רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 בינואר 2013

הסיבות למה לא מכניסים את אמנון יצחק להרב עובדיה - צפו בווידאו ותבינו

הבחירות ב"ה מאחורינו, אמנון יצחק יצא שפל וחפוי ראש, כשהתגלה שהוא קיבל אפילו פחות מחצי ממספר הקולות שהצביעו לאמסלם - עם תוצאות אפס כפולות.
האיש ירד למחתרת. באתר שלו האישי הורידו מיד עוד בליל הבחירות כל סממן שהזכיר איזה שהוא זכר ל"כח להשפיע" (להרשיע), אפילו כל הראיונות שלו בתשקורת והטמבלוויזיה אחריהם הוא רץ בתקופת הבחירות, גם אותם הוא מחק מהזיכרון באתר שלו.
עם מה הוא נשאר? עם בושות, עם תבוסה נצחית ועם חור גדול בכיס ועם ההוכחה הגדולה ביותר שהוא בעצם לא יותר מליצן הדור. אצל אמנון לוי הוא השווה את עצמו (לא פחות ולא יותר) באותה דרגה של הרב שטיינמן והרב עובדיה שליט"א והכריז שהוא המנהיג האולטימטיבי הבא של הדור.
אם זה לא היה עצוב זה היה אפילו קורע מצחוק, אבל הוא מי שהבטיח בביטחון משיחי "שתי ספרות" וקיבל פעמיים "אפס", יצא הליצן המגוחך והאולטימטיבי של הדור.
אבל אם עוד היה לכם איזה שהוא ספק, למה בכלל מעבר לזה שהוא לא שומע בקול חכמים וגדולי ישראל, למה בכלל לא מכניסים אותו לביתו של מרן הרב עובדיה שליט"א, הנה לכם הסרטון הבא שיתן לכם מענה על הבז לגדולי ישראל ומנסה לנצל ולסחוט מהם בכוח תמיכה כלשהי למעשיו.
צפו ותבינו שהאדם הזה לא רק מסוכן בגלל שהוא סוחט בכוח ומפרשן אחר כך מילים פשוטות של גדולי ישראל, כאילו היו אלו תמיכה רשמית בו, אלא הוא פשוט משטה, מנצל ומשחק בגדולי התורה כאילו היו חפץ שלו, מטלטל אותם נפשית ומנסה לגרור מהם מילים בסחיטה.
מה הפלא שמרן הרב עובדיה שליט"א אמר שהוא לא איש ירא שמים? מה הפלא שהוא אמר שאין הוא רוצה לפגוש אותו כי הוא ממילא לא יקשיב לדעתו. הוא לא מדיע לגדולי ישראל כדי להקשיב ולקבל את דעתם אלא לכפות את דעתו עליהם בכפייה וסחטנות.
מי שקילל, גידף וחירף את גדולי ישראל וביזה את התורה, הקב"ה השפילו ולא נתן לטירוף שלו להתממש. יום הבחירות השבוע היה מבחן התוצאה של ליצן הדור.

צפו ותבינו.

http://youtu.be/5ayZksbTRDM 

7 תגובות:

  1. אתה משתלח על אמנון יצחק כאשר השחיתות , השקרים וחילול השם באה מכנופיית הפשע של ש"ס , נצר לבני עלי הכהן ששלטו בעם ועשקו אותו

    השבמחק
  2. אמנון יצחק ועובדיה יוסף שניהם קקות מסריחים.

    השבמחק
    תשובות
    1. המבזה ת"ח, אין תרופה למכתו, רשע מרושע!

      מחק
  3. אני כמביט מהצד ועוקב אחר הדברים (לא מצבע לאף אחד ולא בוחר באופן עקרוני)רואה את התוצאה כהישג אדיר
    הרב אמנון יצחק במשך 35 שנה בנה אימפריה ענקית באופן עצמאי ללא כל עזרה מגורם ממשלתי כזה או אחר.
    תוך כדי רדיפה של התקשורת מהיום שהוא צץ ועד עתה וכל זה עשה יש מאיין.
    לפני כמה חודשים יצא בהצהרה לעם (דרך המדיה שלו בלבד) שהוא עומד בראש מפלגה שנקראת כח להשפיע.
    מיד עם סיום ההצהרה לא היה גורם אחד שלא יצא נגדו מחוסר פרגון ועד התנגחות בצורה הכי מכוערת שרק אפשר
    (אני לא בא לצודד לאף אחד אלא כותב עובדות בלבד).
    עכשיו שימו לב:
    מפלגה שלא קבלה פרגון משום גורם בתקשורת,
    מפלגה שהתקשורת בזה לה בכל מדיה אפשרית,
    מפלגה שהותקפה בארטילריה מילולית מפיות של אנשים שנחשבים גדולים.
    מפלגה שגדול הדור התחנן בבכי ביום החירות לא להצביע לה והצהיר שמי שיצבע לה אין מחילה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא( דברים קשים)
    מפלגה שזייפו והחליפו פתקים שלה לפתקים פסולים בקלפי,
    מפלגה שהקמפיין שלה היה מזערי לעומת מפלגות אחרות ושיווק אותה אדם אחד בלבד,
    מפלגה שביום הבחירות יצאו ברחבי הערים כרוזים נגדה בקולו של היושב בראשה שקורא שהמפלגה מבוטלת,
    ועם כל זה הצביעו עבורה כ27,000 איש, אני רואה זאת כהישג עצום בכל קנה מידה.


    השבמחק
  4. הרב אמנון יצחק הצדיק ה׳ הציל אתך מהמקום הטמא הזה שעליו נאמר "כל באיה לא ישובון״ מה שמיוחד אצלך שאתה לא צריך את הכלי הטמא הזה כדי להצליח, הוכחת את עצמך 35 שנה ועשית מהפך כמו שכתב המגיב הקודם יישרכח כל מילה אמת.
    תראה איך נראה פני הדור שמקבלים תקציבים מהמקורות את. עשית הכל ממקום טהור מכסף של יהודים תמימים רובם אנשים קשיי יום שנושאים ונותנים באמונה יישר כח עלה והצלח לך בכוחך זה והושעת את ישראל אתה ענק ואנחנו אוהבים אותך

    השבמחק
  5. הדור לא ראוי לך אתה גדול עליהם

    השבמחק
  6. למה ללכלך ככה סתם. הרב עובדיה גדול זה ברור גם הרב אמנון יצחק גדול ובאתר שלו שופר הוא פרסם התנצלות לרב עובדיה למה ליצור מחלוקת מבית?הרב אמנון החזיר מלא אנשים בתשובה שבאו לש"ס אחר כך יש מספיק אויבים בחוץ(יאיר לפיד)ולא צריך מחלוקת מבית. הרב אמנון סה"כ אמר שאם הצליח כל כך הרבה להחזיר אנשים בתשובה בלי עזרה כספית מהמדינה אז מה הוא יצליח עם תקציבים של המדינה הרב אמנון מכיר ברב עובדיה כגדול והוא אומר את זה כל פעם לא משנה הפוליטיקה עכשיו צריך להתאחד כולם יחד

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.