רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

מה אמר מרן הגאון החסיד ר' שאול אלתר ב'טרינק' לכבוד חנוכה ומדוע נתן לאברך ווייטמן מערד בקבוק יין והביע סלידה מן היוונים בגור

כמידי שנה גם השנה הוא לא שינה דבר. המציאות שינתה וקרה כאן משהו מעניין, שבמקום בין 200 ל-250 שמשתתפים בכל שנה הפעם היה יותר מכפול ולא יכלו להכנס נאלצו לעמוד בחוץ

הגאון החסיד רבי שאול אלתר נוהג בכל חנוכה לערוך 'טרינק' לשם מגיעה קבוצה מתלמידיו והם שומעים ממנו דברי תורה על חנוכה. כך עשו גם השנה, אבל הפעם ראו נהירה כאלו שאף פעם לא היו שם, השנה הגיעו

מי שהיו שם אומרים כי הוא דיבר דברים מאוד חזקים וקשים, ואביא לכם כאן רק ווארט אחד מן הדברים הארוכים שלו

הוא הזכיר את הגמרא על שתי הכהנים שהיכו זה את זה ואחד הכניס לשני את הסכין על מנת להורגו. האבא של אותו זה שעמד למות היה שם והוא צעק תוציאו אותו מהר מבית המקדש כדי שלא יטמא את הקדשים

והכל מתפלאים, כל אחד היה מתרגש וצועק הנה הרגו את בנו והאבא עסוק בטומאה. איך הגענו למצב של רציחה בבית המקדש

וכאן הוא עבר ואמר כי אצלנו אלו דברים מאוד מובנים כבר לא מתרגשים מרציחה, רוצחים אנשים שופכים את דמם זו רציחה ממש וזה לא מזיז לאף אחד, לא נראה אחד קם ובוכה על הדם שנשפך

מה שמעניין היה, באמצע דבריו הגיע למקום אברך מערד ששמו ווייטמן, הוא סבל סבל בל יתואר זרקו אותו מן הכולל אך ורק מפני שהוא היה חברותא של מי בערד שחשוד שהעביר לי חומר. ר' שאול אמר לו אתה קרבן של היוונים שביקשו להשכיחם תורתך זרקו אותך מן הכולל וב"ה התגברת ואתה ממשיך ללמוד בכולל ממילא יש לך שייכות לחג ונתן לו בקבוק יין

32 תגובות:

  1. טמבל

    אם בשמות של אנשים (לא ווייצמן ולא קרייצמן) אתה מתבלבל (ולא בפעם הראשונה) איך אפשר להאמין את שאר השטויות שאתה כותב?

    השבמחק
  2. טוב, לא גימויזעכץ - רק אברהם מרדכי בורנשטיין, לא מיילך - רק יעקב דוד רוזנבוים, לא משה אושרי ויענקל קמינר - רק הרבי עצמו, לא אנונימי רק ישראל ליפל,

    השבמחק
  3. חתיכת שקרן מנובל!
    אני חסיד מושבע של הראש ישיבה וגם הייתי בליל שבת אצלו. זה לא יאומן איך אתה יעכול לשקר כך במצח נחושה. לא היה ולא נברא לא היו 500 איש וגם לא חצי מזה. לגבי אותו אברך שכתבת שכמובן לא קוראים לו כך הוא אמנם שלח לו יין (משום היותו מקורב) והוא לא אמר לו שום יוונים ושום כלום
    יא רמאי!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה חסיד של שאול כמו שאני חסיד של ש.צבי, אתה טרוריסט גוראי מהצד של טרוריסטי גור ומשונאיו של שאול, אתה בחיים לא דרכת אצלו, רק אלוי מבחוץ ברחוב כדי לתפוס מי שהולך אליו ...
      מי ששקרן - זה אתה.

      מחק
    2. אין לי עניין שתאמין לי. אתה במילא לא מכיר אותי. אבל אני אומר לך שאני מחסידיו המושבעים, ואם אתה רוצה ראיה תברר אם הראש ישיבה דיבר על עניין של נקמה בחנוכה ופורים, שבחנוכה מוזכר נקמה משום שזה היה מלחמה על הנשמה, מה שאין כן בפורים המלחמה היתה על הגוף ושם אין עניין של נקמה. (אגב זה היה השמועס השני מתוך שלשה) ואחרי כל זה אני אומר לך ששאולזון הוא שקרן מנובל!!!

