רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 בדצמבר 2012

ש"ס מכריזה כי היא רוצה קואליציה עם מי שמכריזה כי תעביר את ירושלים לערבים


לא צריך יותר מדבריהם שלהם ועדותם, כי אם יצליחו ויוכלו יקימו קואליציה עם שלי יחימוביץ האשה שהכריזה כי תעביר את ירושלים לערבים, ומדוע מפני שהיא תתן להם הרבה יותר מנתניהו. ובמה? כסף. אבל מה עם יהדות, ארץ ישראל? כאן אין כל הבטחה כי היא תעביר חוק שיבטיח כי בני ישיבות לא ישרתו בצבא, וגם אומרת במפורש כי היא תעשה הכל להגיע להסדר עם הערבים שפירושו להעביר להם את רוב חלקי ארץ ישראל כולל את ירושלים מפני שבלי זה אין כל דרך להסדר שלום עם הערבים

אני מביא לכם את הקטעים האלו בשביל לזכור למי לא להצביע. איני מתערב כאן למי להצביע. עבורי כולם אהובים כולם ברורים. אבל צריך להזהר מן המסוכנים ממי שמעמידים פנים אומרים לך כך ויעשו אחרת. אף אחד מאתנו לא רוצה כי יעבירו את ירושלים לערבים. חיזוקה של ש"ס פירושו ירושלים לערבים

תצביעו אך ורק למי שיבטיח כי יצטרפו לקואליציה של מי שיתחייב ויעמוד על כך שלא יעבירו את ארץ ישראל לידי הערבים ובודאי שלא את ירושלים, מי שאינו מוכן להתחייב על כך, תחפשו  מפלגה אחרת

9 תגובות:

  1. אלעס איז אונזערס11 בדצמבר 2012 בשעה 3:36

    נסיונות ההפחדה בסגנון "פרס יחלק את ירושלים" כבר לא עובדים עלינו מי שחתם על הסכם שלום עם מצרים (שהיום אנו רואים כמה הוא שווה) היה בגין מטעם הליכוד. מי שביצע את הסכמי אוסלו היה נתניהו שוב מהליכוד... בעוד ששלי יחימוביץ' בכל ימיה כחברת כנסת מעולם לא דיברה כנגד החרדים (ואף המתנחלים) ומעולם לא אמרה שתחלק את ירושלים זהו שקר וכזב. מעולם לא היו נזקים כה כבדים ליהדות כמו בממשלות נתניהו ושרון.

    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס11 בדצמבר 2012 בשעה 3:38

      ובא לא נשכח את ההתנתקות שביצע שרון מהליכוד....

      מחק
    2. את הסכם אוסלו הביא שמעון פרס , ונתניהו רק יישם אותו בחברון.
      ברק ואלמרט הסכימו להחזרת שטחים אצל ברק עראפאת לא הסכים , ואצל אולמרט הוא עף לפני שאבו מאזאן הפסיק.

      הסיבה שהשמאל מסתדר עם החרדים היא לא בגלל שהימין שונא יותר חרדים , אלא שלימין קשה לוותר לחרדים בגלל השמאל , והשמאל יכול לוותר לחרדים , אבל בתנאי שלא יתערבו לו בסוגיה המדינית.

      גם שרון ביצע את ההתנקות מפחד מהשמאל ולא בגלל דיעותיו , אגב שרון לא ימני.

      הבנת .........

      מחק
    3. אלעס איז אונזערס11 בדצמבר 2012 בשעה 10:22

      זה נכון שלימין קל יותר עם החרדים וכו' אבל המציאות בשטח קובעת בכל מקרה את הסכם השלום עם מצרים ביצע הימין וגם את ההתנתקות שרון היה ימני ואפילו קיצוני הוא זה שבנה את ההתנחלויות תוך קביעת עובדות בשטח והוא נבחר לראש הממשלה בידי הימין, נתניהו היה הראשון מכל ראשי ממשלת ישראל שהכיר בשני מדינות לשני עמים. המציאות מראה שמה שהשמאל לא היה מסוגל לעשות הימין תמיד עשה, ובשונה מברק ופרס שלי יחימוביץ' מעולם לא דיברה על לחלק את ירושלים ומה שמעניין אותה זה המצב הכלכלי-חברתי בלבד.

      מחק
    4. אלעס איז אונזערס11 בדצמבר 2012 בשעה 10:23

      תיקון טעות "לימין קשה יותר לתמוך בחרדים"

      מחק
    5. אלעס איז אונזערס
      אתה כנראה לא מבין את הכוחות הפועלים בעולם , כמו שכבר כתבתי פעם שהשולטים זה לא מי שאתה חושב , ולכן לפעמים צריכים לדבר דברים הפוכים ממה שחושבים , ולפעמים אדם מצטייר היפך ממה שהוא באמת.

