רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 בינואר 2013

אל תעשו את הטעות תחשבו על איך שניראה ביום שלישי לאחר סגירת הקלפיות

תלמיד פונוביז' כותב:

אני יודע שכל מיני צעירים רוצים להעניש את ג' ולהצביע למפלגות אחרות. אני גם רציתי מאד להתנקם ב'יהדות התורה', זה מאד טרנדי, אבל הפעם אני מבקש גם מחברי וידידי לשקול את הדברים לעומק ולראות את חצי הכוס המלאה.
 
נפל דבר בשמונה החודשים האחרונים, מאותו יום שהגראי"ל שטיינמן, זרק מכל המדרגות את מחריבי היהדות החרדית מיתד נאמן. אותם יצורים ששלטו ברבנים שהובילו את המערכה המכוערת נגד החרדים העובדים שהדביקו לנו את התווית החרדים החדשים, אנשים בני בליעל שבמשך שלושים שנה הרסו כל חלקה טובה. והשחיתו גם את המערכת הפוליטית.
 
אבל בואו שימו לב מה קרה מאז שהרב שטיינמן לקח את ההנהגה. אין יותר השמצות, יש רק קירוב הדעת בין כל הפלגים ביהדות החרדית ליטאים חסידים, מודרניים וקיצוניים, כאשר המטרה היא לאחד את כולם. ואת השינויים כבר רואים תחת כל עץ רענן.
 
ועכשיו תחשבו מה המשמעות, אם חלילה בליל הבחירות בשעה 10 בלילה המדגמים יורו על ארבעה מנדטים. מי ירקוד באותו לילה? נתי גרוסמן יצווח משמחה, הנה ניצחתי את גדול הדור הרב שטיינמן.
 
איך כל אחד מאתנו יוכל לישון בלילה שיידע שספר תורה שרוי בצער. לא דפקתם את ליצמן וגם לא את גפני ויעקב אשר, אלא את האיש שמכתת את רגליו מעיר לעיר לעשות שלא תשתכח תורה מישראל. תזכרו איך הרב שטיינמן נלחם למען כולנו. למען שיקבלו את כל הילדים למוסדות החינוך, מי נלחם נגד כל העוולות, מי דואג לכלל ולפרט. מי מונח על כתפו עול של כלל היהדות החרדית?
 
רבותי בבחירות אלו אסור לשחק באש. רק אם נראה כלפי כל העולם שהשינויים מרחיקי הלכת שעשה הרב שטיינמן מקבלים את אימון הציבור, המאבק הצליח, וכך נוכל להביא לפיתרון בעיות רבות.
 
הבחירות הללו הם משאל עם של מאות אלפי ישראל הם גדולי ישראל אומרים את דברם או שנתי גרוסמן אומר ומבצע ועדיין הבריונות שולטת נגד כולם.
 
תחשבו על זה עכשיו כי ביום שלישי בעשר בלילה זה יהיה מאוחר מידי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.