      מחק
    3. טוב א"כ אני חוזר בי משום שביררתי ובאמת הוא דיבר על זה אז סליחה!!!

      מחק
  4. דער מזרוחניק19 בדצמבר 2012 בשעה 2:32

    שאולזון -
    אתה חייב לשים לב להבדל בין "שני" ו - "שתי". זה קצת צורם.

    השבמחק
  5. איפה קלמן זליג?

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא החליף "כינוי". זה כנראה האנונימי שהגיב כאן כאילו בתוך חסיד של ר' שאול.

      מחק
  6. זה בסדר תן להם להגזים סטלין, רציחה, אני מתפלא שאין עוד איזכור לאושויץ והשואה כמו הקנאים והטרוריסטים של מאה שערים [גם זה יגיע] אין שכל אין דאגות,
    חוסר הפרופרציות או יותר מדויק[שקר וגוזמאות] סופו של בדאי גם כשהוא אומר אמת לא מאמינים לו שימשיכו עם הגוזמאות והפנטזיות....

    השבמחק
  7. אתה הלא יודע היטב שאין כאן שום גוזמא אלא המעטה. האכזריות של מערכת גור הנוכחית עולה על כל דמיון. ואתם מנצלים את זה שהציבור בחוץ מתקשה להאמין שתיתכן שפלות שכזו.

    השבמחק
  8. מותק לא מתאים לך ההנהגה? מישקולץ מחכה לך!!! אפשר גם מקומות סמי גוראיים טולנא, זילברברג,אמשינוב,מודזיץ למה אתה נדבק בכוח???
    ויש מי שבאמת מתאים לך הטרקטורן הבבות אמנון יצחק.
    מי שמחפש את האדמור שלו בנט זה מה מתאים לו

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה ממש לא צודק, אבא שלי וסבא שלי וסבא רבה, כולם היו בגור כמעט 80 שנה, למה שאני יעזוב בגלל רשעות של איזה משב"ק אלמוני.

      מחק
    2. רבותי תפסיקו כבר אם השטויות שלכם.
      אתם רק נותנים דלק לחמור הזה חיים שאולזון, שהוא לא מעניין את אף אחד.
      אי אפשר להכחיש שר' שאול אלתר הוא גאון עולם, מה לעשות הוא התחנך אצל אביו רבינו זצ"ל וכל ימיו היה דבוק לתורת השם, ובאמת ראינו בתקופת הנהגתו ששינה הרבה דברים מאוד משמעותיים בביהמד"ר שהיו מקובלים עד אז כדברים קדושים, אבל לא זכינו לאורו יותר מתקופה קצרה, והוחלף ההנהגה באד"ש.
      זה ברור שאם היו משתפים את הקהל בהמשך ההנהגה היו משתנים פני הדברים, אבל אצלינו זה לא מקובל לשתף את הציבור, רק מי שמחליט זה השתלטנים ששולטים מלמעלה על כולם וכולם מפחדים מהם, וכמובן שהם מחליטים מה שטוב להם, מי שישאיר אותם בעמדת השליטה.
      מנהיג ת"ח זה לא מה שהם מחפשים, ואם ר' שאול חושב שהגאונות שלו מפחיד אותם הוא טועה טעות חמורה, והראיה, כשהוחלט להצביע לניר ברקת במקום נציג חרדי, פסקו הרבנים שלנו בשם ההלכה לכאורה וזה גם מוקלט, שחייבים להצביע ולפעול למען ניר ברקת ואפילו לעזור לנשים חילוניות פיזית להגיע לקלפי, וזה גם מצולם, הכל מותר, והכל בגלל הפחד מהשתלטנים ולא מהתורה הקד'.
      אז רבותי תתישבו אם המציאות ואין לנו את האפשרות היום להחליף קהילה ולהוציא את כל הילדים והנכדים למקום אחר, זה בלתי אפשרי, ולכן אין לנו ברירה אלא להמתין על חלופת ההנהגה החדשה, שזה כבר יותר קרוב מרחוק.
      ולהשם הישועה.

