רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 בינואר 2013

סקר מעריב: 'עוצמה לישראל' 1

שוב ושוב ושוב, תרחמו על כלל ישראל אל תצביעו למפלגה שלא עוברת את 'אחוז החסימה' תצביעו לאיזו מפלגה שקרובה לליבכם אבל עוברת את אחוז החסימה. הטענה כי אין למי להצביע היא שטותית מפני שפירושם של דברים התאבדות. לא שמענו דבר שכזה שכאשר לא מוצאים את מה שמחפשים מתאבדים. במצב הזה בוחרים ברע במיעוטו

תגובה 1:

  1. אתה בדוקק דברים ע,פ אינטואיצי' ולא ע"פ נתונים, לפני שאתה בודק תכנים ומוסר אותם ע"פ ח-ו-ו-ת ד-ע-ת-ך במחכ"ת אינך י-כ-ו-ל לייצג נאמנה את היהדות על כל צעד ושעל מבלי ללמוד קודם לכן[פעמים בקטן פעמים בגדול] אתה חייב לעבוד על פי פרמטרים.

    ואם מדברים סטטיסטיקה - אז בא נרחיק לכת ונעשה מ-כל הסקרים שהתבצעו עד כה סטסטיססיטיקה ונגלה ש-ע-ש--ר-ו-ת אנשי מקצוע לא טעו [והאומר בשלילה הוא היפך הקורקטיו'] ואמרו שהוא עובר (עם עוד 40% שהעלו אותו מעל ה-3),

    ואם אני לא טועהנ - זה מתחיל מהמכתב שהבאת בשם רב חבד"י. אל תשכח שיש מחנה שלם!! שסובר אחרת, אני לא מדבר על שתי צורות חשיבה בחב"ד, אני מדבר על זה ששתי האתרים החבדיי"ם COL ו-CHABAD INFO הביעו תמיכה ג-ו-רפ-ת בבן אדם הזה, מקוווה שעם עובודת אתה לא מתווכח (ואני לא באתי להקניט)

    הנה קישור (אם לא קרא את כ-ו-ל-ו (הוא קצר) לא תבין:

    http://www.chabad.info/#!g=1&url=article&id=73944

    בכללנ, לא יזיק אם תעשה קצת שיעור בית בנושא, (בכנות) תדבר עם מישהוא שאתה מ-כ-י-ר מחב"ד, ותראה איך הדברים נראים

    אתה לא חייב להסכים איתי, אבל אתה חייב להסכים עם עצמך לאור העובדות שאני מביא!!

    בכבוד,

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.