רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 בינואר 2013

לא רק החסידים שעבדו והצביעו בכוונה הרבי ר' מנדלי אף הוא הצביע בכוונה גדולה


חשבתם שרק החסידים קיימו את המצוה עבדו קשה והצביעו בכוונה גדולה בדחילו ורחימו, גם הרבי בכבודו ובעצמו הגיע לקלפי והצביע בכוונה גדולה לקיים את מצוות אביו הקדוש שציוה בשעתו להצביע ג'

כאן אני מביא לכם דיווח קצר מפעילות חסידי מרכז ויזניץ חסידיו של ר' מנדלי מה הם עשו במשך היום:

הבוקר אצל חסידי ויז'ניץ התחיל בשעה מוקדמת מאוד, חסידי ויז'ניץ יצאו בבוקר השכם בהתלהבות רבה למטה המרכזי במרכז חסידי ויז'ניץ, מצוידים בברכת הקודש. מהמטה נשלחו האברכים למטות בכל הערים ולעבודה אין סופית במטות יהדות התורה.
האדמו"ר מויז'ניץ התפלל תפילת שחרית בבית המדרש הגדול ולאחר התפילה התעניין אצל האברכים האם כבר יצאו לפעילות והוסיף אני גם כן יוצא להצביע בשעות הקרובות.

בשעה 2:40 יצא האדמו"ר שליט"א ממעונו במרכז חסידי ויז'ניץ לעבר בית הספר בנות לאה אסתר ברחוב עזרא בבני ברק, להצבעה בקלפי כאשר שיירה של עשרות רכבים מקושטים בשלטי לעשות רצון צדיק ג' מלוים את האדמו"ר, בהגיעו לבית הספר פצחו החסידים בשירת לעשות נחת רוח כאשר הם מלוים את האדמו"ר עד הקלפי, האדמו"ר נכנס לקלפי ולקח את האות ג והכניס למעטפה, לפני הכנסת המעטפה לקלפי אמר האדמו"ר את הלשם יחוד לעשות נחת רוח לבורא יתברך שמו ולהרבות כבוד קדושת אדונינו מורינו ורבנו זי"ע מ.י. בן ח.מ. ביציאה מהקלפי ליוו מאות חסידים את האדמו"ר שליט"א בשירת "והיא שעמדה".

בשעות אלו כחמש מאות פעילי מטה מרכז חסידי ויז'ניץ ממשיכים לחרוש את רחבי הארץ בעבודת שטח מסיבית, כדי להוציא את כולם מהבתים להביא את מקסימום הקולות הפונטציאליים לקלפיות - לעשות רצון צדיק

תגובה 1:

  1. הזוי. גם כשהולכים לבית הכסא לקיים "בל תשקצו" הם שרים לעשות נחת רוח?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.