      מחק
    3. אם הקריטריון לאדמורות הוא גאונות למדנות אני חושה שר בערל פוברסקי מתאים יותר[יש עוד רק בתור דוגמא]
      אם רוצים גם יחסן יש את ר דב לנדו [רבו של שאול]מגזע סטריקוב,ואם רוצים יחסן גאון ועם זקן לבן יש את הרב מערלוי.
      למה באמת כל השמות שהעלתי הם לא אופציה???
      כי מה שהחברה האלה רוצים זו לא חסידות אמיתית
      אלא מישהו להעריץ בסגנון של מעריצי מדונה ,בר רפאלי
      או סתם איזה שחקן כדור רגל או סתם איזה סלב.
      אני מציע עוד פעם ללמוד את הנועם אלימלך זו הזדמנות טובה לעזוב את סוג החסידות של מלומדה.

      אולי באמת אני מקל איתם כשאני חושב שהם רוצים סלב לרקוד סיבו והם באמת רוצים אדמור מגזע גור כדי לקנטר.

      מחק
    4. אצלנו מי שקובע זה הרבנים וגדולי החסידים אין צורך לומר שגם שגם המשפחה המורחבת משמשת דוגמא ומופת.
      ובאמת לא הבררה שמסתובבת בנט
      עדיין לא הבנתי למה אתה לא מחפש מקום אחר אמשינוב לא טובה לך, מישקולץ לא טובה לכם?
      מה עם אמנון יצחק??
      או הטרקטורון?

      מחק
    5. לא, לא טוב לנו. אבל לא אנחנו נעזוב רק אתם וראשיכם שהרסתם לנו את הקהילה היפה שהבית ישראל חידש והקים בדם ויזע [דם של עצמו, לא של אחרים ...]. אנחנו גור, גור זה לא המידות המושחתות והדיקטטורה שאתם הכנסתם פה. אנו והורינו וזקינינו היו שותפים בביסוס גור, ולא מי שהשתלטו עליה לפני 16 שנה יכתיבו לנו לאן ללכת.
      אתם תלכו לכל המקומות שמניתם, כי אתם באתם להרוס ולא אנו.
      [אגב: רוב טרוריסטי והורסי גור הם באו מבחוץ, שימו לב ובידקו, ונהיו "דעה זאגערס"].

      אדמו"ר הוא לא מלך סעודי שיכול לנהוג עם העם נגד התורה והמוסר, לא, שאתם תעופו, לא אנו.

      חוץ מזה, כמו שאתם לא פרשתם בשנות הפנ"מ, אף שמיררתם את חייו והפרעתם לו לנהל את הקהילה, ולא חדלתם להציק ולקלקל, רק הוא בצדקתו לא הגיב, ומדוע לא פרשתם אז ???????????.

      כך גם אנו, יש לנו ממי ללמוד, נלך כדרכיכם ונמתין "אולי יחוס" ... אנו הולכים בדרכי גור הרבה יותר ממכם - נבלים. אנו גורים הרבה יותר ממכם.

      מחק
    6. התגובה הזאת מתאימה "לרוזנברג" הידוע שהועף
      מגור בביזיונות בגלל התנהגותו הבזויה
      אגב יש אומרים שיש קשר חזק בין
      שאולזון/שרה איינפלדQרוזנברג וד"ל

      מחק
  9. פ - י - ל - ו - ג ! ! ! ! ! !

    זה הדבר היחיד שאתם צריכים!! משני הצדדים!!

    רק פילוג - ועכשיו - יכול להציל את המצב!

    כ"ק מרן אדמו"ר מגור שליט"א הוא קדוש וטהור וצדיק יסוד עולם אמיתי אבל אינו ראוי בכלל להנהיג עדה של 10,000 איש! (מי לנו גדול ממשה רבינו ע"ה שהיה צריך לשרי אלפים ושרי מאות) זה לא טוב לא בשבילו ולא בשביל החסידים שלו!

    אנא מכם חסידי גור! תעשו טובה לעצמכם! תתפלגו ותנו לצדיקים לנוח ממחלוקת והסתה וכו' וכו'.

