רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 בינואר 2013

מכתב - 'עוצמה לישראל' או 'עוצמה לישמעאל'

בחסדי השי"ת, ממש ברגע האחרון ניצלתי ביומיים האחרונים לפני הבחירות מהצבעה למפלגת שורפי הקולות בראשות אלדד ובן ארי, כאשר הבנתי שמפלגת עוצמה לישראל לא עוברת, והחלטתי לתת את הצבעתי למאיר פרוש, ובכך לפחות לא הייתי שותף לריסוק הימין והקמת ממשלה חילונית, שיש סכנות גדולות וכל מי שהיה שותף לקמפיין האווילי הזה עתיד ליתן את הדין.
 
אבל מה שהכי מכעיס אותי בסיפור הזה, הוא כביכול הנושא האידיאולוגי של מפלגת עוצמה לישראל שרצה לבד.  כפי שהבנתי הויכוח  עם הבית היהודי  היה על מיקום ברשימה. בן ארי קיבל מקום שמונה ואלדד מקום 11 והם רצו שבן ארי יהיה מקום 6 ואלדד מקום שמונה. ועל זה התפרקה האחדות. שהייתה מביאה למפלגת הימין לפחות 15 מנדטים.  
 
אילו היו שומעים לצו ההיגיון והשכל הבריא בן ארי ואלדד הבוקר היו חברי כנסת לעוד ארבע שנים וקולם היה נשמע. מה שהם עשו זה לא רשעות, זה טיפשות שלא ראיתי מיימי, ועל שוטה, אמרו חז"ל, אסור לרחם.
 
ולחסידי חב"ד שנהפכו לשורפי קולות מקצועיים כבר פעם שלישית. אני מאד מקווה שהסיפור והכישלון המהדהד הזה הוא הפעם האחרונה. ב"ה התפטרנו מהחבורה הזאת שהתלבשה עלינו כעלוקות פעם אחר פעם, וכל פעם באיצטלא אידיאולוגית והופכים את חב"ד ללעג ולקלס של שורפי קולות. הפעם, לשמחתי מאיר פרוש הציל את המצב והביזיון היה פחות.
 
ובכלל אני רוצה להעיר מאימתי אידיאולוגיה של אין זכויות אין חובות קשור בכלל לשיטתו של הרבי. מאמיתי צעדות ותהלוכות של דגלי ישראל קשורים למאבק של הרבי. אלו דברים שקושרים לאידיאולוגיה מובנית של הרב מאיר כהנא להתגרות בערבים. הרבי דגל ביישוב השטחים ושימורם ולא בהתרסה כלפי ערבים.
 
אני מאד מקווה שהלקח המר נלמד, וכל מי שהצביע עוצמה לישראל ועשה תעמולה עבורם שיחשוב טוב האם הוא לא הביא עוצמה לישמעאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.