רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 בינואר 2013

מפקח מנהל את התגובות - לי אין זמן

לרבים השואלים מה קרה שבימים האחרונים מוחקים יותר מבעבר, אודה על האמת, נטלתי על עצמי מעמסה שהיא מעל לכוחותיי הפיזיים. אני עושה את הכל לבד ולא מספיק להתמודד עם כל כך הרבה חומר ועבודה, אני עובר מידי יום על מאות אימיילים ומשתדל לענות לרובם מכין פוסטים בנוסף על כל העבודה היומיומית שלי מחוץ לבלוג, אין לי ברירה ומה שאני יכול להעביר למישהו אחר אני מעביר

הרבה תלונות קיבלתי על שאני לא מוחק ולא מצנזר פגיעות ברבנים וסתם אנשים חומר מזלזל שלא ראוי שיעלה. והאמת היא שזה קורה מחוסר זמן, לכן מתחילת השבוע עובד מבקר שכמה פעמים ביום נכנס לתגובות עובר עליהם ומוחק

כאן אני מבקש, מכל מי שחש נפגע או חושב שתגובה מסויימת אינה ראויה וצריכה להמחק לכתוב לי ואעביר אותה למייל של המבקר שיטפל בזה מיד

3 תגובות:

  1. בן כמה הוא המבקר היורש שלך אל תגיד שהוא בגילך בסביבות שבעים- שמונים כי אנחנו צריכים אותו עוד הרבה שנים אם חס ושלום משיח לא יתעורר בעגלא

    השבמחק
  2. זה בסדר שאולזון, גם אם המפקח לא יצנזר כלום אנו מוחלים לך מראש.
    כך צריך להיראות אתר בלוגים אמיתי.

    השבמחק
  3. עליך לדעת מר שאולזון:

    כל הסיבה שיש כ''כ הרבה כניסות לאתר, זה רק בגלל שיש פה חופש ביטוי בלי צינזורה,

    ברגע שתתחיל לצנזר מפה ומשם, תרד הפופולריות של האתר ב 90%.

    אנשים אוהבים לגלוש לאתר, ב ע י ק ר , בגלל שפה יש להם חופש ביטוי, משא''כ בשאר האתרים יש דיקטטורה רצינית.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.