    השבמחק
    תשובות
    1. עפרא לפומיה.
      בכתבה שמזכירים את בונה ומייסד כלל ישראל על פי השם, לא מזכירים מושחתים שרק מחריבים קהלות בכלל ישראל.

      מחק
    2. רוזברג פעיל מאד פה "בבלוג,
      למיטב ידיעתי הוא מאד פעיל בבלוג
      חלק גדול מהתגובות נגד גור
      זה "רוזנברג" הידוע לשימצה

      מחק
  10. מותק המצב מצוין רק תוציא את האף מהמחשב[החיים הוירטואלים] אל המציאות יתברר לך שהמלוקת ושני הצדדים נמצאים רק בנט.

    השבמחק
  11. בטח. בדיוק כמו ברוסיא, איראן, לוב, מצרים, סוריה וכו' וכו' הדרך היחידה שאפשר לפתוח את הפה נגד משטר דיקטטורי במאה ה-20 זה רק בנט! ברוכים הבאים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. שמתם לב ששאולזון החליף את השם?
      אולי תיבדקו עוד שעה זה יוחלף עוד פעם!

      מחק
    2. אף אחד לא מכריח אותך להישאר תלמד מר מנדל שפרן לא מתאים עזב מי רודף אחריו??
      אי אפשר להשאר כדי לטרטר את המערכת.

      וגם שאול לא ירצה אותכם,כי עזי פנים לרב אחד יהיו עזי פנים גם לרב השני ואתם תנסו להכתיב גם לו.
      כשהמורדים מיוזניץ [בגלל קנאות] רצו להתקבל לסאטמר אמר להם ר יואליש פעם אחד עזי פנים תמיד יהו כאלה לא צריכם כאלה פה מחר ימרדו בי.

      מחק
    3. לא אנו נלך, רק אתם תלכו זוף זוף ! מי הכריח אתכם בשנות הפנ"מ להשאר ולטרטר את המערכת ואותו על לא עוול בכפו רק בגלל שהעז להיות רבי לא כרצונכם ???????????
      מדוע אז לא פרשתם ???? אתם אלו שהכנסתם את המושג שניתן להישאר בקהילה ולמרר את חיי הרבי, אתם אלה שהחדרתם זאת, כך שאל תלינו. חוץ מכך, איש לא מטרטר את המערכת כל עוד לא החרבתם ורדפתם אותו או את קרוביו וכו'. אל תיתממו, אינכם יכולים לרדוף ולהציק ולהעמיד פני תם כמו סאדם חוסיין שג"כ אמר שמי שרוצה יכול ללכת.

      מחק
    4. תיקון:
      לא אנו נלך, רק אתם תלכו סוף סוף ! מי הכריח אתכם בשנות הפנ"מ להשאר ולטרטר את המערכת ואותו על לא עוול בכפו רק בגלל שהעז להיות רבי לא כרצונכם ???????????
      מדוע אז לא פרשתם ???? אתם אלו שהכנסתם את המושג שניתן להישאר בקהילה ולמרר את חיי הרבי, אתם אלה שהחדרתם זאת, כך שאל תלינו. חוץ מכך, איש לא מטרטר את המערכת כל עוד לא החרבתם ורדפתם אותו או את קרוביו וכו'. אל תיתממו, אינכם יכולים לרדוף ולהציק ולהעמיד פני תם כמו סאדם חוסיין שג"כ אמר שמי שרוצה יכול ללכת.

      ר' מנדל שפרן שלא נאלץ לפרוש תחת אף רבי בגור, זה אחד ה"כתמים" שלכם, ולא השבחים, שהוא נאלץ לפרוש רק בהנהגת הדמים הזו כשלא נשארה לו ברירה [הוא וכן ר' אברהם אטלס, הרב מוזסון, ועוד ועוד]. אם אנשים כמוהו נאלצו לפרוש, סימן שאכן באו מי ם עד נפש, ו"אתם" צריכים לפטור אותנו מנוכחותכם סוף סוף.

      מחק
  12. למען ההגינות, אני חסיד גור אבי היה חסיד גור גם סבי ולמעלה בקודש בני מתחנכים בגור ואני תפילה שגם נכדיי וניניי עד ביאת גואל צדק ועד בכלל.

