רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 19 בינואר 2013

הרב יוסף יצחק הבלין: "הברירה היחידה היא להצביע לג'"

רבה של קהילת חב"ד בשכונת רמת שלמה בירושלים ויו"ר "היכל מנחם" בירושלים הרב יוסף יצחק הבלין, נשא דברים נוקבים במהלך התוועדות שבת שנערכה בבית הכנסת חב"ד, וכן בהתוועדות "מלווה מלכה" על החובה להצביע בבחירות הקרובות לרשימת ג' בבחירות לכנסת.

"חייבים להצביע ג'. אין לנו ברירה אחרת. מה יש לנו עם מפלגות אחרות? ג' תשמור על שלושת השלמויות, שלימות העם, שלימות התורה, ושלימות הארץ", אמר.

הרב הבלין הזכיר את כל הביקורים של הרב יואל כהן אצל גדולי הליטאים, וכיצד הם קיבלו אותו במאור פנים ובחמימות, לצד העזרה הרבה של נציגי אגדות ישראל למוסדות חב"ד, לכפר חב"ד, ולריכוזי חב"ד נוספים.

"האינטרס הברור של הרבי היום זה קירוב כל החוגים לחב"ד, והצבעה לג', יכולה לסייע רבות להמשך הפצת המעיינות בקרב כל החוגים. כל מי שיקר לו קירוב יהודים חלה עליו חובה להצביע ג'", אמר הרב הבלין.

הרב הבלין סיפר כי אחד מזקני אנ"ש ביקש למסור שיעור חסידות בבית הכנסת "קהל יראים" של סאטמר בירושלים, אך לא איפשרו לו מאחר ומי שמצביע בבחירות לא יכול להיות חזן ולא למסור שיעור. כשהחסיד כתב על כך לרבי, ענה לו הרבי: "אלף בחירות לא שוות שיעור תניא". "עדיף שיעור אחד בחסידות, ולקרב עוד יהודי לחסידות, מאשר להצביע בבחירות", אמר הרב הבלין, וציין את הקירוב שיש לאחרונה בין חוגים ליטאים לחב"ד, ושב"יתד" אף פירסמו כתבה על אדמו"ר הזקן, וכי אנחנו צריכים להמשיך את הפעילות בקרב כל החוגים, ולהצביע לג'.

הרב הבלין הזכיר גם את הרב מאיר פרוש המסייע רבות לשלוחים ולמוסדות, ובאגודת ישראל יש גדולי תורה וכן נציגים בכנסת שעומדים בתוקף בעד שלימות הארץ.

5 תגובות:

  1. זו היתה צריכה להיות הכותרת:

    הרבי: "אלף בחירות לא שוות שיעור תניא"

    השבמחק
  2. מי זה הרב הבלין???
    לא שמעתי עליו מעולם!

    מה אתה ממציא רבנים???

    השבמחק
  3. הרב הבלין אומר בשם הרבי: "אלף בחירות לא שוות שיעור תניא".
    מעניין לדעת אם יש לו מקור מוסמך שאכן הרבי אמר את זה.
    האם יש לו את הכתב יד קודש? או פתק ממזכירות של הרבי?

    השבמחק
  4. אין לנו אלא להצביע 'עוצמה לישראל',
    וכן, עוברים את אחוז החסימה, ובעזרתכם - בגדול.
    http://cache.bhol-forums.co.il/upload0708/2013120_15492517603_jpg.jpg

    השבמחק
    תשובות
    1. משוגע נמאסת! תפסיק לפרסם כאן את השטויות שלך!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.