רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 בינואר 2013

מתיחות בלונדון החרדית לקראת שידור הכתבה ברשת הבי בי סי (ערוץ 4) ביום רביעי בלילה בה יחשפו את חלקו של הרב פאדווא בהשתקת פשעים הקשורים בהתעללויות בילדים

מתיחות רבה בלונדון, ביום רביעי בערב בשעה 10.30 תשדר טלוויזוית הבי בי סי (ערוץ 4) שידור מיוחד על התעללויות בילדים בשכונות החרדיות של לונדון ועל מעשי הרבנים להשתיק את הפרשיות הללו

הבי בי סי פרסם קטעים מתוך התכנית - אפשר לראות את זה ביוטוב - שבו שואלים את הרב פאדווא שאלות קשות. ממקורות שטיפלו בכתבה נודע לי, כי מי שעומד מאחורי הסיפור הוא בחור חרדי שהתקלקל והחליט להוציא את מה שקרה לו החוצה

הוא סיפר על עוד אחרים ביניהם אבא ששיתף פעולה עם החוקר שעשה כאן עבודה יסודית וגילה כי מי שעומד בראש קהילת החרדים הרב אפרים פאדווא הוא אישית הורה להשתיק את הפרשה

לטענת החוקר הקהילה החרדית מתמודדות עם הרבה התעללויות כאלו ומשתיקים אותם מפחדים לפנות למשטרה מחשש שינודו בחברה החרדית

הרב פאדווא שידע על מה שהולך לקרות - ראיינו אותו לכתבה - הוא פרסם מכתב שבו הוא טוען כי יש וועד הרבנים' מיוחד שמטפל בכל מקרה כזה

במקום שתשמעו ממני מה ישמיעו שם, מביא אני לכם כאן לינק לשידור ישיר ביום רביעי בשעה 10.30 על פי שעון אנגליה. הנה הלינק: http://www.channel4.com/programmes/dispatches/articles/home

12 תגובות:

  1. זה לא קשור לביביסי בכלל זה ערוץ4 שהוא ערוץ נפרד לגמרי

    השבמחק
  2. גם לי יש הרבה מה להוסיף לחוקרים

    השבמחק
  3. באבוד רשעים רינה
    אפרים פדוודוא רשע עריץ שנתגלה קלונו ברבים

    השבמחק
  4. תמיד זה היה כך -
    שבת דף לד/א
    זונות מפרכסות זו את זו תלמידי חכמים לא כל שכן.

    השבמחק
  5. חיים שאולזון לאיפה נעלמת?
    אתמול העלית בקושי 3 פוסטים
    היום לא עדכנת כלום עדיין...
    הייתי בטוח שאתה תסקר מזווית אחרת
    את הפגישה של דרעי עם האדמור מגור

    השבמחק
  6. A group of yidden have undertaken toTehilim during the time of the Chanel 4 show tonight to daven to minimise the terrible chilul Hashem intended by this documentary

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נגד ההלכה משום שנאמר השומע קול צעקה בעיר לא יתפלל שלא יהא בביתו. היתה אשתו מעוברת לא יתפלל שיהא זכר לפי שהוא תפילת שוא. וא"כ האומללים הללו לא ישנו את הכתבה והשפעתה ההרסנית.
      במקום למלמל פסוקים כאחרוני עובדי העבודה זרה אני הייתי מציע לפעול ברוח היהדות של ובערת הרע מקרבך. זה גם יטהר את מחננו וגם ימזער את חילול ה' העתידי.

      מחק
  7. חחחח פאדווא נפל חזק, אני מקווה שהמשטרה ימצה את הדין איתו אחרי שהוא אמר לא ללכת לפאליציי.
    חולירע שמגן על פושעים שמתעללים בילדים.

    השבמחק
  8. אוי איזה נחת!! אפרים פאדווא הולך לכלא! לא היתה לי כזאת שמחה מאז הכנסנו את קצביניו לשבע שנים!

    השבמחק
  9. I would like to suggest to those taking such keen interest in viewing and reading material that portrays the orthodox community and its Rabbis in such a vile manner to read mien kapmf and the likes,where they will be far better entertained

    השבמחק
  10. if a film was produced vilifying your father would you watch it as entertainment ? How can a yid watch as a fellow Jew's blood is being spilled ,I just fail to comprehend it

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.