      אין לך יכולת ניתוח בהבנת המציאות הפוליטית , אתה רואה כל דבר בחיצוניות שלו בלי להבין את המניעים שמפעילים ופועלים מאחורי הדברים.

      ולכן אתה כותב דברים שנדמה לך שזה המציאות אבל לא מכיר את המציאות האמיתית שפועלת מאחורי הקלעים.

      אם את חושב שאירגון אחוה זה קונספרציה , אתה לא מבין איך ההחלטות מתקבלות .

      יש לך חוסר מידע משווע בפוליטקת העולם , אני לפעמים מסתפק האם שוה להגיב בכלל להודעתיך , אבל אני בכל זאת מגיב.

      האם שמעת על ה"גלובליסטים" ?

      לכן אתה יכול להביע דעה זו זכותך אבל גם תבין שיש לך הרבה מה ללמוד , הבעיה היא שרוב האנשים הם ברמה שלך , ואת האנשים האילו מנצלים כל הכוחות הפועלים מאחורי הקלעים , בלי שהם ידעו בכלל .
      זה נשמע מדומין , אבל המציאות האמיתי היא הרבה מעבר לדמיון ששירטטתי לך פה.

      כל התגובות שלך הם באותה רמה בערך , בין בדעות פוליטיות (ימין שמאל) (ציונות , וגם ענינים תורניים .

      האמת שאני חושב באמת להפסיק להגיב לתגובותיך , אני רק כותב ברור איפה אתה טועה . וד"ל.

      מחק
    6. אלעס איז אונזערס12 בדצמבר 2012 בשעה 2:23

      הבנתי איזה סוג אדם אתה... תגיד אתה מצביע במקרה ל"ארץ חדשה"? מכיר את ברי חמיש? נראה לי שאתה הטיפוס שלו, היהודים שולטים בכלכלת העולם. נכון? הפרוטוקולים של זקני ציון זה אמיתי. לא? ביקרו כאן חייזרים והממשלה הסתירה. נכון? שמעת פעם על המועצה ליחסי חוץ ששולטת על ארה"ב?. אם זה הסטייל שלך כל מיני תאוריות קשר הזויות אז אני כבר מבין הכל...

      מחק
  2. הראיון המופתי של מרב מיכאלי עם אריה דרעי

    פתיחת חצוצרות

    רינת ברקוביץ' קובעת: הראיון המופתי של מרב מיכאלי עם אריה דרעי צריך להילמד בבתי ספר לתקשורת


    נדירים הם הראיונות שבהם מצליח מראיין לייצר כל כך הרבה כותרות שהן בגדר פליטת פה עבור מרואיין כפי שקרה אתמול בלינץ' המחושב שערכה אתמול מרב מיכאלי באריה דרעי. הישג חסר תקדים, לאור מיצובה של המראיינת כזיקית אג'נדות מקופחת, שאיכשהו כל פעילויותיה הציבוריות התפוגגו על המסך בים של מניירות שוליות כמו אכילה בידיים, דיבור נקבי והצנחת ישבנה על שולחנו של ראש הממשלה.

    דרעי, שהגיע בעיקר כדי להכחיש את כוונותיו הפוליטיות, לא פילל שהיציאה מכלא מעשיהו תנחית אותו היישר אל תוך מלתעותיה הטורפות של נמרת תקשורת, שתשחק, תתגרה, ותפיק ממנו ריאיון מוקפד, הרווי בכל כך הרבה סאב-טקסטים. איזו נמרה, לביאה. איזו לביאה? ברקודה אימתנית יורקת אש ותמרות עשן במסווה של חתלתולה מתפנקת.

    "נדבר על היציאה מעבדות לחירות", הרגיעה מיכאלי את האריה השואג ומהלה מעט רעל בכוסו. בתגובה התחכם וניסה למכור לה את הכותרת האלי פימשטיינית השחוקה שלו: "הכלא שחרר אותי". ההתחכמות הזאת תעלה לו ביוקר. בקור רוח היא נתנה לו ללהג על קיפוח עדתי ואישי (אבוחצירא נידון לעבודות שירות), עד שהסם המרדים החל לפעול, וסטארטאפיסט המפלגה החילונית-דתית שחרר מספר מרגליות, שבינתיים רק חדי האוזן יכולים להבחין בהן. "אינני יודע מה קורה היום בתחום הבקבוקים הריקים שאספתי בעודי ילד", התלונן על קשיי פרנסתו בעבר. להלן הסאבטקסט: מפלגת ש"ס טרפדה את מחזור הבקבוקים כשהיתה נתונה להנהגתו של המחליף שלי, אלי ישי.

