רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 בינואר 2013

סותמים את האף ומצביעים בשביל מרן

מי עומדים מאחורי המודעה הזו? ככל הנראה המחבלים, אבל אומר לכם שלולא ידעתי כי מטרת המודעה להזיק הייתי מתייצב מאחורי המודעה הזו ומזדהה איתה. לצערי אין בשביל מי להצביע ב'יהדות התורה', למרות שכמה עסקנים הם טובים מבחינת העסקנות אבל יושבים על כסא לא להם מפני שמעולם לא נבחרו בבחירות פנימיות

בעיני משה גפני ואורי מקלב יושבים על כסא גנוב מפני שלא היו ב'דגל התורה' בחירות פנימיות. ובאשר לאגודת ישראל המציאות ששלשים שנה לא היו בחירות פנימיות שלל מהם את הזכות לטעון כי הם נבחרו לתפקיד

אבל איני מאשים את כולם מפני שיש מהם האומרים כי הם מוכנים להתייצב לבחירות פנימיות ובכל זאת הרשימה כפי שהורכבה היא מכוערת ולא טובה ולכן לא הייתי מצביע עבור הרשימה הזו לולא כבודו של מרן הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן שבגללו אם הייתי ביום הבחירות בארץ ישראל, הייתי מצביע ג'

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.