רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

לש"ס חשבון בפייסבוק? - האם הרב עובדיה יוסף מתיר את הפייסבוק - האם הוא לוקח אחריות על כל אלו שבגללו יתחברו לפייסבוק - ואיך זה מסתדר עם הגן עדן?

הרב עובדיה יוסף בדרשתו במוצאי שבת הבטיח לכל מי שמצביע ש"ס גן עדן. הוא עשה חשבון שעל ידי שמסייעים לש"ס אז כל בית כנסת וכל דבר טוב בא לזכותם. מה שהרב עובדיה יוסף לא אמר לציבור, שאותו דבר גם ההיפך, כל דבר רע שנעשה על ידי ש"ס גם זה הולך על אותו חשבון ואז ההפסד גדול מהרווח

לכן כשמבטיחים את הברכות יש לקחת בחשבון גם את הקללות שאת זה בוודאי לא יאמרו בקול רעש גדול, ולכן על כל אחד לעשות את החשבון לעצמו מה עדיף והאם כדאי להסתכן בכל כך הרבה גהינום

אבל הייתי כרגע מוותר על הענין הזה לולא משהו אחר ומדאיג מאוד. ש"ס וכן נציגיה אריה דרעי למשל מחזיקים חשבונות בפייסבוק הציבור גולש לשם. השאלה היא מי התיר את הפייסבוק, האם הרב עובדיה יוסף מבטיח גן עדן לגולשים בפייסבוק, או שמא מדובר בהכשלת הרבים ובטוח שהולכים ישר לגהינום?

הייתי רוצה פעם לשמוע את הרב עובדיה יוסף מסביר או נותן שיעור בהלכות פייסבוק האם זה אסור וטמא לכל האחרים חוץ מש"ס

אם הרב יוסף לא היה עוסק בגן עדן וגהינום לא הייתי עושה עמו חשבון בענין הזה. אבל כשהשיקול הוא של גן עדן וגהינום, אז אנא הסבירו לי איך פייסבוק מתקשר עם גן עדן?

4 תגובות:

  1. שימו לב איזה זבל הוא השאולזון הזה, יש לו חשבון בפייסבוק, הוא מפיל חללים רבים באמונת חכמים,

    והזבל הזה בא ונותן מוסר.

    האמת יכול להיות שרק הוא באמת יודע כמה זה גרוע.

    אבל אנחנו נמשיך לקרוא את מה שהוא כותב ונאמין

    כי זה צהוב.


    איכס

    השבמחק
  2. מפגר, אתה יודע למה הוא לא אמר את זה לציבור? כי מידה טובה מרובה פי 500!
    רק מה? אתה בטח מבין טוב יותר ממרן הרב עובדיה שליט"א.
    לך בכוחך זה והטבע את העם הזה במים עכורים אשר אין להם סוף.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. מסכים עם כל מילה של הכותב... גן עדן?? הצחקתם לי את הטוכעס

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.