    אני ממש מתחנן בפניכם, ידידי היקרים שבכל אופן מסתובבים משום מה בנט.
    במטותא מכם אני ממש מתחנן אליכם אל תתקיפו ואל תגיבו למה שחיים שר"י כותב יומם ולילה, הבינו נא יש לו את הבמה המרכזית כאן ואנחנו בין כה וכה נהיה בשולים נגיד לא יעזרו לנו כל ההכחשות תמיד יהיו כאלו שיכתבו כנגד כן נכון וכל משנאי ה' ימחאו כף,

    אין טעם לשכנע אף אחד בשום דבר לגבי הרבי שליט"א כי עצם העיסוק בכך גורם לחילול כבודו.

    האמינו לי, הכח של הכתיבה והבמה המרכזית כאן הוא כ"כ חזק

    השבמחק
  13. המשך...
    שאירועים שאני עצמי עד להם, ונכתבים כאן אחר כך באופן מסולף או הוצאת דברים מהקשרם גורמים לי לחשוב אולי האמת עם הכותב הרי זה מה שהיה כתוב, פשוט לא יאומן.

    אני ממש מתחנן אליכם תנו לו לשוטה לכתוב כרצונו, מה שרוצה מתי שרוצה על מי שרוצה איך שרוצה וכמה שרוצה.
    אנו חיים בדור האינטרנט ואת המציאות אי אפשר לשנות,
    והדרך היחידה להתמודד היא רק לשתוק.
    רק עכשיו מתוך עוצמת הכאב אני מבין את מאמר חז"ל הנעלבים ואינם עולבים שומעים חרפתם ואינם משיבים עושים מאהבה ושמחים ביסורים עליהם הכתוב אומר ואוהביו כצאת השמש בגובורתו.
    צריך באמת הרבה כח בשביל להבליג,
    לא יעזור שתנסו לשכנע, אפשר לצעוק ולהתפלל לה' שיתמו חטאים מן הארץ. במאבק הזה אין לנו סיכוי,
    ונתחזק במכתבו של ה'לב שמחה' "אתה יהודי עשה את שלך" מדארף טוהען נישט אופטוהען,
    אחי ורעי לעת הזאת 'ויתחזק דוד בה' אלוקיו' היו לו הרבה יותר שונאים ורודפים 'דוברי שלום עם רעיהם ורעה בלבבם' ואפי' האשימו אותו בדברים חמורים בהרבה, כשדבקו שערים זה בזה לא פתחו עד שאמר 'זכרה לחסדי דוד עבדך' והפכו פניהם של שונאי דוד כשולי קדירה.
    התגובה הכי טובה היא לא להגיב הבה ננסה זאת לפחות חודש ונראה כמה יכולים אנשי דלא מעלי לריב עם עצמם.
    אני לוקח בחשבון שיתכן ויביימו כמה דורשי טובה למען הרבות אקשן, לפחות נדע שלא שם חלקנו כהם וגורלנו ככל המונם. פויה


    השבמחק
    תשובות
    1. ממה אתה מתרגש?שעונים לכסיל כאיוולתו?
      אף אחד לא לוקח אותו והגוזמאות, פנטזיות, שקרים ברצינות, משתעשעין על חשבון השוטה של העיירה.

      הוא הרי מגיע בקביעות לביה"מ לראות את הרבבות ולהתפוצץ מקנאה בבחינת יחיו הקנאים ו....
      הוא יודע שהעם הציבור החסידים בני ...אמרו ואומרים את דברם בבהירות......

      יש איזה סרך מצווה לעזור לו להוציא את התיסכול.
      אתה יודע כמה קשה לו שהעולם לא מסתובב לפי הגחמות שלו שיוציא את זה פה ולא על האשה והילדים.

      מחק
  14. נקווה אמנם שבקרוב יתקיים מקרא וחז"ל זה שחפו פניהם של שונאי דוד כשולי קדירה", בכל אלו שרדפו ומיררו את חיי הפנ"מ ועוד הרבה צדיקים ופשוטי עם בתוך ומחוץ לגור, והם עוד מתחסדים כחסידים וצדיקים. ויתקיים בפנ"מ ומשפחתו "זכרה לחסדי דוד" וכו'.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.