רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 בינואר 2013

הרב מאיר וייסברגר: המחבלים ה'פלס'ניקים הם הפא"יניקים החדשים

הגאון רבי מאיר ווייסברגר מבעלי ה'השקפה' הליטאית, כתב ונשא דברים על היחס ל'פלסניקים' המחבלים הידועים, וקבע כי הללו הם הפא"יניקים  החדשים של ימינו מה שהם עושים זה בדיוק מה שעשתה פא"י בשעתו שגם היא חלילה לא אמרה כי אינה רוצה לשמוע בקול דעת תורה, אף היא הציגה רבנים משלה והכריזו כי הם עושים ויעשו רק כפי שיורו להם. כל מה שעושים המחבלים היום זה מה שעשתה פא"י בשעתו ועל זה יצאו גדולי ישראל נגדם

קטעים מתוך דבריו

אי קבלת מרות כלשהי, היא "מעשה פא"י". דרגתם הרוחנית הנוכחית אינה חשובה כל-עיקר. כי כשם שפרצופיהם אינם שוים, כך דעותיהם אינם שוות. ועד מהרה תתגלענה מחלוקות פנימיות. וזה שורש פורה ראש ולענה, כידוע לכל, ולא נזכיר כאן, כדרכנו, דברי תורה המצריכים גניזה. מה עוד שדברים אלה ידועים לכל. העבר מוכיח וגם השכל הפשוט מבין, שכך לא נוכל להתקיים כציבור.

*
סופה של פא"י נחרץ כבר אז, כשיצאו מן המים אל היבשה. הנסיון הפתטי של יורש כספי התנועה וחבריה להחיות את פא"י על בסיס 'אידיאולוגיה' של אי אידיאולוגיה, דהיינו שכל איש יעשה הישר בעיניו וגם יקבל הכשר ולגיטימציה ציבורית – גם אם יאחד לשעה כמה אנשים טובים, סופו המהיר מובטח.

כן יהיה סופם של 'עצמאיים בשטח' ששמים עצמם כשומרי הגחלת. צאצאיהם ותלמידיהם לא יקבלו, בסופו-של-דבר, את מרותם, כאשר רוב מנין ובנין בני התורה בדורם מקבלים ומקבלים עליהם, ללא שיור, את מרות גדולי הדור שבימיהם.

לדבריו המלאים כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2013/01/blog-post_16.html

2 תגובות:

  1. הוא נתן למחבלים מחמאה שאינם זכאים לה.

    השבמחק
  2. זה הסימן המובהק שאתה תקוע בחור שלך בארה"ב ומנסה ע"י דמיונות לספר לנו כאילו ממקורות אמינים מה מתרחש מאחורי הקלעים בא"י
    התמונה בפוסט הזה היא של הגאון ר' ברוך "ויסבקר" ולא של מאיר ויסברגר כותב הדעות

    דוגמא קלאסית לפנטזיות והקשקושים שלך

    נ.ב: הפנטזיות והקשקושים הם על בסיס יומי! אבל בד"כ אין לי כוח להגיב!

    כנס חזרה לחור.....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.