רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 בינואר 2013

מבוכה ב'המודיע' ו'המבשר' האם לכתוב מחר על הכרזתו של ר' מנדלי להצביע ג' - תהיה זו הפעם הראשונה שיכתירוהו כאדמו"ר מויזניץ

ההכרזה של ר' מנדלי באה בזמן שאפשר אולי להתחמק לטעון כי אסורה תעמולה ביום האחרון של הבחירות, אבל מאידך ידיעה בעיתון במסגרת ידיעה כפי שעשו לכל הגדולים בימים האחרונים מותרת גם ביום הבחירות, ולכן מעניין יהיה לראות מה יקרה מחר, האם 'המודיע' ו'המבשר' יפרסמו את הכרזתו של ר' מנדלי או יתעלמו ממנו?

עד כה מתעלמים ממנו לא מפני שהעיתונים הללו רוצים אלא בגלל איומים של ויזניץ הכללי שלא להכניס יותר מודעות בעיתונים הללו וההפסד יהיה רב, להם יש יותר מודעות ויותר כסף ממוסדותיו של ר' מנדלי. אבל עתה בערב בחירות האם גם לוקחים בחשבון שיקולים כאלו או לפחות על ההכרזה ימהרו מחר בבוקר וידווחו להבטיח עוד קולות שיצביעו ל'יהדות התורה'

אם הם יפרסמו זאת, מעניין מה יכתבו עליו האם יכנוהו האדמו"ר מויזניץ? אם כן תהיה זו הפעם הראשונה שיכירו בו כאדמו"ר מויזניץ

השאלה עתה היא האם ויזניץ של ר' ישראל תאפשר לפרסם את הכרזתו או שגם על זה יטילו וטו

4 תגובות:

  1. אני מקווה בשבילו שלא יכניסו אותו,
    אחרת הוא כבר לא יהיה נרדף

    השבמחק
  2. חיים עוד הפעם נותנו לכה לאכול לאקשין זה לא חדש למי אדמו"ר מווישניץ היה אומר להצביעה מי רק קצת ביודעה מה הולך באגודה יודעו שהוא יעגיד להצביעה ג'

    השבמחק
  3. עוד מישהו שיודע מה קורה בעיתונים אחרים21 בינואר 2013 בשעה 19:35

    מבוכה שייך למשהו מהעבר. עשינו משהו רע ולכן אנחנו במבוכה. אבל כשאתה פשוט לא יודע מה שהם יעשו, הכותרת תהיה משהו בסגנון סקרנות.
    ואם תרצה, תוכל אפילו להחליט בשבילם כמו שאתה רגיל לעשות ולכתוב: דיונים במערכת המודיע, דילמה במערכת המבשר. אבל מבוכה אין כאן.

    השבמחק
  4. לא הזכירו את ההכרזה בעיתון

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.