    בהמשך הסשן הפריח דרעי כמה סיסמאות בחירות חובבניות - גשר, חברה אחת - ומשם, קצרה היתה הדרך להתכחשות גורפת לתרבות ה"מגיע לי" שאפיינה את רוב פועלו בש"ס, באמצעות משפט אלמותי שעוד יככב בתשדירי הבחירות של שינוי: "דגל הקיפוח מייצר דור של מובטלים אוכלי חינם וחסרי תועלת". לא נותר לזו שמולו אלא לחכך את טפריה בנימוס ולציין כי "הרבה אנשים יתפלאו לשמוע אותך מדבר כך".

    הברקודה המשיכה לערסל ולרכך את דרעי במספר שאלות צפויות על פרשת זכאותו בכלא מעשיהו, עד כי זימר שחטא בחטא היהירות. במקביל, ציין הזכאי בפני הצופה הלא מעודכן כי היה המנכ"ל/ היו"ר הראשון - גם כמודח (אף אחד לא ייקח את זה ממני) - איש השנה של "העולם הזה", מועמד טבעי של השמאל לראשות הממשלה ואיום חברתי הגדול מזה של ראשי הפשע הנוכחים.

    בשלב זה רבץ האריה ככלבלב, והברקודה הרגישה חופשייה לנעוץ את שיניה בעילה היחידה שלשמה הגיע: מנהיגותך – לאן? יש לי מפלגה בבית, החל להתפייט על המשפחה הכל אמריקאית שלו. ענה לשאלתי, רשפה הברקודה בעיני חתלתולה מיוחמת, לאן תשודרג המנהיגות. "מנהיגות פוליטית?", צייץ הכלבלב כאפרוח חסר אונים, מכחיש את שלא נשאל עליו ומערטל את כוונותיו האמיתיות. אבל הברקודה אינה מאבדת שיווי משקל וממשיכה להשתעשע בקורבן. "לאו דווקא, מנהיגות כללית חסרת קונטקסט", היא לוחשת כמו נחש מתחת לקש. קוסם התקשורת נאלץ לחייך במבוכה כשהבין שבסשן המרכזי הובס. שח-מט.

    מכאן, הברקודה עושה בו כבשלה. בדרכים של נועם היא מעלה באוב את משה ואהרן, המסמלים את המנהיג הקדוש של מעלה, לעומת המנהיג החוטא של מטה. הכלבלב המאולף מתוודה כי לא רק שהוא מבין יותר טוב מהרב, אלא שבאמצעות מערכת הקשרים הישירה שפיתח עם בורא עולם, כבר אינו ממש זקוק לאותה "דעת הרב" שעליה חונך בחצרות הליטאים. ברגע הזה נעצה בו מיכאלי את מלתעותיה וגייסה לעזרתה את נשק יום הדין - יהושע, המנהיג שחיכה בסבלנות עד שמשה יתפגר, כדי לרשת את הארץ המובטחת. הגוזל שנשבה הבין היטב את הסאבטקסט. "מי חושב על ירושה", ענה בתדהמה ומיהר לפתל את לשונו עמוק בתוך ישבנו של הרב כדי לשקם את פליטת הפה הפרוידיאנית. לסיכום, חזר על המנטרות ששכח לירות באולפן: טרם הבינותי את כוונותיו של הקב"ה לגבי. אבל אנחנו, שזוכרים היטב שהבטיח לא לחזור, הבנו גם הבנו שאלוהים נמצא בסקרים המחמיאים שכבר נעשו עבור המפלגה העצמאית שיקים מחוץ למסגרת ש"ס.
    (וואלה)

    השבמחק
    תשובות
    1. מוחה על הביטויים הלא מתאימים

      מפירוש האלשיך הקדוש:

      ומשה בן מאה ועשרים שנה במותו, לא כהתה עינו ולא נס לחה.
      יתכן לפרש, שהוא אינו כשאר כל אדם שבמותו חלפו ימיו... ולא יאמרו על מי שחי מאה שנים, שהוא בן מאה שנה, אם לא שעודנו בחיים. אך לא אחרי מותו, לומר פלוני בן מאה שנה, אך יאמרו,״היה״ בן מאה שנה.
      אך משה גם אחר מותו יאמר עליו, בן מאה ועשרים שנה כי הימים דבקים בגופו, כי קדוש היה גם גופו וימיו קיימים. כמאמר הזוהר, ויקרבו ימי ישראל, ויקרבו ימי דוד, כי גם בהם יתדבקו הימים הרוחניים בנפש. והיה הימים מתקרבים
      בזמן חסילוק על עשותם בהם מצוות ומעשים טובים, אך לא בגוף, אמנם במשח גם אחר מותו יאמר עליו בן מאה ועשרים שנה, וזהו אמרו: ומשה בן מאה ועשרים שנה גם במותו... כי גוף המת היה בן סך ההוא.
      ולא בלבד הימים שגדל ועשה מצות ומעשים טובים, כי אם כל ימיו מעת לידתו שהוא כל מאה ועשרים שנה.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.