רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 בינואר 2013

מספיק! הבחירות מאחורינו

חסיד חב"ד כותב:

הבדיחה הידועה מדברת על כך שרק בסוף השבוע יתקיימו בחירות בחסידות אמשינוב ועד אז עוד קיים סיכוי סביר שעוצמה לישראל יעברו את אחוז החסימה. בדיחה בדיחה, אבל עושה רושם שחסידי חב"ד נהפכו בימים האחרונים לבדיחה הגדולה ביותר, הכל בזכות כמה מתוסכלים שלא מבינים איך 'עוצמה לישראל' הפסידו את הבחירות ומנסים להפוך את אתרי חב"ד למערכת הסברה למה בעצם היו צריכים להצביע עוצמה ולמה בעצם הכל דבש למרות שהביאו חורבן גדול והעלו את לפיד לשלטון.
 
אם רק היו שומעים למומחי בחירות הם היו מבינים שהם שמים את קולם על קרן הצבי, אבל הם העדיפו להיות חלק ממסע התעמולה שעוצמה עוברת ולא פלא מדוע הם שבורים כל כך.
 
כשאני רואה את התגובות ההזויות של  מטה חב"ד שפעלו בעוצמה לישראל ובראשם הרב דרוקמן רבה של קרית ים, אני מתחיל לקבל קבאס ולומר להם 'יאלה תרדו מהורידים של חב"ד'. הבחירות מאחורינו.   ביומיים האחרונים התעורר עוד מישהו בכתבות "אידיאולוגיות" בעד עוצמה לישראל והוא הרב אורי הולצמן באמת יהודי יקר מביתר עלית וחבר המועצה במקום. מבירור קצר שערכתי מה לרב הולצמן והבחירות, התברר  שהרב הולצמן  "שכח" לספר בתור "גילוי נאות"  שהוא היה ראש המטה של עוצמה בחב"ד, והציבור קונה לוקשים אידיאולוגיים. וכהנה וכהנה, אנשים שאין להם הבנה וחצי הבנה בבחירות, קבלו דיכאון מהתוצאות ופתחו בחב"ד מחדש את מערכת הבחירות. ואני חושב שזה הזוי לגמרי ולא בריא. וכנ"ל כל המגיבים למען עוצמה לישראל הם אנשי המטה של חב"ד, שפעלו בתשלום עבור עוצמה לישראל ומנסים גם אחרי הבחירות להמשיך את תעמולת הבחירות.

ויסלח לי הרב דרוקמן, בתור רב עיר מכובד ורב של קהילה גדולה בחב"ד, האם יש לו זמן להתעסק במערכת הבחירות כבר שבוע אחרי. וכל יום הוא מנפיק מאמר נוסף ורץ למלווה מלכה עם פרוש. הרי לא מעט רבנים תמכו בעוצמה וחלקם בג' והיו גם כאלו בבית יהודי, אבל כולם דיברו רק ביום הבחירות ומאז לא שמענו מהם מילה וחצי מילה. האם שמענו מילה מהרב אשכנזי אחרי הבחירות, האם הרב ירוסלבסקי דיבר אחרי הבחירות,  אפילו מהרב הבלין שהוא זה שהריץ את עוצמה לישראל וגייס את  כולם למען עוצמה, לא כתב מאמרים ולא מנסה להצדיק את הכישלון של עוצמה וחזר לפעילות הקדושה שלו במשך כל השנה כרב הערים קרית גת ושדרות,  וראש ישיבה.
 
קטונתי מלהבין כבוד הרב דרוקמן מה בוער לכבודו, האם יש כאן משהו נסתר מעיני הציבור שלא הובהר לנו די צורכו שכבוד הרב לא נח לרגע ומנסה להצטדק בכל האופנים למה הצביעו לעוצמה, כאשר במאמר מיוחד לאתר המשיחיסטי אינפו מובהר שבכל מקרה היינו צריכים להצביע עוצמה גם תמורת ההפסד, ואילו באתר חב"ד און ליין, כבוד הרב הסביר שהיינו בטוחים שעוצמה עוברים את אחוז החסימה ולכן הלכנו איתם, ומכלל הן אתה שומע לאו, שאם לא היו בטוחים כבוד הרב היה מעביר את תמיכתו למפלגה אחרת. ושאלה לסיום האם הרבי התיר עיסוק ברמה כזאת לרב קהילת חב"ד כאילו שהוא חלק ממפלגת עוצמה לישראל?
 
הבחירות יצאו לכולנו מהאף. נמאסתם.

7 תגובות:

  1. האתרים בחב"ד דוקא מלאים הרבה יותר ב"מאמרי דעה אובייקטיביים" של בנימין ליפקין - שהוא ראש מטה הבחירות של ג', בשכר גבוה מאד.

    אם היה הכותב חבדניק היה יודע שדרוקמן הוא לא רבה של קרית ים אלא של קרית מוצקין.

    ודוקא בשונה מרבנים חבדים ששוחדו לקרוא להצביע ג' במפורשות לפני הבחירות, דרוקמן לא אמר לפני הבחירות כלל למי להצביע, אלא אמר מפורשות שאסור להצביע לבנט, ושג' איננה "החרדית ביותר" כי היא איננה שוללת מסירת שטחים.

    בכך שהוא כותב אחרי הבחירות מאמרי תמיכה באלו שהצביעו נץ, אין כל התערבות בבחירות, וודאי שהוא לא מקבל על כך טובת הנאה מאף אחד.

    השבמחק
  2. ליפקין תמשיך לפרסם את האמת על דרוקמן והבלין אנשי בליעל שהרסו את הגוש הדתי בשביל בצע כסף, והיו מוכנים למכור את כל עם ישראל להכניס את אלדד שרוצה לגייס את בחורי הישיבות ולהטיל סנקציות על כל עולם התורה. ליפקין אתה שווה עשרת מונים מהבלין ודרוקמן ליצנים קטנים ששיחקו בעם ישראל.

    השבמחק
  3. אני מתנצל אכן נודע לי שאכן הרב דרוקמן הוא רב העיר של קרית מוצקין ולא קרית ים. סליחה

    השבמחק
  4. איך בחבד נעלם החכנה הבינה והדעת ללכת עם עוצמה לישראל? מה נדפק להם בראש, אולי זה משתיית הוודקה שיצטרפו לעלה ירוק עדיף כבר.

    השבמחק
  5. סליחה על השאלה מה ולרב דרוקמן ולרב הבלין עם בחירות? מה זה קשור אליהם בכלל, איך הם תפסו טרמפ על העניין הזה. נדמה לי שכל העניין הזה אסור בחוק ומי ביקש מהם להתערב בכלל בנושא פוליטי שלא קשור לעניינם בכלל.

    סיימון הר צבי

    השבמחק
    תשובות
    1. הבלין שכנע את בן ארי שהוא מריץ אותו ויכניס אותו לוועדת הכספים ודרכו יוזרמו מילונים למוסדות חב"ד בקרית גת. כך לפחות שמעתי מחסידי גור בקריה שהכל היה עניין של כסף לחב"ד קרית גת.

      מחק
  6. מה שכתבת על הבלין הוא שקר ואתה מסתכן בתביעת דיבה!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.