רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 בינואר 2013

מכתב: הרב שך ניתק אותי מלימוד התורה

הייתי בחור אמריקאי תמים, נחשבתי לעילוי ונפשי חשקה בתורה, למרות שהורי לא היו כ"כ תורניים החליטו לשלחני לישבה הטובה ביותר וכך הגעתי לישיבת פונוביז'  כבחור צעיר עם חשק בוער ליהפך לגדול הדור.

אלא שדא עקא לרוע מזלי הייתי קרבן של תעמולת הבחירות דתשמ"ט שעל פי הוראת מרן היותה חוב קדוש לסגור את הגמרות ולבנות את המפלגה!
ואז נפלה עלי אותו תקופה חשוכה ואיומה באו אלי בחורים ונשבעו לי שעל פי רצון ה' עלי להיחלץ לועדה לדוברי אנגלית של מטה הבחירות ואני בתומי סרבתי כי רציתי להתמסר כל כולי לתורה! רק תורה! תורה ותו לא! באם הייתי רוצה להתגייס לעשיית מצוות הייתי הולך לחב"ד!
התחילו לשטוף לי את המוח: מרן הוא הוא הקובע מה נחשב ביטול תורה ומהו קיומה ואם עלה ברצונו ית' שכעת צריך לסגור את הישיבות למען המטרה הנעלית של הקמת מפלגה אז כן יקום!
שוב ושוב חזרו על אותו המנטרה: המהרהר אחר רב שך כמהרהר אחר השכינה! אז לא הבנתי את עומק הכפירה שטמון במשפט זה: לדידהו אין זה דין בהרהור אחר "רבו" כדברי חז"ל, אלא זהו דין מחודש שאסור להרהר אחר רב 'פלוני'! תו אין בזה משום שיעורא בדינא דכיבוד רבו גרידא אלא יש בזה משום השואה של רב 'פלוני' לשכינה! רחמנא יצילנו מהאי דעתא חבלאה!
מה אומר ומה אדבר מעשה שטן הצליח ואני נגררתי אחר תעמולת השקר וחבל! כל יום נסחבתי לשכונה אחרת לשכנע אנשים שרק מרן ורק מרן ורק על פיו ישק כל דבר, כי הוא הוא...  
רק שנים לאחר מכן קלטתי שנסחפתי לתאוות השלטון של זקן ממורמר שלא פירגן לכלל ישראל איחוד כוחות, ורק שנים לאחר מכן הבנתי את עומק הנזק והעוול שנעשה לי באותו תקופה.
צר לי מאוד על אותו תמימות שהיתה לי טרם הסחיפה וחבל על דאבדין כי עד עצם היום הזה לא חזרה אלי אותו מתיקות התורה של תקופת תרום התעמולה השקרית.
ואולי זהו עונשי על שנתתי ידי למחלוקת הכי גדולה של היהדות החרדית אחרי השואה.

4 תגובות:

  1. זקן ממורמר?

    תקרא שוב את הטור שלך, ותראה מי הממורמר...

    השבמחק
  2. שך-מעט!?
    כה אמר אדני ה':
    הוי רועי ישראל אשר היו רועים אותם! הלא הצאן ירעו הרועים!

    השבמחק
  3. אהרון לייב שטיינמן15 בינואר 2013 בשעה 14:42

    מי זה הבן זונה שפוער פיו על הרב שך ?

    השבמחק
  4. חרדים פרזיטים שמבטלים תורה בשביל פוליטיקה וכסף שיגנבו מהחילונים, ולומדים תורה בלי לעבוד "אין קמח" אוכלי חינם. שונאי חינם מעקבים משיח בסכסוך בין חסידה ללטאה ספרדים ואשכנזים.
    אתם ההפך הגמור מרצון אלוהים!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.