שחוסם לך את האתר).
      הכנסת תגובה כאן היא מעשה מאוד קל.
      קשקשן צמרת...

      מחק
    2. תודה על ההתייחסות לשאלתי אני עדיין מחכה לך חיים שתגיב.
      בהקשר לנאמר שקשה להגיב באתר הכל קשקוש האתר היחיד שנותן להביע את כל מה שרוצים.אשמח מאוד לקבל הסבר על ה-סה"כ תצוגות דף
      3,061,194
      נשמע לי מוזר.
      אבל לך חיים היקר תמשיך במלאכת הקודש.

      מחק
  12. לחיים שאולזון, נחשפתי לאחרונה לאתר שלך, מתברר שנשארת אותו חיים, כמו כשהיית צעיר, לטוב ולרע, דהיינו, מצד אחד יש בך, בליבך פנימה, את מידת האמת והמטרה שלך היא, לא בכדי לנגח, אלא לתקן עוולות ומצד שני נשארת ילד בסגנון הביטויים, בהתייחסות לגדולי הדור בעבר ובהווה, מתי תלמד לשמור, על הכבוד שלך עצמך ולא לרדת לרמה שפלה, אל תכניס את ראשך בין הגדולים, הזהר בגחלתן שלא תכווה, אתה מזכיר בסגנון ההתבטאויות שלך ילדים קטנים שרבים בחיידר אחד עם השני, הרבי של מי יותר גדול, אתה כבר לא ילד, תלמד כלל חשוב ביותר, מי שמזלזל ברבי לא שלו, אז הוא לא יודע להעריך רבי ואז גם את הרבי שלו הוא לא מעריך.
    זה לגבי רבנים וגדולים, אבל לגבי כל מיני באבות ונוכלים למיניהם, אז ברור שצריך לחשוף אותם ולהלחם בהם בכל הכח, כמו שבאמת אתה עושה זאת בהצלחה רבה.
    בנוסף לזה חשוב מאד שתלחם כפי שמישהו הגיב קודם, בכל הפוליטקאים בכל הכח והעוז, מאלו מתחילים כל הצרות, הם אלו שבגינם כל חילול השם והמרעין בישין נגרמים לציבור החרדי, כפי שזה שהגיב קודם הזכיר לדוגמא את יעקב אשר, והייתי רוצה לחדד את הנושא גם לגבי שאר ח"כ וראשי עיר חרדיים, ולא בקטע האישי וגם לא בקטע של השחיתות (וברור שיש שחיתות), מה מעמדם של אנשי ציבור אלו? האם יש להם איזה שהוא עליונות מעל הציבור? התשובה היא, כלל וכלל לא, ההיפך הוא הנכון, הם צריכים להיות מתחת לציבור, הכוונה היא, שהציבור הוא המעביד של אנשי ציבור אלו, היות והמשכורות שלהם משולם מכספי הציבור, ואי לכך, צריך להיות ברור, שאם אנשי ציבור אלו מקיימים את התפקידים שהם אמורים לעשות, לא מגיע להם שום הכרת תודה ומודעות ברכה וכדומה, כי הרי זה התפקיד שלהם ואוי להם, אם הם מועלים בתפקידם, לכן מאד חשוב שתלחם בחורמה בכל אנשי הציבור המושחתים שמועלים בתפקידם, תספר להם ותראה להם דוגמא מאביך זצ"ל איך איש ציבור צריך להתנהג.
    בברכת הצלחה בהמשך דרכך

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.