רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 11 בדצמבר 2012

המלחמה לא היתה לשוא הורדנו את המסכות מפורקי העול

תלמיד פונוביז' כותב:

למעלה מחצי שנה עבר מאז החל המאבק מול נתי גרוסמן ומנ"כלו יענקלה לבין. הם שהיו חזקים מכל, הכתירו מרנים, השפילו גדולי עולם, והפכו את כולנו בדרך לכת משיחית הזויה שדבוקה בקברו של הרב שך, קידשו מלחמת ג'יאהד נגד מאור עיני הגולה קודש הקודשים מלאך ה' צבקות מרן הגראי"ל שליט"א.
 
לא אשכח את חברי היקרים בוגרי הישיבה, שמבינים גם בפוליטיקה הפנימית, שהזהירו אותי שנתי גרוסמן בסוף ינצח והמאבק אבוד מראש. מנגד אני זוכר את כל המגיבים שהסתכלו עלי כלא נורמלי ולא האמינו ולא רצו לקבל את דברי החריפים נגד נתן העזתי שר"י. לא רצו לקבל שמדובר כאן במלחמה של איש אחד ויחיד נגד גדול הדור.
 
הזמן עשה את שלו, הציבור התפכח והבין במי מדובר. שכל המאבק כל גרירת עולם התורה למחלוקת וסכנת הגיוס המרחפת על כל העולם, לא מעניין כי הוא זה, רק בגלל השפלת נתי גרוסמן. רק בגלל שגדול הדור קבע שנתי גרוסמן יעוף מיתד כדי לעשות את ה"תיקון גדול", הם מוכנים להחריב את הכל למוטט את כל עולם הישיבות.
 
השבוע הזה אחרי הקמת הנצח והפלס, מה שאכן מוכיח שנתי גרוסמן הוא היורש האמיתי של הרב שך כי הספיק בפרק זמן של חצי שנה להקים גם עיתון וגם מפלגה, וזה בהחלט מאשרר שהוא הוא גדול הדור שהנהגת הדור מסורה בידו. לרב שך לקח מהקמת העיתון עד הקמת המפלגה שלש וחצי שנים. לנתי גרוסמן זה לקח פחות מחמישה חודשים. איך העידו על נתי שהוא היורד לשרשם של דברים...
 
המלחמה שקידשנו בפורק העול נתי גרוסמן לא הייתה לשווא. הצלחנו לחשוף את מערומיו ואת מניעיו האמיתיים. הצלחנו להסיר את המסכה מנתי גרוסמן.
 
ולך ר' חיים שאולזון אני מודה לך על האימון שנתת בי גם בתקופות לא קלות,  שנתת לי אכסניה במשך חצי שנה לבטא את הכאב של בני התורה. יש לך חלק גדול בשמירה על כבודם של גדולי ישראל ומלחמה במחריבי הדת. 

2 תגובות:

  1. למה אתה מפחד לקרא לילד בשמו, הרי ממש לא קוראים לו נתי אלא שמואל

    השבמחק
  2. לתלמיד שלום!

    לדעתי המאבק לא הסתיים אנו רואים את הגר"י זילברשטיין שליט"א שמנסה להשכין שלום.
    חוששני שהשלום ינציח את כוחם של מיעוט זה שפגע במשך כשלושים שנה בעשרות ת"ח של הציבור הליטאי, והשלום יתן לגיטמציה כללית לקבוצה הזו והם כדרכם ימשיכו בהתנהגותם ודמם של רבים וטובים בציבור הליטאי ימשיך להיות הפקר.
    הקבוצה הזאת הביאה לחילול ש"ש והשפילו את כבוד התורה והרבו מחלוקות בישראל.
    ישנם היום ת"ח רבים שאינם מעיזים לומר דעתם - בעניני השעה בענינים תורניים - שאינה תואמת את דעתם של קבוצה זו וקבוצה זו כדרכה תשמיץ אותם, וזה חורבן התורה.
    זה לא יגמר עד שיעמידו אותם במקומם אולי ע"י חרם וכדומה עיין בסוגיא של תנור של עכנאי.
    אולי יש צורך בהסברה רחבה יותר, לצערנו אין הסברה מספקת.
    שמחתך מוקדמת

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.