רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 בינואר 2013

מחאה והבהרה - צילומי המטה החרדי בליכוד אינם חברי הליכוד מסבכים אותם ללא כל הצדקה

מקובל היום בעולם צילומי אילוסטרציה, אבל צריך לציין שזה כך אחרת נופלים בפח. כאשר כתבתי אתמול על פעילות הליכוד ברחוב החרדי חיפשתי תמונה מתאימה ונכנסתי לפייסבוק של המטה החרדי ואת התמונה הזו מצאתי שם, הרושם שנוצר שהם חלק מהמטה שלהם או מהמשתתפים בכינוסיהם

אבל מה מתברר, כי אלו שבאמת משתתפים ובאים לכינוסיהם אותם לא מראים בשביל שלא לקלקל להם, ואילו אחרים שאינם חלק מהם הם כאן הקרבנות, וזה לא הוגן לעשות את זה למי שאינו חלק מהם

הם לקחו תמונה של ארגון 'הצלה' או משהו דומה היכן שיושבים חרדים וחילונים יחד וזה משחק טוב לאינטרס שלהם

אני מבין למטרת חברי המטה החרדי בליכוד, וזכותם המלאה להיאבק על הגברת כוחם ברחוב החרדי, כל עוד אין בחירות פנימיות ב'יהדות התורה' על שתי חלקיה אי אפשר לבא בטענות לאיש אסור לאפשר מצב של יחידים המשתלטים על הציבור כפי שקורה בעשורים האחרונים, אבל מאידך אסור גם לסבך את מי שאינו חלק מן הענין

לכן אני מוצא לחובה כאן להבהיר בצורה הכי ברורה כי שני החרדים שרואים בתמונה אינם חלק מן הליכוד הם נפלו קרבן לרושם שנוצר מהפייסבוק של המטה החרדי בליכוד מבלי שיש להם כל קשר לענין

2 תגובות:

  1. כל הכבוד לך על ההתנצלות אבל גם כל הכבוד להם על ההתנדבות והנה הקישורים
    http://www.bhol.co.il/Article.aspx?id=47713
    http://www.ashdodnet.com/article/45628

    השבמחק
  2. הסתכלתי בקישורים של המגיב מאלי.

    ואני מתבייש במפלגת הליכוד.

    החרדים באלו פשוט סלסב, מצילים חיים, עושים עבודת קודש, גאים בהשתיכותם למחנה החרדים, והליכוד חוטא ומחטיא.

    ולבעל האתר אני אומר, כל הכבוד לך הרב שאולזון, שהבהרת את הדברים בצורה מכובדת.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.